Hho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hho

    Deschid acest topic cu intentia de a promova o serie de produse specifice si o tehnologie aparent noua : injectia de oxihidrogen, gaz Brown sau HHO in vederea imbunatatirii combustiei.
    Rezultatele asteptate sunt reducerea consumului specific si a noxelor.
    Procedura de obtinere a gazului este electroliza apei sau a unei solutii de diferite substante care fac din apa un mai bun conductor.
    Personal am un asemenea dispozitiv montat pe o Dacia Logan 1.5 Dci 70 CP.
    Rezultatul m-a incurajat sa incers sa vand si altora aceste produse.
    Sunt, dupa stiinta mea si altii in tara care incearca sa-si construiasca - datorita simplitatii - dispozitive asemanatoare.
    Unii au rezultate semnificative.
    Altii - chiar cu generatoare cumparate de ne net- nu au obtinut rezultate.
    Intentia mea este sa ma rezum la aplicatia pe Dacia Logan, la diesel am experienta dar pe benzina problema o reprezinta semnalul sondei Lambda si aici poate sunt pe acest forum persoane pregatite sa gasim o solutie.
    Sau care au de vanzare un produs in acest sens.

  • #2
    Dezvolta mai mult despre aceasta tehnologie.
    Cum se aplica? Ce modificari necesita masina?
    Si concret, care este beneficiul adus ( procente in scaderea consumului , noxe , etc)

    Comment


    • #3
      Originally posted by Cezar View Post
      Dezvolta mai mult despre aceasta tehnologie.
      Cum se aplica? Ce modificari necesita masina?
      Si concret, care este beneficiul adus ( procente in scaderea consumului , noxe , etc)
      Aveti acest link :

      Aceasta tehnologie este destul de veche: electroliza apei.
      Diferenta fata de electroliza cunoscuta a facut-o un inginer american - Rodhes, parca.Adica nu a mai separat gazele obtinute la anod si catod, adica oxigenul de higrogen.
      Astfel prin electroliza "common ducted" s-a obtinut un gaz interesant.
      Ca proprietati.
      Este un amestec stabil de hidrogen si oxigen, o apa ...Expandata .
      Arde ( si inca foarte bine si in conditii in care alte gaze nu o fac) si recompune, dupa ardere, apa din care provine.
      Deci combustibilul ideal, la prima vedere.
      Exista aparate de taiere, sudura pe aceasta tehnologie si are avantaje si dezavantaje pentru care este recomandat sau nu in diferite aplicatii.
      Ca adjuvant al combustiei a fost cercetat serios de un anume Brown, bulgar de origine care a incercat sa faca un motor..Cu apa.
      Povestea e lunga si interesanta dar nu el loc si sunt destule site-uri care descriu mai mult sau mai putin corect istoria aceasta.
      Datorita eforturilor lui Brown gazul rezultat se numeste di gaz Brown.
      Eu am intalnit acum multi ani aceasta tehnologie pe site-ul www.Eagle-research.Com.
      Tipul se declara continuator al lui Rodhes si face publice informatiile obtinute din cercetarea aplicatiilor posibile si dezvoltarii tehnologiei acestea.
      Un anume Meyer Stanley a brevetat si construit chiar un motor cu apa pornind de la aceasta tehnologie dar cu elemente de injectie apa in plasma si alte chestii care, dupa moartea sa ( ciudata) nu au fost replicate in ciuda accesului la brevetele sale.
      Sunt pe you tube o multime de filme despre aceasta tehnologie, despre aceste personaje, se vehiculeaza chiar o teorie a conspiratie in jurul ei...

      Apoi au inceput sa apara "N" inventatori, producatori si comercianti de asemenea instalatii care produc la bord, din curentul electric generat de alternator, pe un dispozitiv cat mai mic si cu performante care uneori pretind ca intra in zona perpetuum mobile, acest gaz in vederea inlocuirii unei cantitati de combustibil in procesul de combustie si/sau asigurarii unei erderi cat mai bune.
      Desi se spune ca motoarele moderne "ard" 99% din combustibilul injectat adevarul este putin diferit: o parte din energia termica potentiala a combustibilului este consumata in catalizatoare.
      Plus pierderile cauzate de randamentul ineficient al motorului cu biela manivela..
      Prin aditivarea ...Aerului in galeria de admisie cu un asemenea gaz, obtinut la bord in conditia in care nu se stocheaza ci se consuma pe masura ce se produce se obtine o economie de combutibil clasic si o valoare mai ecologica a noxelor.
      Iar obtinerea "la bord" presupune instalarea unei celule de eletroliza alimentata de la baterie care are o serie de protectiii pe partea electrica si pentru cazurile de "rateu" cand se poate intoarece flacara in generator.
      Acesta are un furtun de colectare a gazului care se conecteaza la galeria de admisie - si aici sunt posibile multiple constructii !
      Pe diesel cam asta e descrierea.
      Pe benzina apare problema ca sonda Lambda "vede" mai mult oxigen la evacuare si informeaza ECU despre asta.
      ECU stie ca atunci trebuie sa in injecteze mai multa benzina iar situatie ia o turnura total opusa : creste consumul.
      De aceea trebuie corectat semnalul sondei la valori care sa conduca la o reducere a consumului fara a intra in regim de ardere utra- saraca care ar putea deteriora motorul.
      Cam aste de la inceput!

