Ce Anvelope Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • energy saver nu sunt nici pe departe cum erau cele din fabrica in 2005.
    le am din 2011 si stau la fel de bine pe drum ca la inceput. nici macar n-au devenit mai zgomotoase. daca as mai lua anvelope de vara/iarna, as merge tot pe ele,
    dar voi lua crossclimate ca sa scap de carat de fiecare data un set de jante cu anvelope pana la vucanizare si ca sa folosesc doar anvelopele de aliaj.

    Comment


    • Nimic din cele enumerate in poll.

      Cum votez?
      Ah, nu mai votez. Ok...
      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

      Comment


      • Originally posted by CataLiNNN View Post
        Salutare,

        Am citit ultimele pagini si inainte eram hotarat sa iau Michelin Energy Saver+ Grnx 185/65 R15 88 T.
        Well, acum citesc lucruri bune despre Continental ContiPremiumContact si Dunlop Sport BluResponse.

        Daca facem un top, care iese pe primul loc dintre cele 3 modele enumerate mai sus dpdv al experientei voastre cu ele?
        Daca ar fi dupa mine:
        1. Dunlop
        2. Conti
        3. Michelin

        Energy saver (luate in 2009 sau 2010) am avut inainte de bluresponse (pe care le am acum).
        Daca ar fi sa fac o comparatie intre cele 2 modele si sa dau note, bluresponse sunt de un 10 curat, iar energysaver de un 7.5, cu indulgenta 8.

        Conti n-am avut, dar exceptand probabil zgomotul de rulaj mai pronuntat decat bluresponse, din ce mi-au relatat cei care le au pe masini (vorbim de dimensiunile stock de pe logan), sunt cel putin la fel de bune ca bluresponse.

        Asa ca, parerea mea e ca daca vrei ceva de top, alege intre Dunlop si Conti.
        Michelin nu sunt proaste insa sunt supraevaluate dupa parerea mea si sunt si cele mai scumpe dintre cele 3 modele enumerate.
        Last edited by Kojak; 7th March 2018, 19:46.

        Comment


        • Am facut de curand 40 000 Km cu anvelopele originale Kormoran. Au fost utilizate permanent. Masina este Logan 1.4 fabricata si cumparata in 2007. Peste cateva saptamani masina (si anvelopele) implinesc 13 ani.

          Comment


          • Inca o iarna in care regret ca n-am climate. Hotarat lucru; nu mai avem iernile de altadata. Si ce preocupare era acu cativa ani pentru cele mai bestiale anvelope de iarna, chipurile sa poata oamenii sa iasa din nameti.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Folosesc Michelin crossclimate de aproape 3 ani si doua ierni in zona montana . Singura obiectie si nemultumire este ca luneca lateral pe zapada umeda , dar nu mult . Dau vina pe profilul in "V" fara sant median . Acelasi profil in "V" este prezent si la alte marci si probabil au acelasi comportament.
              Fiul meu are acelasi tip de anvelope si a remarcat aceiasi alunecare laterala.

              Comment


              • Primul set de CC-uri le-am folosit și eu 3 ani, dar am prins 3 ierni cu ele, tot în zonă de munte. Alunecarea aia laterală am remarcat-o și eu, dar la mine a apărut abia în a treia iarnă (adică în iarna trecută) și am pus-o pe seama uzurii anvelopelor (față de adâncimea profilului de 6,9 mm la cumpărare, scăzuse cam la vreo 4). Am mai mers cu ele până în noiembrie trecut, când le-am înlocuit tot cu CC-uri.
                Dacă aș fi știut ce iarnă fără zăpadă va fi în sezonul ăsta, le-aș mai fi ținut pe cele vechi până la toamna viitoare.
                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Inca o iarna in care regret ca n-am climate.
                  Iarna inca nu a trecut ! eu nu regret ca nu mi-am luat CC-uri, oricum la mine ambele seturi de gume vara/iarna au tinut aproape 8 ani ! daca luam aceste CC-uri mare ecomonie nu faceam, cam trebuiesc schimbate dupa 3 ani, se tocesc mai repede decat seturile dedicate.

                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • In ideea in care locuiesti la curte sau sa lasi anvelopele la un hotel e acceptabil, da' sa urci de doua ori pe an rotile in spate la bloc, in balcon, mie imi da cu virgula.
                    Una peste alta eu vorbeam de iernile noastre care nu mai seamana defel cu ce era odata. Iar lucrul acesta se intampla de cativa ani buni. Mai mult, niste anvelope dedicate premium, pentri iernile noastre, nu pare o solutie cumpatata, iar niste chinezarii sau un low cost, e alta inutilitate.
                    Fiecare isi analizeaza specificul parcursului si decide.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Conform legii pe carosabilul acoperit cu zapada, gheata sau polei pe langa utilizarea unor anvelope de iarna sau pentru toate anotimpurile este obligatoriu ca adancimea profilului anvelopei sa fie de minim 4 mm. Aceasta ultima conditie este adesea ignorata. Pneurile de iarna sau pentru toate anotimpurile care nu respecta criteriul amintit se pot utiliza legal numai pentru circulatia in conditii de vara (pana la adancimea profilului de min. 1.6 mm).
                      Last edited by abc; 29th January 2020, 11:51.

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        da' sa urci de doua ori pe an rotile in spate la bloc, in balcon, mie imi da cu virgula.
                        Fac miscare ! Da bine la organism ! pun sangele in miscare. .

                        Eu prefer gume premium dedicate, chiar si pentru ce ierni avem in ultima perioada, tin mai mult, au alta prestatie fata de CC-uri sau oricare alte gume allseason fie ele si premium.
                        Last edited by prometheus; 29th January 2020, 13:34.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Am mai scris asta cu ceva ani în urmă: eu am ales soluția „all-season” din cauza lipsei cronice de spațiu pentru depozitarea unui alt set de anvelope, iar dacă tot am optat pentru varianta asta, mi-am zis să fie măcar o marcă „premium”. Așa am ajuns la CC-uri, de care sunt foarte mulțumit până acum. Dacă în viitor, cândva, situația se va schimba în sensul apariției posibilității de „cazare” a setului „celălalt” de anvelope, categoric voi trece la anvelope dedicate...dar tot „premium”.
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • De la finalu' lu' februarie a.c. am trecut pe gumele de vara. As fi trectut inca din ianuarie, la ce iarna bestiala a fost.
                            Pacat de alea de iarna (premium ofcors), uzate sezonul asta in proportie de 90%+ doar pe asphalt umed si predominant uscat.
                            S-au murdarit la bot cu mix de zapada/polei/material antiderapant, cred ca insumat asa vreo 7 zile, maxim 1 saptamana, cat o gripa de sezon.

                            Comment


                            • Salutări! Aveți idee cum sunt anvelopele ”Nokian eline 2” față de cele cu care vine Dacia (”Continental ContiEco 5”)? Mă interesează ceva cu performanțe A (carosabil umed) și A (consum), dar, mai important, cu un zgomot la rulare cât mai mic (dB mai puțini). SIngurele anvelope care au toate de mai sus, din câte am căutat, sune cele de la ”Nokian”.

                              Comment


                              • Din cauza unei pene de cauciuc am fost nevoit sa schimb 2 anvelope (pe spate).
                                In final am optat pentru Hankook eco 2 k435. consum C, aderenta A, 70 db.
                                Parca ceva mai silentioase fata de cele originale ale masinii....
                                Logan 0.9 TCe 2018

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google