Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai americanii stiu sa-si cumpere masini, europenii isi cumpara ce le permit guvernele de cacao ale tarilor in care traiesc fiecare. Carutze cu motoare de 1litru sau mai mici.

    Comment


    • @Seba, e cam invers, tocmai ca nu camioanele au trecut:

      The 15 TOP SAFETY PICK+ winners include four small cars, three midsize cars, five large luxury cars, two midsize nonluxury SUVs and one midsize luxury SUV.
      (citat din articolul lor)

      ~~~

      Interesant ce testeaza mai nou sunt luminile de drum si cele de intalnire:

      The Institute's headlight ratings also are relatively new, with the first ones released in March 2016. Initially, few performed well in IIHS track tests, which measure how well low beams and high beams illuminate the road ahead on the one hand, and the amount of glare they produce for drivers of oncoming vehicles on the other.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • or sa schimbe legile fizicii, sa ia lumina curba in jos cand iese din far, sa vezi la unghi de iluminare aproape 90 de grade (lumina naturala de la soare), sa n-ai reflectii
        candam zis "camioane" ma refeream la masinile peste clasa compacta, incepand cu e-klasse...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Renault va echipa noul duster și cu noul motor 1,3 Turbo benzina (K7R) de 140 CP.
          Momentan acest motor este disponibil doar pe Renault Scenic.

          Comment


          • 1,3 TCe e H5H, înlocuitor direct pentru H5F și e plasat între H4B(0,9TCe) și M5M(1,6TCe)
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Si sa speram ca nu o sa aibe "mostenirea" lu' 1.2 TCe

              Comment


              • Ce mostenire? Consumul cam maricel?

                Comment


                • In special de ulei.

                  Comment


                  • I-am intrebat pe care motor il scoate si mi-au zis ca nu stiu, deci s-a adeverit intuitia ca scot 1,2 TCe, care haleste ulei.

                    Comment


                    • 1.2 TCe a fost cam un esec...bine...nici cu 1.2 16V nu-mi este rusine...ca cica si ala are destule bube. Adevarul este...ca 1.4, 1.6 mpi...cam greu sa mai gasesti. De fapt, cam tot ce-i motor pana prin 2010...si asta nu doar la dacia...ci cam la toti producatorii.

                      Comment


                      • Toti au probleme cu motoarele, datorita emisiilor si normelor Euro. Renault mai fabrica motoare diesel pana in 2020, cu norma Euro 6c-d si cu ad-blue si noile motoare pe benzina Euro 7 vor avea Ad-blue.
                        1,2 16v este un motor cu multe bube, dar macar nu mananca ulei.

                        Comment


                        • Nu stiu daca din cauza consumului de ulei dar am inteles ca vor scoate 1.3Tce 140 cp..cum si altii au scos 1.5Tsi 150 cp..fostul 1.4 150 cp.
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Doar motoarele Renault de pe vehiculele comerciale (camioane, dube) au Adblue. Vehiculele de pasageri au și vor rămâne la EGR.

                            Comment


                            • Deocamdata, renault fabrica motoare Euro 6b, când se va trece la Euro 6c si d, vor pune ad-blue si la autoturisme, dar le poti pacali pe actualele si cu ”urina”

                              Comment


                              • Loganul a fost razbunat.
                                Cel mai slab rezultat din istorie: O masina vanduta si in Romania a obtinut 0 stele la testul de siguranta Euro NCAP.


                                Pentru prima data in istoria evaluarilor Euro NCAP, o masina a obtinut zero puncte la testul de siguranta.

                                Este vorba despre Fiat Punto, un model popular in special in randul celor care isi doresc o masina ieftina, avand in vedere ca pretul de pornire este de 8.318 de euro in tara noastra.

                                La acesti bani, veti primi insa o masina care nu a obtinut nici macar o stea la popularul test Euro NCAP, potrivit The Sun.

                                In urma evaluarii s-a constatat ca acestui model ii lipsesc airbag-uri in zone cheie, scaunele moderne de copil nici nu pot fi montate, iar dotarile de siguranta sunt absente.

                                Procentajul de protectie pentru adulti a fost de 51%, mult sub rivali precum Volkswagen Polo sau Seat Ibiza. Ca o comparatie, Dacia Sandero, o masina din aceeasi clasa si cu pret similar, a fost testata in 2013 si a primit patru stele in urma evaluarii.

                                Fiat Punto 2017 are acelasi design precum modelul lansat in 2005, iar in ultimii ani a primit doar mici imbunatatiri. Cele de siguranta au fost mai mult ignorate, astfel ca modelul care in urma cu 12 ani primea 5 stele la testul Euro NCAP nu a primit nici macar una de aceasta data.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google