      Comment


      • #4
        Te rog sa pui pret pentru produs/serviciu!
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Ceva poze???
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #6
            Se cam stie de treaba asta, problema e ca nimeni n-a facut-o la un mod profesionist, mai toti au facut experimente si instalatii artizanale.
            eu nu invit sa faca lumea cat mai multe instalatii artizanale de hidrogen si oxigen amestecat, dar pt cine se apuca, sa nu uite sa cheme si televiziunea dupa el, ca atunci cand o sa se lanseze pe orbita, sa fie transmis "live"....
            apropo, hidrogenul arde undeva la 4000 de grade celsius, benzina pe la 1000. Ghici ce se intampla cu supapele, segmentii...Sa vezi economie de combustibil bagata in schimbare subansamble motor. Motoarele de logan nu-s capabile nici macar sa functioneze cu E85, adica 15% alcool in benzina, daramite cu hidrogen.
            apropo, e cineva in stare sa faca un calcul exact cu cat scade consumul daca foloseste o celula de electroliza de solutie KOH sau NaOH la o tensiune de 2,5V si un curent de 20A? Cate g/ora de H2 si O2 se degaja si cat anume inseamna asta in economie de carburant...?Astept un raspuns documentat. Mersi
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Rog un moderator sa mute aceste thread de la bursa, catre discutii generale, imbunatatiri sau unde se considera.
              Multumesc.

              Comment


              • #8
                Chiar va rog! Obiectivul acestui topic ar fi identificarea de proceduri de montaj pe Logan si nu vanzarea in mod explicit.
                Multumesc!

                nu mai da "quote" la ultimul post!
                Last edited by Seba; 14 August 2008, 10:43.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by csebalyn View Post
                  Se cam stie de treaba asta, problema e ca nimeni n-a facut-o la un mod profesionist, mai toti au facut experimente si instalatii artizanale.
                  eu nu invit sa faca lumea cat mai multe instalatii artizanale de hidrogen si oxigen amestecat, dar pt cine se apuca, sa nu uite sa cheme si televiziunea dupa el, ca atunci cand o sa se lanseze pe orbita, sa fie transmis "live"....
                  apropo, hidrogenul arde undeva la 4000 de grade celsius, benzina pe la 1000. Ghici ce se intampla cu supapele, segmentii...Sa vezi economie de combustibil bagata in schimbare subansamble motor. Motoarele de logan nu-s capabile nici macar sa functioneze cu E85, adica 15% alcool in benzina, daramite cu hidrogen.
                  apropo, e cineva in stare sa faca un calcul exact cu cat scade consumul daca foloseste o celula de electroliza de solutie KOH sau NaOH la o tensiune de 2,5V si un curent de 20A? Cate g/ora de H2 si O2 se degaja si cat anume inseamna asta in economie de carburant...?Astept un raspuns documentat. Mersi
                  Cam asa este, sunt in toata lumea doar cateva firme care produc un generator profesional.Multe oferte sunt pe tevi de PVC si placi din inox, poate de calitate indoielnica....
                  Nici eu nu invit lumea sa-si faca artizanal un asemenea produs si mai ales sa il testeze "cu chibritul" ca efectul e surprinzator.Oricum nu se pot executa lansari pe orbita!
                  Eu am avut o asa experienta si tot Prunariu a ramas singurul roman care a zburat in spatiu!Cred ca exagerezi!
                  Specificam mai sus ca acest gaz e interesant si anu se face confuzia cu hidrogenul.Acesta este doar o parte din compozitia sa.
                  Flacara deschisa de HHO arde cu temperatura de circa 300 grade.Aproape ca nu frige! Dar in contact - prelungit - cu un anume material il "ridica la temperatura sa de topire.
                  Iar pe aplicatia de care discutam nu se aplica temerea ca vei topi motorul.
                  Se produce explozia, combustia este mult imbunatatita iar la cantitatea de gaz pe care un astfel de generator portabil o poate face nu este nici un risc.
                  Sunt pareri ale utilizatorilor dar si studii executate de institutii competente.Chiar si in Romania!
                  Un asemenea generator poate produce. La 12 v si limitat la 20 Amperi circa 2 litri pe minut.
                  Cu un generator pe care il suspectez sa nu functioneze tot timpul - probleme de racire.Pe apa distilata si soda caustica ca si electrolit la un amperaj de 10 amp la rece si 25 la cald depasea cele 70 de grade de la care "intra" in functie releul de protectie comandat de sonda din dotare.Banuiesc ca se cam duce peste 70 de grade destul de des drept urmare am schimbat electrolitul...- si care intoerie produce 1.5 LPM rezultatul empiric masurat este de 17% reducere a consumului pe dieselul de 70 de cai.Masuratorile sunt doar observatii, de acee am deschis acest topic.
                  Sa masuram ca unii poate au cu ce, sa tabilim o procedura de evaluare a acestor generatoare si sa gasim metode de adaptare la Logan.
                  Eu am un film:

