ITP Galati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by valeriuciprian View Post
    Deci rar-ul ce a zis?Viteza....nu?
    Mi-a spus să nu mai merg cu spatele pentru că nu e frumos !
    Originally posted by valeriuciprian View Post
    Cat ai marcat?Cat e la diesel itp-ul?
    Cine eu sau maşina ? La diesel nu ştiu cât este , cred că e la fel , eu am dat 65 lei .
    Last edited by skypee; 3 May 2011, 23:48. Reason: Automerged Doublepost
    Skypee™

    Comment


    • #62
      Am facut ITP-ul la Apan in Galati (pe Centura) - cost 70 RON. Nu au fost probleme (stingatorul nu mai avea presiune si cica ar trebui 2 triunghiuri reflectorizante, dar nu m-a blocat pentru astea).

      Comment


      • #63
        Salutare baieti, azi am fost si eu pe la doctorash (a.k.a. I.T.P.). Am fost respins pe motiv ca am joc in capetele de bara.
        Rugamintea mea la voi e sa imi spuneti si mie unde pot gasi capete de bara de origina la un pret acceptabil....sau daca nu de origine ce recomandati in schimb si la fel de bun...
        Am fost pe la popescu si am gasit capete de bara la 110, 150 si 220 de lei de origine cica.

        LE: Spuneti-mi va rog si un service unde le-as putea monta cu tot cu geometrie, adica sa fie ca la carte montate, ca la directie nu trb sa te joci....
        Cars don't kill people. People kill people!

        Comment


        • #64
          De montat nu e greu, se face foarte usor. In schimb geometria - recomand sa fie un stand computerizat, si un operator competent. Poate fi Nalba, Iatsa, Apan, Bosch, etc
          Cat despre calitatea capetelor de bara "de origine" de la Popescu - eu nu as avea incredere. Alege tot un magazin serios de piese auto.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #65
            radule eu le`am schimbat recent...80 ron bucata 90 ron bracaju si vreo 50 parca montajul...in jur de 280-300 ron la sherr...totul a durat maxim o ora cu totul!

            Comment


            • #66
              Ms Andrei, te sun maine pt. mai multe detalii ca trb. sa le montez cat mai curand ca vineri am drum in afara localitatii.
              Cars don't kill people. People kill people!

              Comment


              • #67
                Sfatul meu este ca atunci cand aveti de facut itp sa mergeti intr-un centru cat mai panarama cu putinta. Nu de alta, dar sa nu va treziti ca le dati si bani si va resping pt prostii de genul trusa medicala expirata sau altele. Ultima oara cand am fost, am fost undeva la tara si in 10 min a fost gata toata treaba.

                Numai bine!

                Comment


                • #68
                  Problema este ca pe unii din noi chiar ne intereseaza daca masina corespunde tehnic sau nu. Probleme pot apare cand nu te astepti, de aceea exista aceasta verificare periodica.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #69
                    Am facut ITP-ul pe str.Dogariei colt cu Dacia.80ron.Super baieti!

                    Comment


                    • #70
                      supra verificare

                      O chestie care poate fi chiar utila: AICI poti verifica online daca nenea de la statia ITP ti-a inregistrat corect data de expirare a inspectiei.
                      Iti trebuie doar seria cartii de identitate din certificat (pct.4) si afli daca esti corect inregistrat in "scadentzarul" RAR. Bun-bun-buuuun!

                      Comment


                      • #71
                        Mergand dupa sfatul multora dintre voi am mers si eu sa fac ITP la APAN si mare greseala am facut.
                        Inginerul ala care face ITP-ul e un ciubucar de joasa speta, a incercat sa gaseasca motive sa ii dau spaga. A gasit chipurile probleme cu franele. Stiti ca la testul de franare sunt 2 coloane cu gradatii , una pentru fiecare roata. La masina mea chipurile erau probleme la franare caci ajungeau gradatiile doar pana la vreo 87% si dupa el ar fi trebuit sa fie la 100%, ulteriror am aflat ca indicile minim de franare e 70%. Ma intreaba respectivul cum o rezolvam la care i-am zis sa-mi dea hartie din aia cu probleme, le rezolv si apoi revin, pentru ca nu mi se pare normal ca o masina cu 30000 km sa aiba astfel fe probleme. Dupa asta mai face ei o data testul si chipurile a franat el nu stiu cum si a iesit bine pana la urma. La sfarsit imi spune ca ma costa 100 lei, merge si plateste la caserie in locul meu, vine si imi da actele si factura.
                        Dupa ce am plecat vad ca in factura era trecuta suma de 75 lei si nu 100 lei.

                        In urma cu vreun cand am schimbat placutele de frana mi-au facut si un test de franare pe standul lor ITP la care nu aparuse nici un fel de problema, mi-e greu sa cred ca a aparut intre timp, mai ales ca respectivul trebuia sa scoata fisa aia cu indicii de franare si daca ar fi iesit nasol nu ar fi putut-o inregistra in sistem.

                        Ma simt inselat si furat de modul asta jegos de a scoate o spaga cu orice pret, desi nu ar trebui sa ma mire nimic atata timp cat traim in Romania.
                        Last edited by galeo; 13 October 2012, 09:31.

                        Comment


                        • #72
                          Ce ordinar! Si eu urmeaza sa fac fac ITP-ul; oricum n-aveam de gand sa merg acolo.
                          Ultima data am facut la fostul mare dealer dacia; stiu galatenii care; programare, ora respectata, mi-a adus la cunostinta in ce consta verificarea si faptul ca e posibil ca masina sa mai fie retinuta in service in caz de sesizare a celor ce supravegheaza aceste inspectii. Fara simulari, apropo-uri, bete in roate sau mai stiu eu ce; un baiat , care si-a facut meseria; bravo.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Ce ordinar! Si eu urmeaza sa fac fac ITP-ul; oricum n-aveam de gand sa merg acolo.
                            Ultima data am facut la fostul mare dealer dacia; stiu galatenii care; programare, ora respectata, mi-a adus la cunostinta in ce consta verificarea si faptul ca e posibil ca masina sa mai fie retinuta in service in caz de sesizare a celor ce supravegheaza aceste inspectii. Fara simulari, apropo-uri, bete in roate sau mai stiu eu ce; un baiat , care si-a facut meseria; bravo.
                            Si eu mi-am facut toate reviziile acolo cat a fost masina in garantie si am fost foarte multumit, ba chiar ma sunau uneori dupa vizita in service-ul lor si ma intrebau daca am fost multumit de serviciile lor, daca cel de la receptie n mi-a explicat clar in ce consta reviziile.
                            Deci baiatul ala si-a facut datoria si de frica sa nu ii zici nasoale dupa ce termini cu ITP-ul in caz ca te suna cei de la nalba

                            Comment


                            • #74
                              Nu stiu daca de frica; trebuie sa acceptam ca mai sunt si oameni care isi fac treaba pentru care sunt platiti si atat.
                              Statiile ITP se supun controlului altor autoritati, nu service-ului in care functioneaza; sondajele acelea de opinii se faceau in urma reviziilor dacia; si eu am fost sunat.
                              Problema e ca multi intreaba, atunci cand se apropie data ITP-ului de un service "bun" si nu de unul corect, onest.
                              Sunt convins, ca dupa ce ti-ai spus patania unii se vor ingramadi spre acel service, iar unii, dimpotriva, il vor evita.
                              Daca postezi dupa mine, nu mai da QUOTE; se intelege cu cine vorbesti.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #75
                                Service-ul celor de la APAN e chiar ok, eu am mai fost si nu am avut ce reprosa, problema e doar cu statia lor ITP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google