Intalniri LoganClub Craiova

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • multumim de asemenea si celor doi noi membrii pt participarea la acest meet auto...

    DJ18NIL (Dj Alex) felicitari pt masina pe care o detii ,din cate an vazut eu cred ca este cel mai performant logan de 1.4 din club ,am vazut cu ochii ei cu urca acul turometrului pana peste 7 000 rpm ,sa ma ierti ca ti-am pus increderea la indoiala dar masina ta e absolut dementiala ...pleaca asfaltul de sub ea ,iar in legatura cu loganul de 1,6 8v ...ce sa mai vorbesc ,pacat ca este pista mica si nu poti sa ii dai mai mult de a 3-a ,dar si asa sa te tii de logan 1,6 bot la bot pe 400 m e intradevar o performanta ...te asteptam cu drag si la urmatoarea intalnire impreuna cu noul esapament ca sa speram, ca va mai adauga cativa caluti la cei 94 deja existenti si probati ....


    DJ 90 bis(varul lui GNY) ai o masina foarte frumoasa si de asemenea puternica avand in vedere ca e de 1.6 ,nu stiu ce sa zic de tine dar am vazut ca ''taci si le faci'' felicitari ptr cursele castigate
    Ai o masina foarte frumoasa in care se vede ca ai investit ceva bani si ore de munca iar pe viitor tine-o tot asa ,ca esti pe drumul cel bun...sa ne auzim cu bine si la urmatoarea intalnire...

    GNY...GNY... ne-ai lasat placut impresionati cu noile jante ,adevarul este ca sunt frumoase ..sa le stapanesti sanatos si fara incidente neplacute ca ai vazut cum sunt drumurile patriei...bugate cu gropi adanci si borduri inalte ..
    Attached Files
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/dj_xx_ain-t1219p4.html
    http://mik-anonym.blogspot.com

    Comment


    • ma bucur ca va plac jantele mele ) si eu sunt mandru de ele dar sincer ... la 215/40 r17 si arcuri H&R este cam nasol pe strazile din romania ... astea sunt alte poze cu masinutza mea
      Attached Files

      Comment


      • si iata si ce poate face masinutza mea 1.4 vs 1.6(evacuare cap-coada borla)

        Comment


        • vrem sa vedem dyno la motorul de 1,4. Cum s-au obtinut si daca e totu in regula si nu cedeaza nimic ( ceea ce nu sunt sigur ) dar sa vedem multumim baieti .
          aeleu uitasem : si pret la remaparea asta ms
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by dorutz View Post
            vrem sa vedem dyno la motorul de 1,4. Cum s-au obtinut si daca e totu in regula si nu cedeaza nimic ( ceea ce nu sunt sigur ) dar sa vedem multumim baieti .
            aeleu uitasem : si pret la remaparea asta ms
            m-ati inebunit cu al dyno...omul nu mai are fisa aia ,a pierdut-o...
            sincer sa fiu nici eu nu l-am crezut,dar dupa e a facut liniuta cu 1.6 (cu esapament sport ,inox) si am vazut cum se duce masina nu mi-a venit sa cred..deci cum sa iti explic eu masina nu are ca modificari pana la ora actuala decat CIP-ul original remapat cu soft ''TCM Turbo''(asa se numeste firma sa nu intelegeti altceva),filtru de aer sport de la KN(nu sunt sigur) ,suspensie sport ,si jante de 15'' , 7,5 j ,cu cauciucurile originale...urmeaza ,cand se va incalzi afara, un esapament de inox (cap-coada pe 55mm),injectoare de motor de 1,6 si pe viitor o axa cu came sport...posesorul acestei masini preconizeaza ca o va duce undeva la 110cp....am sa va dau mai multe informatii cand am sa fiu si eu informat la randul meu..
            Ce am uitat sa mentionez este faptul ca lui nu ii mai taie benzina la 6000rpm...
            In momentul de fata masina lui trage intre 5000rpm si 7500rpm ...dar trage de belea...eu pe centura aveam 150 cu a 5-a(eu am tot logan de 1.4 -3500km parcursi,) si era blana.....si el m-a depasit in mare viteza ..nush cat o fi avut...dar in orice caz mai mult de 170...iar cel mai mult zice ca i-a dat 185km/h
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/dj_xx_ain-t1219p4.html
            http://mik-anonym.blogspot.com

            Comment


            • Originally posted by eugeninho View Post
              ma bucur ca va plac jantele mele ) si eu sunt mandru de ele dar sincer ... la 215/40 r17 si arcuri H&R este cam nasol pe strazile din romania ... astea sunt alte poze cu masinutza mea
              arata superb masina,felicitari ! cat ai dat pe H&R si de unde ?
              ai altceva decat chiptuning la motor?
              ma indoiesc ca din 1.4 scoti 94 cp ,atati cred ca am eu pe 1.6 8v chipuit...
              Last edited by Cristi_Xp; 28 January 2008, 03:10.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • @ Eugen: Felicitari moshule pentru masina, arata de zile mari, sa vedem ce-i mai faci acum... . Pe langa faptul ca arata beton, se duce si foarte bine...

