Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca Enrique Iglesias poa' sa poarte maieu si fes, de ce n-ar merge si cauciucurile de iarna, vara?
    Attached Files
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • da, dar poarta Diesel, nu MPI...

      Comment


      • Originally posted by B997NDL View Post
        poarta Diesel
        Cine, Vin Diesel?

        Comment


        • Nu Vin, Pleaca Diesel. Vezi ca scrie pe pupitrul pe care se propteste.
          e reclama cu shusta.

          astea cul or fi ca allseason ? a auzit cineva de ele ?


          mamaaa ! F la consum si E la franare pe ud... nu prea bine
          Last edited by B997NDL; 16 April 2014, 20:55. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Am avut o singura experienta cu anvelope all-season... le-am folosit exact 4 sezoane, adica 2 ani... 2 de iarna, unul de vara, iar in al doilea de vara m-am dus pe risc, nu prea mai aveau carne pe ele... Se duce foarte repede carnea de pe astea all-season, eu am avut Debica... acu' nu stiu cum or' fi cele "premium"
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • dupa notare nu prea par premium.

              Originally posted by kubala7 View Post
              Am avut o singura experienta cu anvelope all-season... le-am folosit exact 4 sezoane, adica 2 ani... 2 de iarna, unul de vara, iar in al doilea de vara m-am dus pe risc, nu prea mai aveau carne pe ele... Se duce foarte repede carnea de pe astea all-season, eu am avut Debica... acu' nu stiu cum or' fi cele "premium"
              si nu e mai bine cu anvelope de iarna si de vara ?! ca sigur fac 6 ani cu michelinurile, care impreuna au fost cam 2300 de lei. ar fi trebuit sa iau 3 seturi allseason care ar fi fost vreo 3000 de lei si n-as fi avut siguranta.
              Last edited by B997NDL; 16 April 2014, 21:05. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                astea cul or fi ca allseason ? a auzit cineva de ele ?


                mamaaa ! F la consum si E la franare pe ud... nu prea bine
                ...macar sunt sinceri Se poate si mai rau, G!
                Last edited by Kojak; 16 April 2014, 21:44.

                Comment


                • pai trebuie sa fie sinceri ca sunt in uniunea europeana, nu ca ponta.
                  vad ca astia recomanda falken. ca fiind "the best allseason"

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    si nu e mai bine cu anvelope de iarna si de vara ?! .
                    e mult mai bine, asta ziceam, ca nu mai iau niciodata all-season.
                    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                    Comment


                    • Am mai zis, urmatoarele gume de vara vor fi astea:


                      Stau demential de bine la toate capitolele.
                      Nu stiu daca au scos altii sub 67dB.
                      Conteaza si aspectu' asta, michelin energy saver-urile mele au 68dB si mi se par super silentioase comparativ cu 72dB cat au Dunlop-urile de iarna.

                      Daca in talon scrie ca am voie doar cu 88T si io pun cu 88H, care se traduce prin rezistenta la vit. mai mari (210km/h), e vreo problema?
                      Last edited by Kojak; 16 April 2014, 22:04.

                      Comment


                      • problema ? doar financiara. de la T la H sunt cativa leuti.

                        Comment


                        • Nu-i nici o problema.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Bineinteles ca ptr. o putoare de 1.4 nu-i nevoie de H, T e arhisuficient...dar pe configuratorul lor nu exista decat varianta cu H ptr. dimensiunile standard de roata de logan.

                            Comment


                            • In aceeasi situatie am fost si eu cand am luat Dunlop-urile: nu se gaseau 88T, asa ca am luat 88H.
                              Teoretic, nu ai voie cu alte caracteristici decat cu cele trecute in talon...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Am dat acum de curiozitate o cautare sumara pe gogu cu dimensiunile din configuratorul de pe site-ul ofical Dunlop (185/65/r15 88H) si la prima rasfoire n-am gasit nicaieri la noi oferta ptr. anvelopele astea, cu dimensiunile mentionate.
                                Oricum, cred ca sar de 310-320lei / anvelopa.
                                Last edited by Kojak; 16 April 2014, 22:23.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google