Cum Mai Vindem Masinile ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu exista 1,2TCe pe "noul sandel".

    Comment


    • #47
      Tocmai de-asta am spus ca mai astept cateva luni
      Va fi si pe golan si pe sandel

      Comment


      • #48
        am auzit ca guvernantii astia de .... au nevoie de 80 de tigai.cica nu au bani decat de ligheane sh.asa ca hai le parcam in fata la casa popoului,pardon poporului.poate..mi se face sila de tara asta.orice numai sa faca rost de malai la buget.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #49
          Daca legea va ramane asa Renault isi va lua la revedere pentru mult timp de la vanzarile Dacia in Romania......

          La reno motorizarile sunt decalate in timp si de aceia au vandut atat de mult de-a lungul anilor.

          Alti concurenti ai reno au investit in motorizari de top .... ei au tras de timp pentru a folosi euro 3 si 4 cat mai mult timp posibil....Acum ei au motoare euro 5 si alti deja aplica de la anul euro 6.....

          Acum 10 min a fost pe Realitatea tv ministra mediului Rovana Plumb si a vorbit de timbrul de mediu aplicat masinilor.

          1. Masinile care au platit deja aceasta taxa nu o vor mai plati niciodata.
          2.Se va tine seama (sa speram) de nivelul de trai al romanilor pentru masinile care n-au platit niciodata taxa de poluare, dar in mare legea nu va fi modificata esential.
          3. Intr-o saptamana apare legea.
          4. pe adresa de e-mail a ministerului mediului exista putine propuneri venite de la cei care au masini inmatriculate inainte de 01.01.2007 pentru felul in care trebuie modoficata legea.

          Propunerea mea ar fi ca, toti de aici de pe forum ,sa trimite-mi e-mail sau fax pe adresa ministerului mediului si sa le atragem atentia asupra faptului ca pentru masinile inmatriculate in Ro inainte de 2007 taxarea actula si poate viitoare este exagerata.

          HAIDETI LA ACTIUNE !!! TRIMETE-TI CAT MAI MULTE PROPUNERI SAU PLANGERI PE ADRESA MINISTERULUI MEDIULUI !!!

          CONTACT MINISTERUL MEDIULUI

          • Registratura

          Telefon : 004 021 408 9642
          Fax: 004 021 408 9615
          E-mail: srp@mmediu.ro
          Last edited by adonis33; 11 January 2013, 00:13. Reason: Automerged Doublepost
          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

          Comment


          • #50
            eu cred ca a primit mai multe propuneri, dar majoritatea erau cam indecente eu propun sa se aplice aceleasi taxe ca si in bulgaria. sau deloc. ca oricum platim taxe degeaba.

            Comment


            • #51
              bai dar sunt idioti ar putea sa bage obligatoriu
              non euro = 50 euro
              euro 1=40
              euro 2=30
              euro 3= 20
              euro 4= 10
              euro 5 = anu asta 2013 zero euro
              toate astea pe 2013
              pe 2014 o luam de la capat
              non euro = 60
              euro 1=50
              euro 2=40
              euro 3=30
              euro 4=20
              euro 5=10
              euro 6 =zero euro
              toate astea pe 2014
              pe 2015 o luam de la capat
              iar daca la taxele astea se calculeaza si pe cm3 ar iesi ceva banuti , ai un motor mic platesti mai putin cu 10-15-20-25-% fata de un motor standard 1.4 sau 1.5 , este mai mare platesti mai mult cu 10-15-20-25%,
              iar ca principiu se pot taxa tot ce inseamna motor pe benzina / motorina inclusiv daca respectivul motor functioneaza pe o motocicleta / autoturism / camion/ tractor /combina /...........

              acum sincer nu ma dau bani nici pe mine afara din casa dar ar fi corect ca regula jocului sa fie una clara sa stie omul din start cam cat are de platit daca vrea o masina , nu sa al apuce pandaliile ca ai da matusa o masina logan euro 3 de pomana si cand vrea sa o inscrie vede ca are de platit o taxa de 1800 eoro , ala de unde dracu sa scoata banii .
              Last edited by tirum76; 11 January 2013, 14:17.

              Comment


              • #52
                @razvy nu vei lua mult la buy back. Astia is hoti de numa - ca aia de la consignatii cand mergi la ei sa iti vinzi telefonul. Nu e nicio diferenta in sistemul de apreciere a bunului tau
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Eu zic sa fiti mai rezervati cu opiniile, deocamdata se asteapta verdictul UE pentru propunerile inaintate de guvernul Ponta, din ce-am inteles, tot ce-i posibil sa se introduca timbrul de mediu.

                  Originally posted by Razvy View Post
                  Tocmai de-asta am spus ca mai astept cateva luni
                  Va fi si pe golan si pe sandel
                  Si de ce crezi ca dupa cateva luni ar fi disponibil si 1,2 TCe? - parerea mea e ca, cel putin in primul an dupa lansare nu va exista si aceasta motorizare.
                  Last edited by Cromatic; 11 January 2013, 19:19. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    le radiem si le vindem ca piese din dezmembrari
                    adevarul ca noi astia cu masini 2005 2006 am picat rau de tot in oala asta

                    Comment


                    • #55
                      O sa o las mostenire. Bulanul meu ca e prima masina si tin la ea, nu repar la ea, am tot ce-mi trebuie ca si confort, ma doare la sandale de taxa lor. Oricum n-o vand dar ca fapt divers, nasol de cei cu euro 3 care vor sa scape de ele. Intelesesem ca pentru 1.4 meu din 2005 euro3 ar trebui platiti cam 1700 de euro (ce-i fac eu de banii aia la Logan...oho).

                      Pentru mine este o masina buna atata timp cat nu repar la ea, nu ma lasa in drum si am minimul ala de confort, cost carburant - A/C vara. Cand o sa mai sara vopseaua de la pietricele si voi avea mai multa rugina ici-colo ii ard o vopsea si ma mai tine 200 de ani.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #56
                        Euro 3, an 2006 si a mea...ar trebui s-o vand cu 1000euro ca sa mi-o ia cineva. De tot kktu'
                        Bataie de joc...no way Jose, ramane "in casa". Deocamdata tine cu casa, e pa val
                        Da' va veni o vreme cad o sa carpim la ele ca la daciile treispe zece, oricat le-am intretine...din pacate.
                        La anu', sau cel tarziu in 2015, noi astia cu an de fabr. 2006 luam mai mult pe ele daca le dam la remat...1500coco (cum propun astia)...problema e ca sunt sub forma de vaucer, nu bani cash, deci musai sa iei alta si daca n-ai bani de diferenta...ramanem la ce am zis mai sus
                        Last edited by Kojak; 25 January 2013, 02:29.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google