Service Galati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mda; eu am fost pesimist ca o sa mai scoţi ceva din filetul ala; vrei sa căutăm tarozi M14?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Da. Si un spiral de 12,5.
      ms

      Am rezolvat cu filetele distruse
      1. am cumparat prezon sh de vw M14 x 1.5mm (5 lei). Tot cu hexagon de 17 si aceeasi lungime utila a filetului
      2. am dat gaura de 12.5mm in tambur - fara a-l demonta de pe masina!!! - recomandarea mea este sa se dea gaura de 12mm din cauza "preciziei" mainii
      3. am filetat cu M14 x 1.5mm (doar 1 si 3)
      4. am marit foarte putin (0.5-1mm, pe diametru) o gaura din janta si am facut un semn distinctiv
      Acum trebuie sa tin cont ca pe partea aia (dreapta spate) janta trebuie sa fie mereu aceeasi si, mai mult, trebuie montata in aceeasi pozitie de fiecare data. Evident ca si prezoanele au catare acum ... Mama lor de Dorei!
      Mii de multumiri colegilor care m-au ajutat cu sfaturi, scule si intelegere! Bere la voi!
      Last edited by gl_mmm; 30 April 2013, 09:28. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Colegii care se pricep, sau cunosc pe cineva care ar putea sa se uite la o inchidere centralizata la un bmv, astept un pm (problema oarecum urgenta).
        Multumesc.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Intrebare stupida, retorica: daca scot blocul de lumini, merge caru'? Presupun ca da. Tre' sa-l repar: cand schimb faza lunga/scurta se face "liniste" pentru 1 secunda. E naspa rau.

          Comment


          • Merge fara lumini. O sa ai nevoie si de un spray de contacte electrice sa cureti oxidul. Nu folosi smirghel.
            GL-22-TOF

            Comment


            • Rezolvat. Nu am gasit oxid ci o pasta neagra cleioasa pe contacte. Pastilele de pe partea mobila a contactelor, uzate. Exact cum se uzau la Daciile vechi platinile. Curatat, rectificat pastilele cu smirghel fin, gresat si ... aia e. Merge brici acuma! Mai mult a durat pana sa inteleg cum functioneaza mecanica din bloc. Nu-i foarte complicat dar trebuie sa fii atent la remontare.

              Comment


              • In Galati, pt schimbul distributiei,ce service recomandati? Apan sau IATSA?Vroiam sa ma ocup eu, dar riscurile sunt prea mari in cazul unei greseli.

                Comment


                • O diferenta intre cele doua service-uri, poate sa o constituie suma platita, altfel ambele fac acelasi lucru, dupa parerea mea.
                  Eu am inlocuit-o la IATSA, daca te ajuta cu ceva.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Multumesc nene Iancule pentru raspuns!
                    Cu zilele astea libere am avut timp sa citesc toate cele 240 de pagini dedicate distributiei, si am ajuns la concluzia ca loganul meu nu merita schimbarea distributiei cu piese de provenienta indoielnica in spatele blocului.Cred ca voi proceda ca dvs.: piese si manopera reprezentanta.Din cate am inteles,la IATSA e permis accesul proprietarului langa masina?
                    La vechile masini ma ocupam eu de tot,inclusiv set motor si cutie de viteze,dar acum nici timpul nu imi mai permite si parca si riscul e mai mare!
                    Oricum,pana la sfarsitul lunii joc in deplasare,dar vreau sa ma documentez,sa nu mai pierd timpul atunci.
                    Stima!

                    Comment


                    • Piese de origine, in mod indubitabil; suntem prea saraci sa cumparam lucruri de calitate indoielnica.
                      Da, la IATSA, poti sa dai scule la mana mecanicului.
                      Nu te opreste nimeni sa stai langa masina, ba chiar eu am vorbit cu mecanicul, un baiat tanar, simpatic si priceput, despre masini si alea alea.
                      Nu mi s-a sugerat niciodata nimic, in legatura cu vreo atentie. "Gestul" ramane la disponibilitatea fiecaruia.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • APAN este putin cam scump pentru buzunarele noastre,dar fac treaba de calitate.
                        www.diagnoza-auto.net

                        Comment


                        • In ce sens, treaba de calitate, vorbind strict despre distributie?
                          Cat e ora de manopera la APAN?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • parca 70 plus TVA
                            sigpic

                            Comment


                            • Mai scump ca în Bucureşti? (58 lei + TVA)

                              Comment


                              • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                                parca 70 plus TVA
                                Ai lasa-ma.
                                In jur de 58 e si la IATSA;
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google