If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dacia se mentine pe prima pozitie in clasamentul celor mai vandute masini noi din tara noastra. In ceea ce priveste masinile second-hand, pe primul loc ramane Volkswagen.
@seba : Sa-ti traiasca, ai pt "trage la rame" (sclav pe galera, asta ca imagine). Stiu ce inseamna sa ai fete in masina, a mea are 8 ani si am chelit. Eu sunt cel care merge in slipi la mare, viata de "hipopotam" cat timp fetele sunt plecate la shopping.
Si la mine vine randul sa o schimb cu ceva care trage mai bine pe drumuri de munte, garda sol mai mare, sa incapa bagajele, si sa fie scurta pt a ma descurca cu virajele. Tai de pe lista MCV, Dokker, Sharan, Galaxy....tipul asta masina de familie.
1. Dacia - 5.221 de unitati (+19.80% fata de primul trimestru din 2015)
2. Skoda - 1.533 de unitati (+1.86%)
3. Volkswagen - 1.463 de unitati (+17.23%)
4. Ford - 1.305 de unitati (+6.88%
Stire veche, dar e din link ul pus de tine
Skoda e o masina buna, destul de anosta in schimb, dar cam scumpa pentru buzunarele celor ce tintesc mai sus de Logan.
Uite aici stire vizavi de masinile de 20 de ani.
Este insa ingrijorator faptul ca aproape jumatate din parcul auto al Romaniei, adica 2,56 milioane de masini, au o vechime mai mare de 12 ani. Apoi, alte 1,89 de milioane de vehicule au o vechime cuprinsa intre 6 si 10 ani. Si mai grav este ca 1,2 milioane de masini din tara noastra sunt mai vechi de 20 de ani.
Saraci suntem, dar mai rau e ca suntem saraci si cu duhul, ca popor. Inculti, aroganti, lenesi, combinatori, certati cu apa, mandri de orice lucru minor, importanti de parca suntem buricul pamantului. Si lipsiti de cultura auto.
Cine nu se simte asa, posibil ca face parte dintre cei 5-10% care sunt deasupra maselor.
Dar ne mai viziteaza si popoare civilizate, cam la fel cum se duc si in Africa, pentru diversitate.
BMW a dezlănțuit M2, M3, M4 și M5 pe Transfăgărășan, în cadrul unui eveniment internațional
BMW a organizat un test internațional pe celebra șosea românească Transfăgărășan. Jurnaliștii au avut ocazia de a testa chiar și noul BMW M2 pe drumul de munte.
1. Golf-ul continua sa fie cel mai popular model in pietele majore din Europa in primele luni sase luni ale anului 2016 - 198.125 de exemplare in Germania, Marea Britanie, Franta, Italia si Spania
2. Clio al francezilor de la Renault care s-a comercializat in 130.371
3. Opel au reusit si ei sa treaca de pragul de 100.000 de exemplare, dupa ce au vandut 117.000 unitati al modelului Corsa
4. Francezii de la Peugeot intra si ei in top cu modelul 208 dupa ce au reusit sa vanda 108.000
5. Fiat cu modelul Panda dupa ce au comercializat 101.000
...
Dacia Sandero ocupa doar locul 16 in acest top, dupa ce a vandut doar 74.264 de unitati, 26.942 dintre acestea fiind comercializate in Franta.
Nemtii de la Volkswagen stau foarte bine si la nivel mondial reusind sa vanda mai multe autovehicule si camioane usoare decat orice alt producator auto in primele 6 luni ale anului.
O incitare la...dialog si comportament decent, a vrut sa fie asta nu?
Dupa aceea va plangeti ca sunteti atacati; la persoana.
LE.
Prostul meu obicei tine de faptul ca obisnuiesc sa sanctionez si pe cel care declanseaza flame-ul.
revin daca e nevoie si cu vanzarile vw in state. deci dieselgate ... big fas. ce s-a reparat/inlocuit la vw ?
da, si eu ma asteptam la acelasi lucru. au incercat americanii, GM, sa bage bete in rotile vw, dar fara succes.
acum vw le arata de ce sunt cei mai buni pe piata europeana.
stirea e un fel de reclama mascata, fara voie, din nou din incompetenta "jurnalistilor" 4 tuning, pentru ca polo e reprezentantul vw in clasa mica, model care n-a avut succesul golfului, in conditiile in care golful e oricum masina preferata de majoritatea europenilor.
astora care le pupati talpile celor de la vw, ganditi-va ca pentru urmatorii cateva sute de ani hitleristii astia v-au crescut considerabil voua, copiilor, nepotilor si stra-nepotilor vostri sansele de a face cancer, astm, etc, cu gunoaiele lor de motoare. intr-adevar, toti astia cu diesel cam fenteaza la testele de emisii, insa una e sa ai 120% emisii si sa fentezi ca sa ajungi la 100% din specificatii, alta e sa ai 2100% (da, de 21 de ori peste norma) emisii de No3, CN(cianura), C (negru de fum) pt ca nu vrei sa-ti dotezi masina cu filtru de particule ca sa nu cresti pretul si sa incasezi in schimb si subventii de la toti fraierii aia care-ti cumpara besinile marca folxvagin. intr-o lume cat de cat cinstita, magarii astia trebuiai desfiintati. si urmatorii 5 din lista alora de-au fentat masuratorile, indiferent cum s-ar chema. dar cum vorbim de o firma hitlerista, europenii nu misca un deget. ce s-ar fi intamplat daca scandalul ar fi fost cu dacia? sareati toti ca ne omoara renault...asta se intampla.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment