Service Galati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    o ceruie toata sau pe alocuri cum am mai auzit la baieti?

    Comment


    • #77
      daca poate cineva sa ma lamureasca si pe mine de ce la masinile fabricate dupa martie 2006 nu se mai pun acele aparatori?

      Comment


      • #78
        Se pun aparatori de aripi doar daca masina este:din 2004 (de la prima aparitie) pana la 31 martie 2006.De aici in colo s-a rezolvat problema coroziunii de catre producatorul Dacia,prin anumite proceduri tehnologice de inalta calitate.(asa spun ei ) Restul se plateste. "Nu stii ca; o cumparatura duce la altele"
        Last edited by Nikolas_bnm; 17 April 2009, 14:14.

        Comment


        • #79
          nu fac parte din cei ce fac ITP da i-am vazut pe cei de la RAR cat de inteligenti sunt si cum se iau de unul de la ITP sau cate directive idioate au.Stiu pe cineva care "prieten"cu cel de la ITP a facut si el masina trecuta si a vandut-o la 3 zile.Dupa o saptamana omul care a cumparat-o a mers la RAR pt radiere si ghici :cei de la RAR au vazut ca inspectia a fost facuta cu putin timp in urma si au bagat -o pe stand cu toate ca pt radiere nu este nevoie de asa ceva si au observat domnii ca pe spate masina avea inaltatoare de amortizoare cum se montau la vechile dacii si au venit direct la omul de la ITP si au pus o stampila pe atestatul profesional ceea ce e foarte grav .Morala sper ca ati inteles-o(eu daca as lucra in ITP as intra pe diverse forumuri si pe astia care se lauda si dau si nume de statii nu ar mai trece decat cu masina mai perfecta decat noua )

          Comment


          • #80
            Erea o vorba: "Nu-i prost cine cere ... ii prost cine da!".
            Si nu ma refer aici la spaga ci la mersul la ITP cu masina tziganita. Omul o fi incercat, ITP-istul o pus botu' iar baietii cu ochi albastri l-au prins si l-au ars (pe ITP-ist). Se mai intampla.

            Comment


            • #81
              intrebare! imi ramine aprins becul de la rezistenta ptr.bujii. ce se poate intimpla? sau ce are?

              Comment


              • #82
                Daca masina nu are multi km si in iarna a pornit fara probleme, ma gandesc la releul de comanda al bujiilor incadescente - si nu neaparat ceva grav, poate fi doar un contact imperfect. Oricum, chiar de-ar fi picata o bujie, nu-i nici f. scumpa si nici greu de inlocuit. Iar pe vremea asta, motorul porneste fara probleme chiar si-n 3 (si, se spune, ca si-n 2, dar se simte ca o ia mai greu).

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Nikolas_bnm View Post
                  Se pun aparatori de aripi doar daca masina este:din 2004 (de la prima aparitie) pana la 31 martie 2006.De aici in colo s-a rezolvat problema coroziunii de catre producatorul Dacia,prin anumite proceduri tehnologice de inalta calitate.(asa spun ei ) Restul se plateste. "Nu stii ca; o cumparatura duce la altele"
                  Am logan fabricat decembrie 2005 si mi-au bagat numai ceara fara a-mi monta protectiile pentru aripi. Inca nu inteleg dupa ce regula aplica ei remedierile astea pe garantie dar mi-au spus clar ca masina mea nu e in lotul cu protectii aripi. Poate ne explica cei care scriu aici si lucreaza prin service ca ii vad foarte inversunati in a-si apara patronii si service-urile. Am si rugina la aripile din spate, lucru trecut cu vederea la ceruire: firma APAN Braila. In dreapta spate mi-a rezolvat-o un prost in parcare si am reparat-o pe RCA-ul dansului. Nu sunt in tara asa ca nu am cum sa-i iau de guler pe domnii de la garantie; masina o folosesc numai 2-3 saptamani pe an si oricum nu am de gand sa o vand pe nimic mai ales ca am bagat destui bani in ea. P.S. Vine revizia de 60.000...stiti cam cat timp dureaza?
                  Last edited by parpanel; 26 April 2009, 22:07.

