Perle! De Pe Forum Adunate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si cand te gandesti ca este prima sa postare pe forum ))))
    Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

    Comment


    • mai are ?

      Comment


      • Cine, politia? Nuuu, nu mai bate ca inainte...acu' e democratie.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • ...............cred ca mai bine juca turca in fata blocului...............

          Comment


          • o sa iasa fita

            Comment


            • "Faptul ca ai incarcat bateria pe redresor probabil ca i-ai mai prelungit viata putin. Dar asta nu inseamna ca te poate lasa la anul si sa mai treci si iarna asta cu ea pe logan."

              Am citit de vreo 4 ori ca sa inteleg si m-a luat ameteala. Cum?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • ivan style ))

                Comment


                • stai, ca acu tre sa vina sa-ti explice cat esti de neghiob, mai vitrioale :-))
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Interesant articol..... http://ideidincorcodus.wordpress.com...-grija-altuia/

                    Daca eu am scris ceva si s-a inteles altceva,,e ok,,imi asum ce am scris mai sus. M-am incurcat in exprimare din X motive... Nu e nici o treaba,,dar cand cineva se tot tine de fundul meu,,cred ca deja se aplica proverbul de mai sus. Asta e,,mergem mai departe cum putem....

                    Comment


                    • Originally posted by dsign View Post
                      La scolile de SOFERI de afara si la scolile de pilotaj de la noi (uneori si la scoala, la facultatile de profil), te invata faptul ca la o masina cu solutia "totul in fata" stabilitatea in mers este data de puntea spate. De ce? Puntea fata poate fi controlata cu ajutorul rotilor directoare, deci din volan si/sau din gaz (pedala acceleratie). Astfel, puntea spate are nevoie de anvelopele cele mai bune, sa poata urmari puntea din fata. Daca la viteza mare se pierde puntea spate, la revedere !

                      Pe orice tip de suprafata, anvelopele cele mai bune trebuie sa stea in SPATE. Argumentul cu tractiunea mai buna nu este plauzibil decat la plecarea de pe loc, ceea ce este exclus din start, pentru ca masina mea trebuie sa fie stabila in mers, nu la plecarea de pe loc.

                      Sper ca se termina aici discutiile despre anvelope, desi cred ca tocmai am pornit o polemica.
                      aici aveti un video despre ceea ce explica dsign si nu va mai luati dupa alti ''meseriasi'' rotile bune pe fata.

                      Sau aici este aceeasi recomandare de la firma Continental si tot asa explicata.
                      Last edited by cosmindan; 4 September 2012, 22:46.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • aia cu farurile vopsite negru mat e.... Baiatu crede ca farurile au oglinda sa fie mai sclipitoare Poate a incercat si ne zice rezultatul
                        MY CLA

                        Comment


                        • daca era ceva ami zicea la cervice ,apropo uni de pe aici zic ca cureaua made uk,nu e buna .
                          Te rugam frumos, ai mila de noi, nu ne mai chinui; pe noi si pe saraca limba romana...straina.
                          Last edited by IancuMIC; 4 September 2012, 23:35.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Original a fost postat de electrica2000
                            am vazut faza la tv, dar,..... firar ia de carte sa fie , mie sincer nu ca nu mi a placut dar nu sant fan tocilar ,eu tin minte de cand am dat de permis ca an apropierea trecerei de pieroni esti obligat sa ancetinesti sau sa micsorezi viteza asta anseamana :ca eviti pericolul daca e ceva ,este exact cu statul an curul celuilant ,,cel din fata pune frana brusc ,tu te uiti dupa muste ,fiind prea aproape io tragi ,ca nai pastrat o oarecare distanta pentru evitarea pupaturi cu cel din fata , deci soferul e de vina , an apropierea treceri nu dai talpa , nu am dreptate cine i vinovatul .
                            Si electrica2000 ne chinuie cu perle gramaticale.
                            Last edited by crististreulea; 5 September 2012, 14:31.
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • Asta-i buna de tot;

                              ,fiind prea aproape io tragi ,ca nai pastrat o oarecare distanta... cine i vinovatul .
                              O poti pati si pe linia lui 44, cand e aglomerat
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Nene Iancule, zi-ne si cine este autorul.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google