Hho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu nu vad de ce s-ar introduce oxigen! Daca exista oxigen in exces aceste va fi evacuat. Adica raport stoichiometric va fi supraunitar.
    sigpic

    Comment


    • #62
      3 lpm sau 5lpm, tot una, plm e prea putin pt un consum semnificativ mai bun. o sa ma documentez si eu cu ultrasunetele alea, dar tare mi-e ca in curand si astia cu inventarea hidrogenului or sa infunde puscaria ca ala cu motorul cu magneti permanenti, care si-a prezentat lucrarea public, a scir carti, a convins lumea stiintifica sa-i dea brevete si dupa ce-a vandut atentul, cele 6 companii pagubite l-au actionat n instanta pt fals si inselaciune, iar acu' e foarte atent sa nu scape sapunul pe jos...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        salut,am si eu un logan 1.5dci 70cp...am inteles ca esti din buzau...eu trec destul de des prin bz...si m-ar interesa...zero sapte sase trei sase zero doi unu unu unu e nr meu...
        multumesc anticipat!

        Comment


        • #64
          Originally posted by 1.6_mpi View Post
          Asa ca intre ingineri (cu toate ca nu vad ce varsta ai), iti spun (de fapt ma repet-dar esti nou pe aici) ca bilantul energetic - si asta conteaza pt ca intr-un motor se utilizeaza o forma de energie - este 0 (adica zero). Adica energia pe care o consumi pt desfacerea unei molecule de apa este egala cu energia care se degaja atunci cand se formeaza molecula de apa din O si H. Daca tii cont ca toate astea se fac pe masina cu benzina, mai apar si randamentele (care sunt subunitare), atunci nu ai castig. Tot despre dispozitivul asta a fost o emisiune pe Discovery
          Esti super simpatic... cu sintagma "asa ca intre ingineri"

          Chestia cu bilantul energetic, e si mai tare...

          Faci o confuzie... una e energia consumata pentru descompunerea apei in hidrogen si oxigen si alta este energia produsa prin arderea hidrogenului respectiv... Energia consumata pentru descompunerea apei, doar transforma starea apei - nu aduce un aport in bilantul energetic. E ca si cum am pune in bilantul motorului cu ardere interna, energia necesara pentru extragerea si procesarea fiecarui baril de petrol.

          Similar este calculul pentru intalatiile de incalzire/racire cu pompa de caldura

          Eroarea ta consta in faptul ca uiti ca masina functioneaza prin consumul de benzina/motorina si apa (descompusa in hidrogen si oxigen). Nu functioneaza motorul prin curentul consumat din alternator... apropos de bilantul energetic la care faci referire
          Last edited by ion_R5; 30 October 2011, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            Sefu ca sa descompui apa in HHO ai nevoie de curent , si nu putin, un alternator care produce curent la capacitate maxima va opune ceva rezistenta motorului, ceea ce se traduce printr-un consum mai mare.

            Deci consum 300 grame benzina in plus la 100 de kilometri ca sa obtin curent necesar pentru hidroliza apei. Din hidroliza rezulta HHO pe care il ard in motor si obtin o economie de 290 grame benzina la 100 kilometri. Unde e smecheria ca eu nu ma prind?

            PS:Calculul meu e grosolan dar subliniaza raportul subunitar.

            Comment


            • #66
              @ crull

              Ceea ce ai expus tu, este un rationament, nu un calcul. Si eu am expus tot un rationament.

              Tu insa ai adus valori de consum, "alternator care produce curent la capacitate maxima va opune ceva rezistenta motorului" - care din pacate nu sunt dintr-un experiment practic.

              Sunt destui care au experimentat asemenea dispozitive confectionate artizanal sau produse industrial si au aratat ca functioneaza si ca aduc reduceri de carburant. Despre implicatiile utilizarii lor sigur, este posibil sa existe si efecte negative (exemple de genul: defectarea prematura a alternatorului, durata de viata scazuta generatorului de HHO, etc)

              Astfel de instalatii produse industrial, gasesti chiar si in targul Vitan - poti vorbi cu cei de acolo care au montata o asemenea instalatie pe masina lor. Din ce au spus - eficienta e este mai mare pe masinile cu motoare diesel - lucru care de altfel este de inteles.

              Comment


              • #67
                ideea e ca hho asta nu se bazeaza in totalitate pe electroliza apei, mai degraba pe fierberea ei si transformarea in vapori amestecati cu H2 si O2. daca o iei doar pe legile electrolizei si renunti la vapori, ajungi sa-ti trebuiasca o hidrocentrala ca sa scoti atat hidrogen cat ai nevoie la motor. cam asta mi s-a explicat de catre unii care au studiat mai amanuntit hho asta. la intrebarea "bun, da' atunci de ce n-o fierbi direct, nu-i mai simplu?" mi-au zis ca firberea nu produce hidrogen atomic. deci de fapt ce-i intereseaza a slabirea legaturii de hidrogen, producerea de hidrogen si oxigen si vaporizarea unei cantitati de apa. pana la urma, au iesit cu vopseaua ca nu prea conteaza vaporii aia, ci hodrogenul e important. pai bine, ne intoarcem la hidrocentrala, in cazul asta...stop conversatie

