Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident live pe facebook. Un cocalar cu BMW a omorat doi oameni. Avea alcoolemie 0.58g/m
    Video special pentru cei ce folosesc telefonul la volan si au prostul obicei sa faca Live pe facebook.

    Comment


    • Au murit șoferul Loganului și o femeie din BMW. Doar bețivul a scăpat fără nicio zgârietură (Poliția a spus că "nu avea nicio urmă de traumă"). Cel care filma are o traumă toracică și la picior. Se vede în filmul de pe facebook că cel din Logan a avut cel puțin 40 m de contact vizual când bețivul era pe contrasens.

      Apropos de vizibilitate și de reacții, aș vrea să vă povestesc o situație în care m-am aflat prima oară, am tratat-o într-un fel așa cum m-a tăiat capul atunci pe loc, dar m-am tot gândit la ea. Am inventat alte măsuri pe care le-aș putea lua pe viitor dar niciuna nu mă mulțumește ca reducând prea mult riscul.

      Eram pe un drum drept cu o bandă pe sens într-un sat iar în față drumul avea o cam medie rampă. Linie continuă. Mă aflam în urcare și nu aveam vizibilitate dincolo de vârful rampei (deci asta vă spune că rampa nu era chiar mică). Mă aflam la cam 30-40 m de acest vârf. La vreo 25 m de vârf era staționată o căruță. Un rom se dăduse jos din vehicul pe partea dreaptă și era pe trotuar. Femeia pe partea stângă și era în picioare pe carosabil lângă roata stẫnga față a căruței.

      Numărăm două greșeli până acum, staționarea pe unica bandă pe sens lângă o linie continuă și femeia pe carosabil.

      Am oprit cam la 4 m în spatele căruței, aproape de axul drumului, calculând ce naiba fac acum. În față nu era nimeni dar nici nu vedeam mai mult de cei 30 m rămași până la vârf. Spațiul dintre axul drumului și marginea stângă a căruței era de cel mult 1 m dar era și pietonul acolo.

      Am cugetat cam 1-2 secunde, am claxonat insistent, romul n-a priceput nimic din ceea ce făcuse, femeia n-a schițat un gest să plece de acolo. Cu claxonul urlând (în mintea mea mai mult să mă fac auzit pe partea cealaltă a rampei), am trecut peste linia continuă cât mai aproape de femeie.

      Nu știu dacă aș mai face același lucru a doua oară. Și atunci cum altfel? Mă dau jos să îi explic regulile de circulație romului și pericolul mare la care ne expune? Să își mute căruța dincolo de rampă? Trag pe dreapta în spatele atelajului și sun la 112?

      Un lucru la care m-am gândit și pe care l-aș încerca ar fi să pun avariile, să deschid portiera, să mă ridic în picioare să încerc să văd peste vârful rampei.
      Last edited by gecmc94; 30 June 2018, 13:47. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • un cap de pod nu nimerea... a murit nevasta cameramanului si soferul loganului nevinovat... astia cu ghidonul pe dreapta sunt mai periculosi, i-am urmarit in trafic....

        Comment


        • Citisem la un moment dat un studiu...in RO...o masina cu volan pe dreapta are sanse de 50% sa faca accident in primul an....iar in urmatorul an de 75%.
          Si volanul pe dreapta prin defintiie este mai periculos.
          Initial in norvegia parca...volanul era pe dreapta. S-au mobilizat (imposibil pt ro )...si intr-o noapte au schimbat toate semnele, intersectiile totul pt masini pe stanga (respectiv circulatie pe dreapta). Evident, cu informarea populatiei cu tot tacamul.
          Se asteptau ca in primele 6 luni sa creasca numarul de accidente...ghici ce...au scazut.

          Comment


          • Voi ati vazut cum arata Loganul? Sicriu pe roti. Cu tot patriotismul nostru, trebuie sa recunoastem ca, atunci cand se ciocneste o alta masina cu un Logan, de obicei mor cei din Logan.
            Nu conteaza cat costa cealalata masina de noua, conteaza ca, cocalarul si-a cumparat-o cu pretul unui Logan nou, iar acum traieste.
            Viata nu are pret.
            Concluzia: am gresit cand am cumparat Logan.
            Last edited by catalonia; 30 June 2018, 17:42.

            Comment


            • Sa nu uitam, logan-ul ala are probabil 14 ani...a depasit cu mult varsta de casare...si nici masina idiotului nu arata mult mai bine.
              Si cu ocazia asta intelegem de ce-i recomandat sa schimbi masina la 7 ani...nu o rabla batrana cu alta rabla batrana.

              Comment


              • Am mari indoieli ca un Logan nou e mai rezistent decat modelel precedente. ABS, ASR au presupus reduceri de costuri. Nici bara stabilizatoare nu mai are.
                Daca mai are si niste airbag-uri carenu se declanseaza, Dumnezeu cu mila daca te ciocnesti cu alta masina.

                Comment


                • Originally posted by catalonia View Post
                  Concluzia: am gresit cand am cumparat Logan.
                  Stai linistit ca nu te crede nimeni, cu 0,9 ala; nu cred ca a inghitit cineva povestea asta.
                  Ne cam ei de prosti.

