Cafenea&Caterinca&Diverse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci daca ar fi bani , sa-mi iau acum o masina noua fie ea duster sau mcv sau sandero... DA( in proportii de 80%) cred ca as lua disel

    sigpic

    Comment


    • Acu te dai cu dieselarii? Parca nu erai fan.

      Comment


      • azi a intevenit o problema si a trebuit sa ajung repede la tulcea... si as reveni asupra acelui procentaj optimist... nu mai sunt chiar asa convins , e fooarte puturos in depasiri in deal , da acolo unde toti zic ca deaselu e rege acolo o da in bara , in a4a mai mult de 120 nu lua in deal , in vale , in linie dreapta , si ce sa retrogradezi pentru ca plaja de turatii fiind foarte restransa se plafona fooarte repede , a mea ia 120 in a3a 160 in a4a si de aici faceti voi calcule cum e cu depasirile la limita...
        ambele masini au acelasi kilometraj sunt cam la fel de uzate si sandero e ceva mai usor deci raportul cp/kg e cam acelasi...
        dar oricum era motorul acela slab , poate cel de 85 se prezinta mai bine , dar pe un MCV nu il vad bine nici pe cel de 85.

        ideea e ca intr-o lume perfecta ar fi normal sa ai un 1.6 16v si un dci de 85 sau de ce nu un duster cu dci de 110 cp... si depinde daca mergi la urgenta sau la plimbare.

        oricum si deaselu isi face treaba ONORABIL dar consumul nu-i chiar asa mic si trebuie sa tragi de el ...

        oricum , cum ar zice cineva vb discutii ,ca sa nu ne plictisim dar ideea e ca amandoua au avantaje si dezavantaje.


        PS. dupa 3zile de condus deasel , azi era sa imi lovesc masini in cel mai stupid si penibil mod , am parcat si a sunat telefonu sau ceva de genu in fine am ramas cu ambreiaju apasat si motoru pornit , dupa ce am inchis telefonu am dat sa ies din masina si a zvacnit in fata.
        fiind obisnuit cu vibratiile si zgomotoul de deasel am uitat ca-i pornita , noroc ca aveam frana de mana trasa. deci la capitolu zgomot si vibratii in oras benzinaru are un mare avantaj , la drum lung e invers dieselu e putin mai silentios motoru mergand in ture mici , zgomotul lui e acoperit de zgomotul curentilor de aer deci per total in masina e ceva mai liniste.
        Last edited by SoNyKeL; 22nd October 2010, 15:13.

        sigpic

        Comment


        • Nu cred ca am zis eu vre-o data ca am scos 4-5 urban... Exterior da: un consum aproximativ de 5,5 cu vreo 130-140 constant, deci tot pe acolo: 6,5 mixt. Gandestete daca mergi batraneste cu 90-100(care este o viteza totusi) ce consum ar iesi...
          Si tot e foarte bine la consum.
          Pentru mine e sfant, pentru ca fac zilnic peste 20km exterior + interior care-mi da cu virgula...
          Conteaza daca era de 65 fara intercooler, e putin mai puturos si cred ca consuma si mai mult putin...
          Este un motor bun dar cum a zis si JKL motorina e proasta si cu toate astea merge...
          Last edited by s.catalin; 22nd October 2010, 17:49.

          Comment


          • bla bla bla
            "Toate fetele sa fie SuS pe Porc. SuS pe Porc,
            Sa le vad la toate suncile cum Sar, cum Sar..

            Comment


            • am luat masina cu 21de litri(4liniute)-64027km si am predat-o cu 22litri(4liniute)-65011km
              si am alimentat(conform celor 2bonuri(42,66l+23.50l) de la peco) 66.16 litri , in 984km , adica un consum mixt de 6.7l/100km
              Si acum sa va zic unde m-am plimbat extra-urban:
              1. ct-buc-ct aproximativ 450km
              2. ct-ef-ct x2 aproximativ 100km
              3. tl-ct-tl aproximativ 250km
              deci in total 800km adica cam 80% extra-urban.
              pai iar imi da cu virgula... e totusi consumu cam maricel ptr ce povesti citesc cu diesel aici pe forum
              DA clar e mai mic ca la 1.6 16v-u meu , cam cu 1.5l-2l mai mic , in conditiile in care masina mea e mai grea mai ne-aerodinamica si probabil cu a mea as fi avut varfuri de viteza mai mari...

              cataline sa nu crezi ca ma cert cu tine , sau etc , imi place sa cred ca am cu cine purta o discutie constructiva

              sigpic

              Comment


              • Azi m-am lamurit si eu impreuna cu pufy despre diesel....... NU mi-as lua.... CLAR!!! in a 3-a in depasire sa te rogi de el hai hai hai ... si ala care il depasesti sa se uite in paralel cu tine .. ca vrea sa te lase .. dar vezi ca masina nu vrea.... schimbi a 4-a si vezi un mic zvac... asa ceva la beiznar nu exista....ai pelcat cu a 3-a de la 30km/h si ai ajuns la 120km/h imediat.... cu diesel nici gand.... in fiecare depasire trebuie sa folosesti 2 trepte ca sa nu ai emotii... porenesti cu a 3-a in cuplu... ii dai tare si dai si a 4-a dupa care te rogi sa pici tot in cuplu ca sa termini depasirea....
                Plus treaba descrisa de pufy cu oprirea motorului... nu imi venea sa cred.. .ma uitam la turometru ca sa ma conving ca e pornita ....
                Da, un diesel poate e bun sa mergi batraneste 90 la ora .. fara sa te gndesti ca vrei sa depasesti .... stai in spatele la oricine cu 90 si nu te bagi in depsire... asa nici nu ai nevoie de putere si scoti un consum mic dar in rest nimic .... iar mersul asta descris este prea ideal.....si nu situ cine il respecta daca te grabesti, daca ai mult de mers etc....
                Cataline vb lui pufy nu ne certam dar nu am gasit nicio asemanare intre ce ai zis tu si care este realitatea......
                Intalniri Logan Club Constanta:
                In Fiecare duminica la ora 18 la OMV-varianta vis-a-vis de DONA Seat
                Ptr detalii : 0723.955.045