                ps: mie mi-a zis un nenea din australia ca dupa ce-a ars 3 alternatoare si n-a observat mai nimic la passatul lui diesel, a trecut la instalatii de biodiesel, cu care chiar are rezultate.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Pe motoare diesel clasice aspirate atmosferic (injectie mecanica, fara turbo) de capacitate mai mare (peste 2000 cmc) au fost experimentate cu succes instalatii de vaporizare a apei - compuse din tevi de inox introduse sudate in interiorul "saxofonului" care asigurau vaporizarea apei, generand vapori de apa supraincalziti de catre gazele de evacuare, si care erau absorbiti in galeria de admisie si trimisi mai departe in cilindrii, odata cu aerul aspirat. Descompunerea vaporilor de apa in hidrogen si oxigen se producea in urma exploziei motorinei injectate de catre injectoare, datorita temperaturii si presiunii ridicate, urmand mai apoi arderea hidrogenului si oxigenului rezultat. Disocierea vaporilor de apa in hidrogen si oxigen era o reactie endoterma, motorul lucrand astfel intr-un regim termic mai scazut, cuplul motor crestea prin arderea suplimentara a oxigenului si hidrogenului - iar resturile de carburant nears in totalitate dupa explozia motorinei + funinginea respectiva erau si ele arse in procesul de ardere al hidrogenului si hidrogenului. Astfel scad atat consumul de motorina cat si noxele si funinginea emanate de motorul diesel clasic.

                  In cazul vaporizatoarelor de acest fel, avantajul major era ca nu necesita consum de energie suplimentara de la alternator sau motor, insa nu era aplicabila decat pentru trasee mai lungi, dupa atingerea unui regim termic care sa produca generarea vaporilor, pentru realizarea economiei de carburant.

                  PS: Arderea alternatoarelor poate fi cauzata si de utilizarea incorecta a instalatiei, sau poate si de o instalatie nereusita.
                  Last edited by ion_R5; 31 October 2011, 00:26. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    fara suparare
                    prin descompunerea apei se intelege obtinerea unei molecule de O si o molecula de H2 (adica 2 atomi de H). Transformarea apei este altceva si se refera la starile de agregare. Ceea ce scrii mai jos e un anacolut.
                    Originally posted by ion_R5 View Post
                    Energia consumata pentru descompunerea apei, doar transforma starea apei.
                    Pentru obtinerea unei molecule de O si a uneia de H2 se consuma o energie. Daca se arde o molecula de H2 se obtine aceasi energie ca la descompunere. Asta inteleg eu prin acel bilant energetic 0.

                    Originally posted by ion_R5 View Post
                    E ca si cum am pune in bilantul motorului cu ardere interna, energia necesara pentru extragerea si procesarea fiecarui baril de petrol.
                    Chiar este adevarat si anume este pretul platit la pompa

                    Originally posted by ion_R5 View Post
                    Eroarea ta consta in faptul ca uiti ca masina functioneaza prin consumul de benzina/motorina si apa (descompusa in hidrogen si oxigen).
                    Apa este produs de ardere. Prin arderea H din hidrocarburi (benzina, etc) se obtine apa. Nu vad de ce trebuie sa mai introducem din exterior (stiu ca sunt niste sisteme de injectie dar si alea sunt experimentale de zeci de ani).

                    Prefer sa raman simpatic asa ca ma voi retrage de pe acest topic, cred ca este reclama. Oricum chestiile astea,ca si jocurile de bingo (sau similare) aduc profituri pe timp de criza (culmea!!!!!!!!)
                    Last edited by 1.6_mpi; 1 November 2011, 00:17.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Fara suparare! Se pare ca te pricepi la chimie - dar iti lipseste intelegerea fenomenului.

                      Apropos, sunt cativa oameni in Romania (si ceva mai multi prin alte tari) care au transformat motoare cu ardere interna sa poata functiona cu apa - dupa ce sunt pornite pe benzina/motorina si ajung la regimul termic normal.

                      Probabil ca si ei sunt tot reclama...

                      Comment


                      • #71
                        In afara de discutii interminabile si pareri de genul "iti spun eu sigur ca nu e asa..." nu am reusit sa observ si sa invat de la voi, cei care aveti mai multe cunostinte si timp de cercetare decat mine. Eu sunt in stand-by cu proiectul din lipsa de fonduri. Eu ma conving doar in urma experimentarilor directe si a teoriilor argumentate si fondate. Desigur, fiecare dintre noi credem ca suntem bine argumentati si avem o baza buna de plecare, ignorand faptul ca intotdeauna se poate mai mult.
                        Un inginer inventator (in alte domenii) din zona mea avea o vorba mare: si de la un prost ai ce invata daca stii ce sa iei.
                        Bafta la experimente si cercetare.

                        Comment


                        • #72
                          Sa intelegem ca dupa mai bine de un an nu e nimic concret, niciun rezultat favorabil care sa lamureasca subiectul HHO.

                          Comment


                          • #73
                            traba asta e mai veche de un an, rezultat favorabil, niciodata!
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              singurul rezultat favorabil il au cei care posteaza clipuri fake pe iutub si iau banii de la creduli. unii au ajuns in parnaie (vezi motorul perendev), altii inca o freaca fara sa-i atinga militia (hho-isti)
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by indefinite View Post
                                Sa intelegem ca dupa mai bine de un an nu e nimic concret, niciun rezultat favorabil care sa lamureasca subiectul HHO.
                                Ba da: ar trebui ca un moderator sa sterga topicul asta de tot...
                                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google