                  Astăzi, 28 iunie, în jurul orei 16,00, conducătorul unui tir cu numere maghiare, care circula pe Drumul Național 7 în direcția Lipova, în apropiere de localitatea Milova, într-o curbă la dreapta a derapat pe contrasens și s-a ciocnit cu un tir bulgăresc ce venea în direcția Săvârșin.
                  În carambol a mai fost prins și un autoturism Skoda Octavia condus de un preot, care intenționa să meargăîn pelerinaj la Muntele …
                  Last edited by IancuMIC; 30 June 2018, 18:14.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Sa nu uitam, logan-ul ala are probabil 14 ani...a depasit cu mult varsta de casare...si nici masina idiotului nu arata mult mai bine.
                    Si cu ocazia asta intelegem de ce-i recomandat sa schimbi masina la 7 ani...nu o rabla batrana cu alta rabla batrana.
                    Pasagerea din BMW si-a rupt gatul pentru ca nu purta centura de siguranta. A se vedea parbrizul BMW-ului.

                    Sa nu mai spun ca habitaclul BMW-ului este intact.

                    BMW-ul avea cel putin 10 ani, si indiferent de cum arata masina, soferul a supravietuit. Despre ce vorbim aici? Despre cat de intregi le duci la fiare vechi?
                    Last edited by vitriol; 30 June 2018, 18:11.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Sunt curios cati dintre cei care sustin Logan, ar prefera in secret sa fie intr-un BMW de 10 ani mai degraba, cand se ciocnesc cu un Logan nou. Probabil ca majoritatea, in viata reala. Pe forum, niciunul, bineinteles.

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        Pasagerea din BMW si-a rupt gatul pentru ca nu purta centura de siguranta. A se vedea parbrizul BMW-ului.

                        Sa nu mai spun ca habitaclul BMW-ului este intact.

                        Cred ca ne uitam la poze diferite. Daca avea volanul pe dreapta nu cred ca scapa intreg soferul. Si partea stanga a BMW-ului este deplasata spre interior. Parbrizul ala nu e indoit din cauza pasagerei (altfel vedeai doar o forma de cap in el) ci din cauza torsiunii.

                        Despre ce vorbim nu stiu, ori analizam coerent ori mai bine o lasam balta.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Pai hai da analizam coerent.

                          Știri de ultimă oră din țară și externe. Urmărește transmisiuni live, breaking news, reportaje și anchete. Intră pe stirileprotv.ro și află toate știrile zilei!


                          Cel care a filmat statea pe scaunul din dreapta. Si soferul, si pasagerul din fata au scapat cu viata.

                          Nu am vazut si nu am auzit ca masina ar fi avut volanul pe partea dreapta...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • @gecmc94 , 40 m la viteza lor combinata inseamna mai putin de o secunda timp de reactie, practi nu prea avea ce face cel din logan. Apoi tragi speranta ca cel din fata va redresa masina.

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Sa nu uitam, logan-ul ala are probabil 14 ani...a depasit cu mult varsta de casare...si nici masina idiotului nu arata mult mai bine.
                              Si cu ocazia asta intelegem de ce-i recomandat sa schimbi masina la 7 ani...nu o rabla batrana cu alta rabla batrana.
                              Wow tu chiar vorbesti serios?!? Pai nici modelul actual nu ajunge la nivelul unui BMW sau Mercedes de 10+ in ceea ce priveste siguranta. E adevarat ca BMW-ul e in alta clasa, dar hai sa nu o dam in penibil gasind scuze Daciei cand vine vorba de siguranta. Bineinteles, in cazul unui accident, intervin mai multi factori, insa una este sa te afli intr-o MASINA si alta este sa te afli intr-o CONSERVA...
                              Last edited by Sifredi; 30 June 2018, 23:32.

                              Comment


                              • Mașina avea volan pe dreapta. Mie mi s-a părut suspect punctul de filmare pentru că la trecerea pe lângă o mașină de pe contrasens, operatorul care filma era prea în stânga benzii, în loc să fie foarte în dreapta.
                                Surse apropiate anhetei au declarat pentru Gazeta Nouă că lui Ion Cismaru îi plăcea să apese pedala de acceleraţie. El a mai fost sancţionat de poliţişti pentru depăşirea limitei, în localitate, în mai multe rânduri. Aceleaşi surse spu. Citeşte Şoferul vinovat de accidentul de vineri seara, un împătimit al vitezei. A fost amendat în mai multe rânduri pentru depăşirea limitei legale

                                Șoferul vinovat de producerea accidentului mortal se afla sub influența băuturilor alcoolice. Ion Cismaru a intrat pe contrasens cu autoturismul sau cu volan pe dreapta și a lovit frontal un autoturism care circula regulamentar.
                                Asta explică de ce șoferul a scăpat fără nicio traumă ca urmare a impactului frontal dar doar cu suprapunere mică cu o mașină din sens opus. Șoferul Loganului a avut direcția care l-a lovit. Șoferul BMW era pe partea nelovită. Iar pe partea lovită nu se afla volan. De aceea cel care filma a scăpat doar cu traumatisme. Dar și pentru că BMW are mai mult fier în față.
                                Last edited by gecmc94; 1 July 2018, 00:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google