Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @NDL
    Așa este, m-am mai documentat și am realizat că ai dreptate.
    Mea culpa!
    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Esti client Vodafone?
      Parca erai la Digi Mobil.

      Ce treaba au tefeleii cu Vodafone, doar tu stii.
      Aboneaza-te la reteaua mobila a unui partid si gata.

      O companie de servicii de telefonie nu e investitor strategic, ca nu produce nimic, doar scutura de bani populatia unei tari.
      Investitor strategic e Renault.
      Am abonament si la digi, nu te ingrijora ca nu platest securitatea. Renault are telefonie? N-am stiut. Ce treaba au tefeleii cu tara asta?

      Comment


      • O companie de servicii de telefonie nu e investitor strategic,..
        Investitor strategic e Renault.
        Din cele 2 afirmatii ale mele, fix ce ai zis tu se intelege?
        Renault are telefonie?


        Despre curentul electric si oferte partial mincinoase.

        Peste un milion de familii şi-au schimbat furnizorul de curent electric anul trecut. Unii clienţi spun că, deşi în noile contracte le-au fost promise preţuri mai mici, facturile au venit la fel sau chiar mai mari.

        Preţul depinde de ofertă pe care a semnat-o fiecare client. În plus, într-o factură, atât pe piaţa reglementată, cât şi pe cea liberă, sunt peste 10 componente, pe lângă preţul curentului. Acestea fac ca eventualele “oferte” ale furnizorilor, valabile doar pentru energia activă, să fie anulate de restul tarifelor, cele mai multe stabilite tot de stat şi care în ultima vreme tot cresc.

        Comment


        • Oare cate retele de socializare, vor mai supravietui dupa 25 mai?
          Firmele care prelucreaza date cu caracter personal vor trebui sa aplice din 25 mai 2018 masurile noului Regulament UE privind protectia datelor personale, care prevede responsabilitati sporite in privinta securitatii datelor si un nivel ridicat de transparenta, amenzile putand ajunge si la zeci de milioane de euro.
          Firmele care prelucreaza date cu caracter personal vor trebui sa aplice din 25 mai 2018 masurile noului Regulament UE privind protectia datelor personale, care prevede responsabilitati sporite in privinta securitatii datelor si un nivel ridicat de transparenta, amenzile putand ajunge si la zeci de milioane de euro. "Regulamentul vorbeste de amenzi de pana la 4% din cifra de afaceri, dar in interiorul acestui plafon exista foarte multe praguri" spune Irina Vasiliu, team leader pe noul regulament UE privind protectia datelor (GDPR) in cadrul Comisiei Europene.
          Last edited by IancuMIC; 23 April 2018, 20:32.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Securitatea nu se pupa cu transparenta.
            Ori una, ori alta.

            Comment


            • Cam pe ce topicuri trebuie sa caut, sau in ce sectiune sa deschid un topic despre un subiect care ma intereseaza acum: caut o masina mai mica, cu consum mai redus, pentru sotie. Ne-am cam orientat spre Fiesta 2006-2007, 2500-3000 euro. Sau vreun 107? Sau Clio3? Deschid topic sau cum sa fac?

              Comment


              • Deschizi un topic la sectiunea Cafenea/ Discutii generale, cu titlu "sfaturi cumparare auto".
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by CeDeBe-L View Post
                  Cam pe ce topicuri trebuie sa caut, sau in ce sectiune sa deschid un topic despre un subiect care ma intereseaza acum: caut o masina mai mica, cu consum mai redus, pentru sotie. Ne-am cam orientat spre Fiesta 2006-2007, 2500-3000 euro. Sau vreun 107? Sau Clio3? Deschid topic sau cum sa fac?
                  Si citeste atent aici.
                  După modelul altor capitale europene a fost iniţiat un proiect de hotărâre, conform căruia, începând cu data de 1 ianuarie 2019, se interzice, pe teritoriul municipiului Bucureşti, zilnic, în intervalul orar 6:00 - 22:00, circulaţia autovehiculelor c...

                  Comment


                  • Am fost intrebat in PM despre situatia de la podul Maracineni.
                    In acea zona avem semaforizare, politie, se circula pe noul pod, fiecare flux pe o banda.
                    Ca idee despre aglomeratie-in functie de timpi se poate ajunge la cca 15-25 minute de tranzitare. Sunt momente frecvente in care coloana se intinde pe cativa km, undeva in zona Auto Rolla (pe harta este usor de reperat), iar in oras, iarasi km buni.
                    Nu voi intelege de ce sunt multi care traverseaza orasul prin centru, mestecand vitezele si asteptand minute bune la semafoare si treceri de pietoni, cand avem varianta f buna a centurii. Comparativ: 30 de minute prin oras, cca 10 minute prin exterior (in zilele in care avem ambele poduri la dispozitie)
                    S-a vehiculat ipoteza unui pod de pontoane si s-a ajuns la un final tipic romanesc, "ö lasam asa". Stirea aici
                    Pe vechiul pod, se lucreaza, s-a decopertat covorul asfaltic, va urma si o expertiza-placa de beton in ce stare se afla, se poate repara, ori se toarna alta (va imaginati ce timpi pot rezulta si de aici)

