Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai bine sa bati campii decat sa visezi numa' romburi.
    New 17-inch wheels ensure an even more assertive profile.
    17" pentru 110 CP pe diesel sau 125 CP pe benzina e o chestie de moft/design.

    Totul sta in pret. 4x2 e inutil, daca tot ai vrut SUV, 4x4 costa destul, trebuie sa-ti placa mult Dacia ca sa consideri ca merita > 15 mii de euro.
    Last edited by mr.K; 13 September 2017, 08:32.

    Comment


    • Dacia anunţă un nou model pentru 2018.

       Trendul SUV-urilor compacte cu şapte locuri pare să fie luat în calcul şi de către Grupul Renault când vine vorba de lansarea unor noi modele....
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        17" pentru 110 CP pe diesel sau 125 CP pe benzina e o chestie de moft/design.
        Nu prea are relevanta puterea cat cuplul generat la roata (cuplul este forta influentata de diametrul rotii).
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Si la cuplu Dacia sta atat de bine, ca se justifica roti de 17"? Personal si subiectiv, n-as spune.

          Dacia simte in ceafa suflarea Kodiak cu 7 locuri, trebuie sa mute si Renault-ul ceva, de aici miscarea de trupe cu un nou model pe viitor.

          Comment


          • Pai realizezi ca poti avea janta pe 17'' cu cauciucuri cu talon un pic mai mic la acelasi diametru cu o janta pe 16'' cu cauciucuri cu talon mai mare. Prin urmare aceeasi raza a rotii, prin urmare acelasi lucru din punct de vedere mecanic.

            Dar in fine, stai sa avem toate detaliile si apoi putem sa dezbatem.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • SUV cu talon mic la gume, mai rar. Mai vezi cate un X6 M.

              Comment


              • Duster e SUV compact, isi poate permite si un talon mai mic.

                Ca idee:

                215 65r16 (are acum Duster, oficial) -> 215 60r17 (poate, noul Duster) => diferenta de 0,25cm la raza; irelevanta diferenta.

                ~~~

                Ca sa combata Skoda doar un Duster mai mare ar putea scoate (asa trec si la o clasa superioara).
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Kodiaku', care joaca intre 23 si 34 de mii e din alta liga; n-are treaba cu dusteru'.
                  Dusteru' e pentru utilizatori fara pretentii la sigla, care prefera o masina decenta ca pret si cu avantajele unui crossover..
                  Pentru pretentiosi, exista marci si modele mult mai titrate. Pana una alta, Dusteru si Kagearu, sunt catalogate de catre presa de specialitate, printre cele mai fiabile 10 marci.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Kodiaq e de la 20.500 euro in sus.
                    Un Duster de 18 mii posibil sa nu mai fie asa atractiv, clientii care au banii astia nu se uita asa mult la 2-3 mii de euro in plus.

                    Si da, Dusterul n-are treaba cu Kodiaqu', e mare diferenta intre cele 2 masini.
                    Jos palaria, Skoda.
                    Last edited by mr.K; 13 September 2017, 20:05.

                    Comment


                    • Pe unde ajungi cu Duster, kotkodacul doar visează
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Adica pe aici ar visa Duster sa ajunga.
                        Am 4.3.2017 haben wir euch den neuen Skoda Kodiaq und seine kleinen Brüder Octavia Scout & Yeti im Offroadpark in Gröningen gezeigt. Ihr habt die Fahrzeuge b...

                        La 2'30'' Duster nu ar mai trece.

                        Duster se comporta bine in reclame, pe coclauri cu teren uscat.
                        Nu e nici pe departe off roader, e doar un SUV banal cu tractiune integrala.

                        Dupa ce lumea s-a lamurit, nu-l mai cumpara nicio firma pentru flote.

                        Nu stiu de ce unii nu au Duster, daca tot il vad asa bun.
                        Last edited by mr.K; 13 September 2017, 21:31.

                        Comment


                        • @IancuMIC, ma refeream la dimensiuni (interior in special) nu la pret.

                          ~~~~~

                          Originally posted by mr.K
                          Nu e nici pe departe off roader, e doar un SUV banal cu tractiune integrala.
                          asta e tot asa, pe principiul

                          Originally posted by mr.K
                          Personal si subiectiv, n-as spune.
                          ?

                          ~~~

                          Originally posted by mr.K
                          Adica pe aici ar visa Duster sa ajunga.
                          Am 4.3.2017 haben wir euch den neuen Skoda Kodiaq und seine kleinen Brüder Octavia Scout & Yeti im Offroadpark in Gröningen gezeigt. Ihr habt die Fahrzeuge b...
                          Asa testezi un SUV in off-road? :-)))

                          Cauta pe YouTube `Duster Extreme Off Road Performance`.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Este doar o banuiala a ta ca nu trece (adica ca de obicei...iti dai cu presupusul fara o argumentatie...doar din placerea de a arunca cu noroi gratis)
                            Nu's cum sa-ti spun...dar se vinde in draci duster-ul pe dincolo...si este in crestere. Daca-i asa de prost...
                            Dar dupa cum spunea cineva pe aici...sa aruncam cu noroi

                            Ia vezi aici:
                            Lada Niva vs Mitsubishi L200, VW Amarok , Dacia Duster Off Road etkinliği Suzuki Jimny vs dusterVW Amarok 4x4 vs Mitsubishi L200 4x4 vs Davi Duster 4x4 off R...

                            Eu zic ca se descurca excelent...si mai bine decat modele dublu ca pret
                            Last edited by bolovan; 13 September 2017, 21:48.

                            Comment


                            • Dusterul se descurca decent pe teren accidentat(ceva mai soft) dar acum hai sa nu dam in penibil , pe teren super accidentat plin de namol si gropane , ca sa treci iti trebuie minim un Suzuki Jimny(modelul 2017 costa aprox 14.400 Euro) , daca vrei sa te aventurezi pe trasee de munte serioase de la masina asta incepi sa te uiti.
                              Care vrea sa intre in liga asta de off-road acel Suzuki mititel este excelent pentru incepatori.
                              Dusterul este pentru cei care vor putin offroad si multa sosea , pentru asta este perfecta.


                              Ce a postat mr.K cu Kodiaq-ul ala , de pe la minutul 2:10 masina aia este fix inutila , ce insemna sa n-ai diferential blocabil , aici vezi cu adevarat care este masina de offroad adevarat si care doar se face ca imita ceva profi.
                              Last edited by prometheus; 13 September 2017, 22:04.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Nu's cum sa-ti spun...dar se vinde in draci duster-ul pe dincolo...si este in crestere. Daca-i asa de prost...
                                Prost e, se vinde doar pentru ca la veniturile alora din Vest e relativ ieftin.
                                Sa fim seriosi, Dusterul nu face fata in teren accidentat, poate trece doar peste cateva damburi usoare, nu pleaca de pe loc in vreo rampa mai serioasa, cu unghi mediu.
                                Un UAZ de acum 30 de ani ii da clasa pe teren accidentat.

                                Itreb inca odata: daca e asa bun, de ce companiile nu-l introduc in flota?
                                Pentru ca:
                                - e inutil pe teren accidentat ( nu trasee pregatite pentru reclama)
                                - nu ofera capacitate de incarcare petru scule, deci e inutil la litere )S)U(V)-utility

                                Mai dai un ban si ai ceva de care sa te folosesti cu adevarat.
                                Delgaz are Ford, RDS are Mitsubishi/Nissan samd.
                                Last edited by mr.K; 14 September 2017, 09:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google