Prezoane Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca se infileteaza atit cit trebuie nu o sa ai nici o problema.

    Comment


    • #17
      Se infileteaza mult, deci nu e problema de infiletare.Problema apare la forma conului prezonului si erau care ziceau ca daca conul nu ca la prezoanele originale ale jantei respective, acesta se poate destrange in mers.Eu le-am strans tare, deci nu stiu ce sa zic
      sigpic

      Comment


      • #18
        Atentie mare la alegerea prezoanelor/suruburilor pentru roti. Desi sunt multi cei care nu dau importanta acestor organe, ele sunt totusi cele care va tin rotile pe masina, iar rotile sunt cele care va tin pe sosea. Doamne feri sa se foarfece unul-doua prezoane intr-un viraj luat in forta, sau la o manevra de evitare a unui obstacol, ca nici nu ma gindesc ce se poate intimpla.

        Mie imi dadeau suruburi care se infiletau 2 spire si ziceau ca sunt bune... Mai erau si SH

        M-am ofticat si mi-am luat prezoane dublu filetate, pe care se asaza roata si apoi se stringe cu piulite. Conicitatea piulitei sau a surubulkui trebuie sa fie conforma cu scaunul acesteia de pe roata, pentru un contact cit mai bun...

        Am constatat ca un set de prezoane+piulite facute de Eibach costa exact cit un set de suruburi SH de la Auto Soft, adica 200 lei. Am fost sa mi le iau de la Racing Nick si acesta, dupa ce a vazut ca am luat de la el si roti si suspensii si multe alte piese, mi-a facut reducere de 40 lei. Deci, am luat prezoane dublu filetate si piulite Eibach cu 20% mai ieftine decit SH-urile de rahat pe care incercau sa mi le bage pe git aia de la Auto Soft, marii specialisti... Imi rupeam gitul cu cele 2-3 spire ale lor.




        Cei care au facut organe de masini la fcultate cunosc faptul ca un surub are nevoie de 5 spire ca sa tina... Ei, aveti grija ca filetul pe butucii din fata incepe undeva mai in interior, in spatele portfuzetei. E nevoie neaparat de cel putin 5 spire, caci prima spira intotdeauna va fi compromisa de "meseriasii" de la vulcanizare
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #19
          Problema e ca eu am distantiere pe masina, si acestea se prind de butucul masinii cu prezoane (4) si ele au din fabrica prezoane in ele, deci mie imi trebuie acum piulite caci dupa cum ziceam, distantierul are prezoane in el, deci practic s-a facut trecere la prinderea rotii de la prezon la piulita.Problema e ca eu nu gasesc piulita sa aiba aceeasi conicitate ca si geanta, si mai ales nu se gasesc decat piulite cu cap de 19, eu optam pt piulite cu cap de 17.Daca as gasi piulite de 17 ar fi buna si conicitatea, deoarece la 19 e putin mai mare conul, si nu intra perfect pe conul geantei, dar de prins prinde in multe spire, deja prezonul iese putin din piulita cand e stransa roata.
          Eu nu cred si sper sa nu fie vreo problema
          sigpic

          Comment


          • #20
            Incearca sa aduci piulitele la conicitate cu ajutorul unui strungar mestesugar. Daca nu e mestesugar, nu face treaba buna. Trebuie sa fie unul bun de tot. Atentie ca la prelucrare sa nu se incalzeasca piulitele prea tare.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              As avea si eu o intrebare legata de prezoane : Vreau sa schimb jantele de pe Prestige ( aluminiu ) cu unele de tabla pt a o incalta de iarna, intrebarea este : merg prezoanele care le am la aliaj pe jantele de tabla ? Astept cateva pareri de la voi .
              Logan/Fluence

              Comment


              • #22
                dsign cum pot lua si eu lagatuta cu tine in afara de forum .Eu muncesc la LASSA cred ca stii unde este

                Comment


                • #23
                  s-ar putea sa difere conicitatea prezonului si prinderea asa cuma zis si dsing mai sus minim 5 spire sa prinda

                  Comment


                  • #24
                    Prezoane

                    Salut,

                    A venit iarna si am schimbat rotile de aluminiu de pe Golan cu unele de tabla (noi noute, dar nu cumparate din "reteaua de dealeri autorizati"); problema e ca la strangerea pe butuc, rotile de tabla s-au deformat in zona gaurilor de prezon (prezoanele au intrat mai mult pe gaura si au deformat-o)..Mentionez ca au fost stranse la cuplu la 105Nm.

                    Intrebarea e daca voi avea oare probleme de genu sa imi largeasca prea tare gaurile pe jante si sa pierd rotile sau sa se taie prezoanele din cauza ca nu am montat unele pentru table...A mai facut careva experimentul cu schimbatul rotilor?

                    Daca se repeta prin alt topic problema, imi cer scuze adminilor si ii rog sa mute acolo unde trebuie...Eu nu am gasit ceva asemanator

                    Multam!
                    Fat and Curious

                    Comment


                    • #25
                      In mod normal ar trebui sa nu ai nici o prb dar de regula ar fii bine sa schimbi prezoanele iar deformarea aia este normala din cauza ca jantele de tabla sunt mai moi decat cele din aliaj de fabrica

                      Ps. Dak ai nevoie de prezoane contacteaza-ma la 076.88.95.258 adrian

                      Comment


                      • #26
                        Multam de informatie...Maine plec din bucuresti dar dupa ce ma intorc vorbim ca poate iau niste prezoane. Sper sa n-am probleme pe drum din cauza asta
                        Fat and Curious

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mariusd4 View Post
                          As avea si eu o intrebare legata de prezoane : Vreau sa schimb jantele de pe Prestige ( aluminiu ) cu unele de tabla pt a o incalta de iarna, intrebarea este : merg prezoanele care le am la aliaj pe jantele de tabla ? Astept cateva pareri de la voi .
                          Salut Mariusd4!
                          Acest lucru l-am facut si eu de curand. Am jante de AL si mi-am incaltat masina cu jante de tabla si cauciucuri de iarna. Si cei de la service (autorizat bineinteles) mi-au pus alt tip de prezoane, adica prezoane pentru jante de tabla. (7 lei/buc)
                          Explicatii: la jantele (mele) de AL prezoanele sunt de 17 si au alta forma, iar la jantele de tabla sunt prezoane de 19.
                          Si trebuie sa-ti iei si cheie de 19.
                          Cam asta e. Sper ca te-am ajutat.
                          Bafta!

                          Comment


                          • #28
                            Eu am din fabrica jante de aluminiu si am luat acuma unele de tabla de origine ,prezoanele se potrivesc oare ca nu le-am incercat cu toate ca rezerva este de tabla?

                            Astept raspuns de la voi?
                            Last edited by radu2008; 30 June 2009, 08:43. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              mai...eu zic sa pui o roata si sa strangi..daca se strange bine si nu are joc roata..e ok
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • #30
                                Asa o sa fac dar am vrut sa imi zica cinceva sa nu imi mai fac de lucru !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google