                    Zilele ce vor urma cred ca vor fi de cosmar.
                    Ca idee, a doua zi de Paste, coloana ajunsese la iesirea din Posta Calnau (spre Buzau), podul era deschis, se circula cu viteza f redusa (semafoarele sunt in functiune din momentul inchiderii podului)
                    Last edited by 77sky; 25 April 2018, 19:07.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • Noutati in privinta subiectului de mai sus: printre alte masuri care au drept scop fluidizarea traficului in aceasta zona, s-a construit si sensul giratoriu din zona Auto Rolla.
                      Acesta a fost solicitat de cel putin 5 ani de zile de primaria Vadu Pasii, vitezele cu care se circula sunt foarte mari, este f dificil sa patrunzi din DJ 203 pe E85, foarte multe accidente urate, cu morti inregistrandu-se. Iarasi...cei de la CNADNR invocand diverse pretexte pentru ...a o lasa asa cum este. Acum, data fiind situatia podului, nu au mai avut incotro, in final se va construi in mod adecvat acest sens giratoriu (acum este din balize provizorii)
                      Zona de lucru a podului este iluminata pe timpul noptii, se fac presiuni-planuri ca executia lucrarilor sa se desfasoare pe tot intervalul orar.
                      Tot pentru fluidizare s-au mutat si unele treceri de pietoni, din zona complexului Aurora Mall.

                      Eu unul nu pot sa inteleg cum o podisca (in comparatie cu alte poduri de anvergura si conditii dificile de existenta a lor...), avand o importanta strategica in zona (si pentru tara), a fost atat de ignorata...In 2005 a fost un dezastru, influenta omului (excavatii iresponsabile in zona), precum si viituri, au rupt podul. Atunci, oamenii politici s-au folosit de eveniment in scopurile tipice. Mai multe detalii aici
                      Tot cei din Vadu Pasii au solicitat redarea circulatiei rutiere podul cu acelasi nume, pentru ca locuitorii sa nu fie nevoiti sa ocoleasca km buuuni, intre cele doua localitati, in plus, acest pod reprezenta o alternativa excelenta, in cazul in care podul frate (Maracineni) este in impas. Ani buuuni de tergiversari (motivatii diverse, ca ar fi monument istoric, nu sunt sume etc), acum se afla in anumite lucrari, in urma carora se spera a fi redat circulatiei rutiere normale (el putea fi utilizat doar pietonal)
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Poveste

                        Cu foarte multi ani in urma am vazut un film facut de televiziunea din Belgrad despre traficul de masini din Europa de Vest catre Europa Centrala si de Est si mai departe spre tarile din fosta URSS. Ideea era ca autoritatile din est au primit recomandari pe cai neoficiale din partea autoritatilor din vest sa nu faca exces de zel in destructurarea retelor care se ocupa cu astfel de activitati deoarece atat timp cat situatia este tinuta sub control activitatea este benefica pentru toata lumea chiar daca sunt activitati ilegale. Se lua pe rand toti factorii implicati si se arata beneficiile avute. Din ce imi amintesc se spunea:
                        1. traficantii castiga sume importante pe care nu le-ar putea castiga legal sau le-ar putea castiga prin infractiuni cu violenta, ceea ce nu este cazul aici;
                        2. autoritatile din vest (ex. politia) castiga pentru ca au motive sa solicite si sa primeasca fonduri suplimentare;
                        3. autoritatile din est - la fel; in plus au ocazia sa participe in vest la tot felul de cursuri si programe de perfectionare;
                        4. viitorii propietari castiga deoarece isi pot cumpara masini mai bune decat gasesc in tara lor si la preturi bune;
                        5. cei care urmeaza sa le intretina d.p.d.v. tehnic au ocazia sa lucreze cu tehnologie moderna si sa-si creasca nivelul de calificare;
                        6. piesele importante se aduc tot din vest si evident castiga si comerciantii din ambele parti;
                        7. pana si cei carora li se fura masinile au de castigat deoarece aproape toti sunt asigurati si isi iau masini noi;
                        8. firmele de asigurari au temei pentru a creste prima de asigurare;
                        9. tarile din vest scapa de masini rulate (mai mult sau mai putin) iar acestea sunt inlocuite cu masini noi;
                        etc.
                        Last edited by abc; 13 May 2018, 14:46.

                        Comment


                        • Wow!

                          Interesante motivele enumerate! Dacă la cele de mai sus se mai adaugă două-trei de care ai uitat, atunci importurile vor mai dura cel puțin 10 ani de acum înainte.
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment




                          • O initiativa cu care as fi total de acord, dar care sunt convins ca nu se va materializa niciodata in vreo lege.
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • daca e cineva interesat, pe principiul iarna, car si vara, sanie, sambata asta la Lidl, "celebrul" redresor pe care il am si eu si e bunicel, va fi 40 de lei in loc de 70 cat costa pana acum. dar DOAR SAMBATA ASTA.



                              Comment


                              • E modelul vechi, adică e din ce nu s-a vândut dar decât nimic e bine și așa
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google