                Cat despre 1,4 cu chip... Racheta chiar asa nu e, dar se vede clar ca are putere muult mai multa decat 1,4 normal...
                La liniute l-am facut de 2 ori cu 1,6-le meu dar se tine de mine ca un 1,6...
                Acum astept sa vad cum merge pe asfalt, deoarece unde ne-am dat noi era un beton nasol fara pic de aderenta...

                Aline sa vorbim cand punem urmatoarea intalnire ca eu acuma am niste examene nasoale... Ca vreau sa ma mai dau cu NILu... Poate o facem mai interesanta si urcam in viteza pe bucovatz...
                War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
                --->Logan Tuning Club Craiova<---

                Comment


                • deci aia 94 de cai de la 1.4 sunt de fapt cei 88 ai lui 1.6...ceea ce si banuiam, de fapt chiptuning poate sa faca si mama lu' tcm turbo ca nu-ti da 20 de cai la un ventilator de 1.4 sau 1.6...oricum, se misca bine masina!
                  in alta ordine de idei, injectoarele de 1.6 sunt identice cu alea de 1.4 (Bosch EV14) verifica mai intai manualul de reparatie, ca sa te convingi si sa nu iei teapa de la "tunangii"...axa cu came mai agresiva poti pune, dar trebuie resoftat motorul la noua cama. ceea ce tcm nu stie, decat in germania. ai nostri numai fac download de fisiere, habar n-au ce-i in motorul ala...iar ca sa nimeresti un soft pe o cama, tre' zeci de incercari pe dyno, altfel arunci banii pe fereastra.
                  repet, masina se misca bine (chiar imi place), dar 110 cai fara turbina si inlocuit chiulasa, pistoane, biele, etc, nu scoti din motorul ala. bafta oricum la incercari !
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @Cristi_Xp : Ms frumos de aprecieri ... dar tin sa mentionez masina mea e 1.4 nechipuita fara evacuare fara nimic ! motorul meu este stock :P masina de care se vorbeste de 1.4 cum ca ar fi nebuna si ca ar trage de rupe nu m-am int cu el dar am curiozitatea ... fiindca si eu pe a mea am doar suspensia si jante pe 17" si ma tin de 1.6 cu evacuarea

                    Arcurile : De la magazin din craiova ... am asteptat ceva dupa ele ... vreo 2 luni ... pret : 700 ron (inclusiv montajul) si masina a coborat 50 mm fata 50 mm spate

                    Comment


                    • @CSEBALYN: tipu cu masina minune tind sa cred ca se pricepe la motoare ca face parte din generatia astora care surubareau jicloare la Oltcit...

                      Eu am incercat sa-i explic ceva de chip-tuning cu injectoare, dar a sustinut ca stie el mai bine, asa ca nu m-am bagat.

                      Oricum, iti spun ca masina trage bine, mai bine ca un 1,4...

                      Vedem lupta decisiva gen K1 la urmatoarea intalnire pe asfalt.

                      Gata am incheiat sub asta.
                      War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
                      --->Logan Tuning Club Craiova<---

                      Comment


                      • una e sa largesti o gura de jiglor si alta sa modifici o harta de injectie intr-un ecu... tuningu de oltcit s-ar putea sa nu dea randament pe logan...fara interventii serioase in motor nu cred eu in aia 110 cai. de fapt, nu cred nici in aia 94 cu soft de tcm. mie mi-au spus doi baieti (unul din buc si unul din tm) de la tcm ca la 1.6 castigi maxim 9-10 cai (teoretic) si la 1.4, maxim 8 cai. 75+8=83, deci aprox 84, ceea ce explica de ce s-a tinut de un 1.6 de 88 de cai...evacuarea si filtrul sport dau 10 cai pe motoare ce au din fabrica in jur de 200CP, nu pe motorasele noastre de masina de tuns peluza.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Care 88 cai pe 1,6?
                          Nu vrei sa zici 85?
                          War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
                          --->Logan Tuning Club Craiova<---

                          Comment


                          • Sunt curios sa ma dau cu Loganul de "1.4 si 94 cai"....

                            Comment


                            • deci chiar sunt suparat ca nu am putut ajunge

                              Comment


                              • Originally posted by Mario_b View Post
                                Care 88 cai pe 1,6?
                                Nu vrei sa zici 85?
                                nu vreau sa zic 85, vreau sa zic de fapt 87. de ce? pai uite de ce...in talon zice ca motorul are puterea de 64KW la 5500rpm. 1CP=735,49875Watti. Deci 64000/735.49875=87,01568351CP. multumit ?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google