Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si o veste buna.

    Comment


    • Pentru Rusia şi India Duster dispune deja de o cutie automată, atât pe motorul pe benzină de 2,0 litri (în Rusia) cât şi pentru dieselul de 1,5 litri dCi care vine cu o transmisie cu dublu ambreiaj.
      Astia ne vad mai jos ca India.
      De asemenea, Renault nu exclude instalarea unei cutii de viteze automate sau robotizate pe Duster odată cu lansarea generaţiei următoare
      Nu exclude nu inseamna nici pe departe ca se va intampla.

      Pai e chiar buna.
      Asa nu vor mai avea toti agaricii masina la scara. Ci numai cine isi permite sa plateasc asigurari, ca in Anglia.
      Ca romanul isi lua un cazan de 20 de ani si era bo$$.
      Last edited by mr.K; 22 September 2015, 14:27.

      Comment


      • Oh, excelenta veste,in curand o sa sarim cu banu' la asigurari parca am plati leasing la alta masina .
        sigpic
        !

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Incredibil; unde dai si unde crapa.
          Nu cred ca s-au gandit ei asa dezinteresati sa ajute pe cei de la vw. A fost un...accident.
          "Mock si German sunt activisti pentru un aer curat" adica "sa ne batem joc de nemti" in traducere libera. A draq coincidenta de nume ...

          si iubitorii rombului sa nu se bucure prea tare "VW shares fell by 19% in Frankfurt, wiping almost €15bn (£10.8bn) off its value. Shares in Renault, Volkswagen’s French rival, also dropped by 4%, while Peugeot was down 2.5%, Nissan 2.5% and BMW 1.5% amid concerns they could be caught up in investigations."
          deja ii bazaie "musca" si pe reno , pejo , nissan si chiar bmw.
          http://www.theguardian.com/business/...makers-reeling
          Last edited by Costi-bc; 22 September 2015, 15:39. Reason: Automerged Doublepost
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Acţiunile VW scad în continuare.

            Comment



            • Nea k, in Rusia si India dusterul e masina de statut,aia au bani sa cumpere cutii automate si motoarele aferente. Cutia aia e veche de vreo.. 20 de ani. La ce consumuri se obtine cu ea, nu o cumpara nimeni pe la noi, de aia au asteptat robotizata. Dar ce sa stii tu....
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Pai tot aia cu statut ar fi cumparat-o si la noi.
                Dar problema e ca n-am avut automata si se pare ca nici robotizata nu vom avea, pe Duster.

                Iar VW a reusit sa traga clapa timp de 7 ani tuturor, cativa sefuleti de pe la institutiile auto americane ar trebui sa-si dea demisia.
                Last edited by mr.K; 22 September 2015, 17:11.

                Comment


                • Originally posted by Costi-bc View Post
                  sa mor daca inteleg ceva. adica toyota nu face masini sigure? si cine face ? samsung ?
                  A trecut asa mult timp de la scandalul cu Toyota incat s-a uitat, parca s-au suparat, au luat jucariile din America si-au plecat acasa. Ceva probleme la soft, frane.....In acest timp cu masinile din Europa "no problem", f sigure. Halal organizatii de control, cred ca "cooperativa" din Rom este molipsitoare. Eu nu mai am incredere in certificarea TUV, ISO....in selectia calitatii, merg la ghici si dupa review-uri. Zvonistica, barfa, de pe forumuri este cea mai sigura.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Din punctul meu de vedere, orice marca va fi implicata si gasita vinovata de astfel de preocupari, merita tot dispretul . Fie Renault, fie oricine. Azi au cazut cei de la vw, miine poate sa cada altii care fura; nu am afinitati de genu.
                    N-am motive sa ma bucur. Sunt doar uimit.
                    Am spus mai sus ca e doar inceputul si exclud niciun producator, ca ar fi putut minti in privinta testelor despre consum si implicit despre emisii. Absolut toti pot fi posibili "penali".

                    "Trebuie sa extindem testele la nivel european", a declarat marti ministrul francez al Finantelor, Michel Sapin, conform Wall Street Journal.
                    Sa vedem rezultatul.


                    Tavalugul.

                    Oficialii grupului şi-au cerut deja în mod oficial scuze, declarând cât se poate de franc la lansarea de aseară a noului VW Passat în SUA că „au comis-o”, iar astăzi grupul a anunţat că pune deoparte 6.5 miliarde de euro pentru a putea reacţiona la scandalul imens în care a fost implicat. Totuşi, anunţul vine alături de o informaţie care îngheaţă sângele-n vine: 11 milioane de autovehicule Volkswagen ar fi dotate cu acest software mincinos! Efectele scandalului au fost deja uriaşe pentru companie: acţiunile sale s-au prăbuşit cu peste 20% în doar două zile.
                    Last edited by IancuMIC; 22 September 2015, 18:46.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by Oti View Post
                      A trecut asa mult timp de la scandalul cu Toyota incat s-a uitat, parca s-au suparat, au luat jucariile din America si-au plecat acasa.
                      Good Morning! Welcome to The Morning Shift, your roundup of the auto news you crave, all in one place every weekday morning. Here are the important stories you need to know.

