Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • https://www.renault.co.in/vehicles/p...cars/kwid.html Uite masina de 5000 de euro (toate taxele indiene incluse, intre 4400 si 5500 de euro ar fi pretul convertit din rupii)
    Protection
    When it comes to safety, there can be no compromises. The Renault KWID comes equipped with a driver side airbag* and central locking system. The front disc brakes ensure you’re equipped for all weather conditions and road surfaces, while the high mount stop lamp and audible parking brake warning let you be at complete peace of mind all through the journey.
    Sau masina cu medianav si fara ABS.... Ar avea succes in zonele rurale pe la noi.
    Last edited by einstein1984; 6 November 2015, 17:18.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Comment


      • Franta blocheaza planurile fuziunii dintre Renault si Nissan: Alianta sa ramana asa cum este!
        In cadrul grupului Renault-Nissan se inregistreaza o tensiune in crestere, dupa ce statul francez a intervenit pe piata crescand procentul de actiuni detinute in cadrul companiei Renault fara a-l instiinta pe directorul executiv Carlos Ghosn de aceasta decizie.

        Sprijinit de ceilalti directori din cadrul Renault, Goshn vrea sa blocheze intentia statului de a-si creste reprezentativitatea la vot in consiliul de administratie al companiei prin intermediul legii Florange care permite dublarea numarului de voturi pentru investitorii pe termen lung.

        Comment


        • Interesant.....la noi o baga in faliment si o dadeau la fier vechi, cred ca tot acolo ajunge, poate cumpara ai nostri cateva masini, punem mana de la mana.....maroc, brazilia, india.....

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Dacia merge mai departe...

            Numărul de maşini vândute de Dacia în ultimii 10 ani a atins o cifră colosală: 3,5 milioane de autovehicule care poartă emblema constructorului român se plimbă prin toată Europa.

            Maşină cu numărul aniversar a fost un Sandero Stepway negru, livrată unei cliente dintr-o suburbie a Londrei.

            Povestea Dacia a reînceput în 2004, cu noul Logan. A urmat Logan MCV, Logan VAN, Sandero, Sandero Stepway, Lodgy, Dokker, Dokker VAN şi Duster. În ultimii ani, modelele Logan şi Sandero, dar şi derivatele lor, au fost relansate.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • cum adica cu "noul" logan ?! jurnalistii astia aveau grave probleme de exprimare. le place mult limba romana...
              pleonasm, spui logan si gata. n-a mai existat un altul.

              Comment


              • Ia si d.ta doar informatia; ne apucam acum sa facem analiza pe text?
                ...
                Am gasit intamplator stirea publicata de Promotor; mi se pare un numar impresionant.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Si numarul de tricicluri din Asia e impresionant, asta nu inseama ca e cine stie ce mijloc de transport modern.

                  Comment


                  • "care poartă emblema constructorului român"

                    daca ar pune emblema si pe biscuiti cum ar mai fi ? daca n-au nici o treaba cu dacia-romania de ce nu se fabrica prin maroc, rusia , etc , sub sigla renault ? ce treaba au cu dacia ? au transformat sigla dacia intr-un "low cost" renault. rusine renault.
                    cinste vw pt ce au facut cu skoda si seat.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Rusine?)) Lol...
                      Poate vrei sa fie masina de lux la pret de acadea.
                      Eu sunt curios cum crezi tu ca s-ar vinde la noi o masina de lux NOUA?

                      Renault stie sa faca masina ieftine si cam atat. Plus ca intr-o tara fost comunista cine ai vrea sa vina? Mercedes? A venit si a plecat mancand pamantul.

                      Comment


                      • Pai nu dar inainte sa cumpere renault uzina in 99 dacia producea doar masini de lux la preturi locale. Nu suport modul socialist al renoului cand da comunicatele de lauda publica si modul capitalist feroce cand vine vorba de angajatii din Ro, dar sa fim realisti. Distanta intre Snova si logan 2 e enorma din orice punct de vedere.

                        Comment


                        • Pana sa vina la noi frantuzii, la unguri deja erau Suzuki si Ford, iar acum si Mercedes. Audi a produs motoare zeci d emilioane de motoare in Ungaria.
                          Degeaba ne laudam, ca ne-au luat altii fata.

                          Comment


                          • Originally posted by Costi-bc View Post
                            "care poartă emblema constructorului român"

                            daca ar pune emblema si pe biscuiti cum ar mai fi ? daca n-au nici o treaba cu dacia-romania de ce nu se fabrica prin maroc, rusia , etc , sub sigla renault ? ce treaba au cu dacia ? au transformat sigla dacia intr-un "low cost" renault. rusine renault.
                            cinste vw pt ce au facut cu skoda si seat.
                            Sa am iertare, dar vorbesti doar ca sa te afli in treaba.

                            Cand o sa intelegi ca Dacia face masini pentru un anume segment de populatie si nu pentru admiratorii fauve, atunci poate vei putea sa fii rational.
                            Bun si daca luau fabrica de la Mioveni germanii de la vw, asa cum ati fi visat voi, ce masini crezi ca ar fi produs pentru piata din zona? Masini de 15 mii, in nici intr-un caz, ca nu le puteau vinde.
                            Dacia a produs in 2004 o masina care costa fix 5750 E, modelul Ambiance, pentru piata locala in primul rand. Asta a fost tinta Dacia; masini ieftine, fara pretentii ridicate, pentru o anume clasa. Vanzarile au fost peste asteptari; asta inseamna ca au procedat gresit? Pur si simplu au produs un bun care putea fi cumparat nu visat.
                            Spui despre Seat; vezi mai intai ce preturi au si care e volumul de vanzari in Romania, dupa aia sa vorbesti.

                            Nu laud nimic; doar expunem niste lucruri ce le inteleg doar cei care au aceasta putere.
                            Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 11:55.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Nu stiu cum sa zic, dar Ungaria e plina de Suzuki, Cehia e plina de Skoda. Aia au putut sa-si cumpere masinile ce le produceau pentru simplu motiv ca nu se vand ieftin ca popor, ora de munca e mai scumpa la ei.
                              Si chiar de manopera e mai scumpa ca in Romania, Mercedes tot in Ungaria a deschis fabrica, Audi tot acolo prin 1997.
                              Noi ca tara si cu Renault ne cam meritam, ne place mediocritatea, las-o bah ca merge-asa, suntem obisnuti cu ea. De Dacia e vorba.

                              Comment


                              • E clar pentru toata lumea ce inseamna Dacia; daca multi o accepta asa cum se prezinta, ca o masina low cost, e doar pentru ca acei clienti isi cunosc foarte bine necesitatile si puterea financiara, nu pentru ca se complac in mediocritate. Ce masina sa cumpere cei care fac 7-8 mii pe an si castiga in medie 4-500 de euro pe luna? Sa nu spun ca unii fac doar 5 mii.
                                Ca ne dorim mult, e altceva, important e sa si putem plati ce ne dorim.
                                Piata auto ofera alternative pentru toata lumea; dupa buget. De ce sa va agatati de Dacia, daca visati vw ?
                                Referitor la faptul ca Dacia a fost pusa pe linia de plutire, de un producator oarecare, e un lucru bun, doar privind locurile de munca, pe toate liniile, inclusiv aportul la bugetul de stat.
                                Deci nu de mediocritate e vorba ci de realism; suntem un popor cu o populatie a carui venit mediu e undeva la coada Europei. Atunci despre ce vorbim?
                                Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 12:21.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google