                Comment


                • beci nu exgera , tu esti si mai ``benzinar convins`` ca mine , dar in depasiri in deal pe drumu ala de tulcea , am tras cat am putut de ea sa ajung cat mai repede la tulcea si 90% din depasiri am schimbat din 3 in 4 ptr ca se limita pana terminam eu depasirea , iar daca incepeam cu 4 nu picam in cuplu , si in 20% din depasiri am terminat cu emotii. da am condus ca maniacu am depasit tot ce vedeam...
                  nu e chiar de condus la 90 si sa nu te gandesti la depasiri , doar ca te limitezi la depasiri peste 100 maxim 110 in deal.
                  la intoarcere cu mcvu meu , dupa sibioara vine coborare lunga , curba dreapta si urcare lunga pe 2 benzi , am inceput cu 200m inainte de curba am retrogradat 4 pe la 100 am accelerat am depasit 8-9tiruri (erau in coloana nu stiu ce era cu ele) si am terminat tot mai sus in deal , fara vreo teama ca se termina cele 2 benzi sau ceva de genu , am pornit de la 100 am terminat pe la 140 la deasel nu exista asa ceva , a3a e pana la 100 maxim 110 , a4a maxim 120 hai cu tupeu 130 , a5a e sa fie si ea acolo...

                  repet nu vreau sa generalizez , am condus prea putine tipuri de masini la viata mea ca sa-mi dau eu cu parerea. doar povestesc toatea astea ptr placerea de a scrie pe forum si poate sunt altii care se intreaba ``cum o fi ma`` si eu am avut norocul sa am pe mana cate 3-4 zile dusterul acela 4x2 si acest sandero...
                  Poate daca atunci cand mi-am luat mcv-ul as fi avut ocazia sa am pe mana un dci de 85 probabil dar doar probabil sa-mi fi luat deasel...

                  sigpic

                  Comment


                  • Clar nu e vorba de nici o cearta aici, doar mici contraziceri intr-o conversatie putin "anormala" , sa stii ca este diferenta intre 65cp si 70cp cu intercooler asta ca sa nu mai zic de cel 85cp - fara resoftari... unde cu cel de 70cp devine 90cp, iar ala de 85cp urca la 100-105+... -alta treaba-
                    Am un unchi care are de 65cp si stiu ce vrei sa zici...
                    Poate avem si vre-un mecanic priceput sa ne spuna diferenta dintre 65cp si 70cp cu intercooler...
                    Cat despre consumul mai mare: un motor mai mic trage mai greu toata carcasa aia grea deci cunsumul este putin mai mare... de cel spus de mine, iar despre viteza aia pe care o spuneti voi... mai las-o ca nu va-ti nascut raceri si nu va faceti treburile de zi cu zi pe pista de F1 cu un logan amarat de 65cp... daca era de 100+ si nu tragea mai ziceam ca e problema da la 65 ce mai vrei fratioare...
                    Intebare: masina cati km are? din ce an? poate este obosita saracuta...
                    Last edited by s.catalin; 22nd October 2010, 23:31.

                    Comment


                    • diferente:

                      a) 65cp nu are intercooler , 70 si 85 au
                      b) 85cp are injectioare piezoelectrice si alta vana egr
                      c) softuri diferite pe fiecare din cele 3 motoare cu ecu delphi
                      d) cutia la 65 jr1 are alte rapoarte si nu e hidraulica (din cate stiu eu)
                      e) mi se pare ca dci 65 merge cu 0.8 bari fata de 0.9 la 70 si 0.9-1.2 la 85 dar nu bag mana in foc pt cifre
                      f) dieselul de 85 cp are presiunea controlata electronic, ala de 65 si cel de 70 sunt controlate prin amestec

                      diferentele de perceptie a puterii sunt foarte mici, nu e chiar asa mare diferenta
                      dieselu nu e o masina rea, in schimb e amagitoare, primesti un ,,boost" de putere brusca dar care se termina foarte repede, isi ia puterea de jos, unde este net peste benzina, dar la turatii medii si mari benzinaru e rege
                      65 nu e euro 3?
                      Last edited by DeLuXe; 22nd October 2010, 23:43.
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • cata , racer ne-racer , asta e stilu meu de mers... daca chiar ma grabesc merg... dar in acelasi timp poate sa confirme si andy cand mergeam cu 90 pe autostrada si nevasa ma lua la misto ca merg ca pensionarii...
                        masina avea 64 de mii intr-un an , a mea are 73(pe acolo) de mii in 3ani , deci eu zic ca uzura e fix la fel , fix parerea mea...

                        sigpic

                        Comment


                        • uzura la un dizel e cava mai mica, ma refer la componentele in miscare, in schimb produsul arderii este mai gros si mai ,carbune" ca la benzinar unde singurul bonus e calamina, care, la un mers normal apare foarte greu
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • adica? care e mai uzata?

                            sigpic

                            Comment


                            • nici una, ambele motoare, mai ales motoarele de genu asta, sunt abia la tinereti mai ales benzinaru

                              ps. in regim de exploatare corecta
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • aham...

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google