                      pai nu. au platit , cu varf si indesat as zice si au ramas pe piata in USA. GM , cu aceeasi problema a platit mult mai putin. de ce? zi-mi tu din barfe.
                      poate stie dark cum se imparte dreptatea pe acolo...

                      vw o cauta cu luminarea. pai era nr. 2 in lume dupa toyota si mai ales in fata GM si intentiona sa devina nr 1. apoi in USA sunt 2 fabrici vw. Westmoreland e demult inchisa si nici nu se va redeschide , cea din Chattanooga are cam 2000 de angajati, putin, foarte putin , la cate vw se vand in state si tinand cont ca grupul are cam 370,000 de angajati.
                      nu in ultimul rand se ducea cu dieseluri de cilindree mica in state , adica isi batea joc de masinile americane. uite asa s-a ajuns ca "Mock si Germans" sa isi bata joc de germanii de la vw. ca intre timp productia proprie in usa va inflori e doar o intamplare...
                      Last edited by Costi-bc; 22 September 2015, 19:53.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Din ce vad germanii vor sa iasa repede din aceasta situatie; au recunoscut vina, vor sa coopereze cu autoritatile americane, vor plati amenda si, asta e. E o atitudine corecta, zic eu; n-are rost sa lungesti boala, din momet ce pierderile cresc cu fiecare ora.
                        Parerea mea e ca, daca lucrurile se vor termina repede si nu cumva "molima" va cuprinde si Europa, gigantul german are suficiente rezerve sa depaseasca momentul, chiar de vor sacrifica banii pusi la pusculita pentru tehnologizare si dezvoltare; iar aici poate fi o alta problema, in favoarea competitorilor. Cu pierderile la bursa, poate fi iarasi o mica problema. In fine...
                        Legat de vanzari, daca as fi potential client, nu cred ca ar trebui sa ma deranjanjeze prea mult; pana la urma masinile raman la acelasi nivel de siguranta, fiabilitate si confort; poate unii vor renunta pentru un moment, dar nu cred sa fie prea multi. Ramane o pata, totusi.
                        Repet, deocamdata timpul curge in defavoarea gigantului german; sa vedem ce va fi...maine.
                        Last edited by IancuMIC; 22 September 2015, 20:14.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • O rezolva Merkel la Obama.
                          Ca tot aveau niste diferende politice in ultima vreme, acum Obama o sa-i ofere posibilitatea sa elimine neintelegerile.
                          Si VW o sa plateasca o amenda cu mult mai mica decat cele 18 miliarde, nici 10% macar, ca o sa aiba cheltuieli cu masinile rechemate la service, trebuie intelesi si ei.

                          Comment


                          • Volkswagen ramana volkswagen, orice am spune.
                            ...

                            Din ce am vazut frau Merkel, nu prea era incantata; pare prinsa la mijloc.

                            Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
                            Last edited by IancuMIC; 22 September 2015, 20:34.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Originally posted by Costi-bc View Post
                              http://jalopnik.com/why-gm-paid-so-m...y-s-1731317205

                              nu in ultimul rand se ducea cu dieseluri de cilindree mica in state , adica isi batea joc de masinile americane. uite asa s-a ajuns ca "Mock si Germans" sa isi bata joc de germanii de la vw. ca intre timp productia proprie in usa va inflori e doar o intamplare...
                              sa stii ca aici nu prea intereseaza pe nimeni cat e cilindreea, decat daca te crezi "verde" si cica vrei sa faci un favor ecosistemului. 500.000 de masini diesel pe piata asta, echivaleaza cu un scuipat in ocean, cand sunt cel putin trei orase care au inregistrate minim 5-6 milioane de masini si alte cateva cu de la 10 milioane in sus. Ca exemplu, in Romania cate masini sunt inregistrate?? (Intrebare retorica). Argumentul cu concurenta diesel vs benzina in america, nu tine. Eu am vazut doar patru tdi uri in aproape doi ani...
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Are de suferit imaginea VW si Audi in State, inclusiv modelele pe benzina vor fi evitate.
                                Daca nu conta asa mult VW, nu stiu de ce Ford se dadea peste cap sa scoata un model F150 diesel.
                                Iar A3 sedan, nu vad ce masina americana l-ar egala la rafinament. Americanii sunt in limba dupa lucruri din import, iar cand nu si le permit, fac pe patriotii si isi cumpara o covata cu motor mare.

                                De bune ce-s masinile americane, cu 2-3 exceptii, 99% din ce produc, se vand numai la ei.
                                Last edited by mr.K; 22 September 2015, 20:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google