                  se vede unde l-am montat si cam ce rezultate da...
                  Intreb moderatorii daca pot posta link-uri cu rezultatele obtinute pe aceasta tehnologie, altele decat site-ul meu.
                  Sau daca pot adauga PDF-uri cu astfel de date..

                  Comment


                  • #10
                    Da, se pot posta linkuri, atata timp cat nu sunt forumuri concurente.
                    PDF-uri de asemenea se pot atasa, avand acordul meu.

                    PS: Threadul s-a mutat la Discutii generale.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Foarte interesant...Dar cam cit costa un astfel de dispozitiv ? Cam in cit timp se amortizeaza investitia avind in vedere caeconomisim 1L/100Km...Adica 4,2Lei ?

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiu eu acest generator de apa in stare gazoasa, HHO (NU evaporata, ridicata peste temperatura de evaporare) exista si se foloseste. Ca l-a montat cineva pe un logan... Chiar ma mira. Pe alte site-uri de specialitate este tratat cam la fel precum Turbonator-ul sau alte inventii menite sa dea rezultate spectaculoase la preturi minime.
                        Chiar sunt curios cum ai reusit sa aduci afluxul de O2 (practic tu oxigenul il folosesti, nu hidrogenul, nu?!) in admisie.
                        Poti spune de unde l-ai cumparat si mai ales cine a montat kitul?
                        Merci si numai de bine.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Astept in continuare un calcul clar din care sa reiasa ca la 20 de amperi se degaja 2 litri pe minut. Si apoi as dori sa stiu debitul de aer din galeria de admisie a unui motor de 1400cmc la 3000rpm, sa vedem daca intr-adevar se obtine economia de 17% cu aia 2 litri/minut.
                          eu zic doar ca un motor de 1400cmc la 3000rpm consuma 70litri de aer/secunda, deci intr-un minut intra in motor 4200litri de aer. Cu 20% oxigen, asta inseamna 840 litri de oxigen/minut. Acum revin cu intrebarea: daca la 840l/min adaugi 2l/min, chiar mai sunteti convinsi ca se obtine economie de 17% ?
                          iar de hidrogenul care arde la 300 de grade, da-mi voie sa ma indoiesc deocamdata. Acum vreo 8 ani calculasem si eu o instalatie de-asta si imi trebuiau vreo 1500A sa obtin o economie notabila (10%) la un harb de dacia 1300...
                          deci, calcule, domnilor, documentatie, nu filme de pe youtube.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Dupa cum am zis si pe alt thread acel consum a fost deja demonstrat de catre un alt utilizator (supercar) cu o masina fara nici o improvizatie. Asa ca intreb: Unde e castigul?

                            Vreau sa vad si eu un consum instant la 170 ... Sau un consum mediu dupa o autostrada facuta cap-coada cu 170. Multumesc

                            Comment


                            • #15
                              De ce te-ar interesa consumul la viteza aceea? Mai ales pe tot parcursul autostrazi ( lucru imposibil, de altfel).
                              Eu cred ca ideea e interesanta, insa daca pui in balanta risc/beneficiu/cost....Ramai cu multe intrebari

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google