Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ba nu e nimic subdimensionat. numai la romani e moda ca masinile peste suta de cai sa aibe discuri pe spate. altii cu pretentii nu fac asa, vezi focus dizal de 1300 de kile si 110cp. are tamburi pe spate. unele skode mai vechi, dar aceeasi generatie cu loganul, au tamburi...la alea e bun, numai noua ne trebuie discuri. ca sa ce? cati dintre voi coborati de 3ori/zi transfagarasanul cu masina incarcata sa aveti nevoie sa franeze spatele puternic? 90% din timp mergeti cu masina goala, pe drept. caz in care fata ia 80% din forta de franare. atunci, la ce va trebuie discuri pe spate? sa se blocheze si mai usor, stiuta fiind tendinta loganului de a descarca puternic spatele pe franare din cauza suspensiei moi. intreb din nou, de ce? si ganditi-va bine cand raspundeti, nu dati raspuns doar in ideea ca v-ar placea sa aiba si n-are. tehnic, la ce va folosesc discurile pe spate?
    apropo, van-ul si mcv-ul au discurile si tamburii mai mari decat berlina. s-or fi gandit aia de la renou, n-au pus la stilul "Dumnezeu cu mila". apropo, de ce exista kangoo cu tamburi? si ala e subdimensionat !?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • una e cand ai tamburi rapciugosi sau vopsiti , si alta e cand iti bate soarele in dicuri prin janta , bling bling.
      ma scuza`ti ,da nu m`am putut abtine , pac pac.

      Comment


      • ce al' dracu' poti sa fii si tu cateodata...aoleu...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Dilema mea in a face sau nu remap la masina nu-i ca stau cu grija frinelor sau a ambreiajului.Cred ca mai repede se uzeaza daca as trage o remorca sau rulota.Ma gindesc la motor in general si la tot sistemul de injectie in special.Cum am de gind sa tin masina vreo 200000km parca mi-ar pare rau sai ''grabesc'' uzura unor piese cu remapatul.Dar n-as ezita daca mi-ar spune cineva ca are la un diesel remapare de 50000-60000km si n-a avut probleme.Mai ales ca l-as folosi sa nu mai simt demarajul mai intirziat cind am AC ul pornit si la depasiri mai fortate.Oricum asta e numai parerea mea si n-am pretentia sa fie si buna.

          Comment


          • din cate am vazut oricum pana la 100 000 se duc macar 1-2 injectoare///asa ca fa remap, nu ai ce pierde.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • Pentru 1-2 injectoare nu-i problema,le poti schimba si muuuult mai devreme depinde cred de motorina care-o bagi ,si fara remap.Dar stii tu Mumus vorba:frica pazeste bostanaria asa ca mai astept pina la anul.

              Comment


              • Vily pisica, credeam ca totusi esti motan injectoarele pica in functie de motorina care trece prin ele si de modul in care este exploatat motorul. Se exagereaza cu picatul injectoarelor dar... trebuie totusi motorina de cit mai buna calitate, intretinerea corecta a motorului(revizii la timp si produse de calitate) si un mod corect de exploatare(dieselul nu este un cal de curse ci unul de povara care te poate duce mult si bine) citiva caluti in plus rezultati dintr-o optimizare de soft nu strica cu nimic cu conditia sa nu ii testezi de citeva ori pe zi la miute.

                Comment


                • Injectoarele pică din cauza pompei care este de proastă calitate și nu din cauza motorinei. De ce la alte mașini nu sunt probleme cu injectoarele??? Doar folosesc aceeași motorină ca și la Logan.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • Originally posted by Doc View Post
                    Injectoarele pică din cauza pompei care este de proastă calitate și nu din cauza motorinei. De ce la alte mașini nu sunt probleme cu injectoarele??? Doar folosesc aceeași motorină ca și la Logan.
                    Daca vrei iti dau o lista de cunoscuti foarte apropiati cu probleme majore la injectoare si pompa la 3 bucati VW Passat fabricat dupa 2006 si un Discovery fabricat 2008, toate cu cca. de 40000km...
                    Loganurile mele au 67, 41, respectiv 26k fara probleme dar cu motorina OK si filtre schimbate la timp...

                    Comment


                    • Nu stiu ce fac apropiatii tai cu masinile respective, dar eu in ograda personala am avut Clio 1.5dCI 84.000km, 2xPeugeot 307 1.6HDi peste 75.000km, Honda CRV 2.2 i-CTDI 70.000km toate fara nicio problema la injectoare. N-as vrea sa intru si in ograda apropiatilor ca nu este treaba mea dar te asigur cu nu se strica nici la ei masinile.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Doc Logan ai avut? S-ar putea ca nici Loganul sa nu se strice la tine, pentru ca depinde mult si de cum il conduci, iar la altii sa nu tina nici o masina.

                        Comment


                        • Da poate ai dreptate, ține și de felul în care exploatezi mașinile și câți bani bagi în ele pentru întreținere. Nu poți avea mașina de liniuțe care să consume puțin, să pui carburant de la tractor și să ii schimbi uleiul la 50.000km. La Type-R schimbam uleiul între 6000-7000km pentru ca știam ca vede zilnic 8000RPM.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • Tedugoromania: vad ca ai motorul de 85 de cai remapat.Am dreptate?Eu mai am putin pina la revizia de 30000 de km unde am de gind sa-i pun un ulei sintetic(apropo ce parere ai de Mobil 1 ?)motorina am zic sa fiu fanul sprint dieselui celor de la Petrom,mai bagam si Alto 55 ,mai tinem legatura si la anul ii fac si eu un un remap. Doc: Am vazut ca ti-au zeci de masini prin miina sa le faci remapare.La anul daca ai drrum la Galati poate ne gasim, de ce nu?

                            Comment


                            • Ma facut remaparea la 4.000 km cu Cristi XP si pe la 5.000 am schimbat uleiul cu Mobil1 turbo diesel 0w40 si alimentez intotdeauna de la OMV cu sprint, odata am pus si premium, cred ca e cea mai buna motorina(in strainatate Austria,Germania tot OMV am bagat), era sa uit Crististereulea mi-a pus si un stik cu logan club. Cred ca merita intotdeauna sa bagi ce este mai bun ulei, filtre, combustibil ca merita. Oricum diferenta de pret, avind in vedere ca schimbi la 1 an sau 15.000 km este infima fata de produsele no name.

                              Comment


                              • Eu mai am garantie si la anul iar la Galati nu acorda garantie necit cu Dacia oil.Acum cit ai cu masina?Km?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google