                  Comment


                  • #84
                    Parpanel, regula este clara. Nu exista loturi si......loturi. Toate autoturismele Logan fabricate inainte de 31.03.2006, trebuiesc chemate in service pentru actiunea de ceruire , eliminare pete de rugina portbagaj si montare aparatori aripi. A mea este din dec 2005 si nu am platit nimic. Ultimele chestii facute au fost eliminarea petelor de rugina si aparatorile de aripi, chiar in saptamana mare, inainte de Paste.
                    Cum am realizat asta?
                    Simplu. Nu te duce in niciun service Dacia. Am sunat la vocea clientului, m-au identificat si in 20 de minute eram deja sunat de la un service Dacia local , sa-mi faca programare. Te sfatuiesc sa faci la fel.
                    Deci...primul pas.......... Vocea clientului.

                    In ceea ce priveste durata reviziei de 60,000 km...la asta parca trebuie schimbata in plus fata de celelalte, distributia. In jur de 2- 3 ore, normale, nu de ale lor

                    Comment


                    • #85
                      Multumesc pentru raspuns, chiar duc lipsa intalnirilor cu voi, nu mai spun a masinii care sta.
                      Daca nu avanseaza rugina, nu am de gand sa vopsesc si aripa stanga pentru ca iese alta nuanta si nu vreau masina in curcubeu. E cam greu acum sa sun la VC si sa spun ca nu mi-au montat aia protectiile pentru aripi, desi am dovada factura care nu include si protectiile.
                      Vreau sa schimb distributia, capac pompa apa, lichidele si ce o mai fi in neregula la o masina cu 43000 km in bord.

                      Comment


                      • #86
                        Primul pas care trebuie facut nu cred ca este VC ci pur si simplu mergi la un service te adresezi responsabilului garantii o sa se faca un raport catre dacia si dupa care te programeaza la remediat problema(cu tot cu raport daca auto nu este vizata si de coroziune externa in baza de date dureaza cca 1 ora).SI APROPO CE BINE DACA TOTI CARE MUNCITI SAU MERGETI LA SERVICIU ATI AVEA SI VOI VOCEA CLIENTULUI SA VEDETI CAT DE BINE VA FACETI TREABA SAU CAT DE STRESANTI SI EXIGENTI SUNT UNII CLIENTI DE AI VOSTRI. NU UITATI CA SI TOTI FACEM TOT TREBA ROMANEASCA FARA EXCEPTII

                        PT leony69_ro referitor la intrebare daca e model mai vechi ai apa in motorina ca modelele euro 3 nu au martor separat pt apa. Bujiile daca sunt defecte nu aprind martorul in bord
                        Last edited by victor80; 29 April 2009, 15:46. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #87
                          bravo, ce-mi place ultima parte cu treaba romaneasca. nu ti se pare normal sa fiu exigent pe banii mei. atat timp cat dau bani, e normal sa cer o anumita calitate lucrarii care se executa si sa fiu tratat corespunzator
                          ONLY GOD CAN JUDGE ME
                          http://www.loganclub.ro/forum/my_car...ic-t11272.html

                          Comment


                          • #88
                            Va doresc sa plecati sa lucrati pe afara si o sa vedeti ca se munceste altfel.
                            Bravo victor80, ai mentalitatea "romaneasca" pentru care nu m-as mai intoarce niciodata in tara.

                            Comment


                            • #89
                              Nu mai suparati omul. E normal in Ro. sa ceara toti banii si sa faca pe jumate. E normal sa te programeze peste 1 luna si apoi sa se apuce de masina la o saptamana, si dupa ce suni la director. In RO la service autorizat au lasat un X5 fara surub la capatul de la roata al amortizorului . a sarit pe autostrada. noroc ca e masina germana si avea si alt sistem de siguranta.

                              Comment


                              • #90
                                Nu mai descurajati oamenii, ca isi iau toti biciclete, pana la urma.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google