Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pana la urma eu tot nu am inteles cat de mare e eroare de kilometraj cu anvelope 195/65/15??? si cat de rau creste consumu? si ce alte dezavantaje sunt?
    ptr ca am gasit dunlop sp01 in oferta la selgros cu 220Ron...

    sigpic

    Comment


    • @SoNyKeL diferenta de 2.09% in circumferinta, adica eroare cu acelasi procent, la 100km/h o sa ai de fapt 102,09km/h. La mine a crescut cam cu 0.5 L/100km, dar erau de iarna, asa ca masuratoarea nu e prea exacta.
      sigpic

      Comment


      • Ms mult de răspuns

        Yrman , deci dacă am înţeles eu bine , pe bord voi avea 100 şi în realitate 102.9 , deci teoretic indicatorul din bord va arată mai eronat sau mai real ca înainte?
        Last edited by SoNyKeL; 7 May 2011, 18:40. Reason: Automerged Doublepost

        sigpic

        Comment


        • @SONYKEL- Adi, tu ce ai avut pana acum pe masina? Debica Navigator?
          LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

          Comment


          • Da , debica , dar debica passio...
            De ce mă întrebi jupane?

            sigpic

            Comment


            • Bre matale esti turc??"_ avand in vedere ca oricum ai o eroare in bord acum o sa fii tanta pe manda .

              poate te ajuta asta http://www.vanzarianvelope.eu/calculator-anvelope
              sigpic

              Comment


              • Am priceput bre , dar nu eram absolut sigur.

                PS De ce eşti mă rasist? Ce ai cu otomanii ?

                sigpic

                Comment




                • citeste si link-ul asta. eu la 160km/h cu gumele stock am 155km/h pe gps. cu 195/65 r15 nu mai am eroare.
                  la vechiul logan am mers un an cu 195/65. masina e mai inalta, dar curbele le poti lua cu aceeasi viteza. amprenta pe sosea data de cauciuc e mai mare.
                  sunt muult mai bune pt gropi. senzatia de barca e mai accentuata. pt cei care vor logan cat mai incordat, nu-s bune.
                  ca aspect... de la distanta se incadreaza mai bine roata in aripa, ca nu mai ai asa mult loc gol, dar de la apropiere arata ca dita crenvurstiul pe janta.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • In poza pusa de mine, pe talonul gumei apare un sant. E mancat/ros cauciucul in adancimea talonului, nu stiu de la ce. Cat mai prezinta guma aia siguranta in rulare, sau n-are nici o importanta? In rest e perfecta.

                    Sant exista si pe cealalta parte.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Completare: am zis talon ca e uzual, eu ma refer la flancul anvelopei, adica lateralul.

                      Ipoteza mea e ca s-a mers aproape pe janta, si guma s-a latit pe carosabil si s-a ros.
                      Last edited by mr.K; 9 May 2011, 14:59. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • cam asa pare. ori de la pana si mers pe janta, ori resapat.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • foarte chiudat , teoretic chiar daca ai rula cu ia pe janta nu acolo ar trebui sa ai urma,
                          orcum , defectele in peretele amvelopei sunt cele mai periculoase , acesta este cel mai supus stresului si pot ceda cel mai usor si nu e de joaca
                          in locul tau as renunta la amvelopa sau as pune camera iar roata respectiva ar fi montata pe spate
                          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                          Comment


                          • mai degraba frecat in aripa...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              ......................
                              Ipoteza mea e ca s-a mers aproape pe janta, si guma s-a latit pe carosabil si s-a ros.
                              De aceiasi parere sunt si eu, se si vede cum este frecata. Cu siguranta nu ar mai trebui folosita.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Originally posted by Seba View Post
                                mai degraba frecat in aripa...
                                Frecat de aripa am zis si eu, dar apare santul si pe flancul celalalt, pe interior. Asta nu-mi explic, cum a reusit sa se frece pe ambele parti.
                                Omul zice ca a mers cam 1 km cu ea dezumflata partial pana la vulcanicare, dar nu pe janta.
                                Interesant ca am mai vazut gume pe care s-a mers aproape pe janta dar nu asta a fost rezultatul.
                                Clar, flancul e compromis.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google