Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oameni buni eu nu ma pricep la fizica dar stiu ca mai multi cai mananca mai mult, deci nu are cum sa scada consumul! Cat despre "zvac" la turatii mari... fuge dracul de masina daca o calc de numa numa! Eu nu spun ca nu merita remap-ul, merita dar nu pentru consum si nici pentru depasiri sinucigase... Parerea mea!

    Comment


    • Strict prima propozitie, mai multi cai => consum mai mare, nu ai dreptate sau cel putin nu intotdeauna este adevarat.

      @ Dragman: sunt de acord cu tine cu economia de cativa mililitri la 100 de km si care sunt o "mare" realizare . Sigur scap de toate datoriile daca economisesc un 0,0002 litri /100 de km .
      Last edited by Cristi_LCD; 11 September 2009, 08:02.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Pot spune ca am deja aprox 30.000 km si cam 4 luni de cand am remapat un diesel de 70cp si pot spune ca a fost diferenta din primele momente( nu mai simte aerul conditionat, ajuta in depasiri, raspunde mai bine acceleratie), consumul este alta poveste cand o calc baga botul in rezervor, la mers normal consumul a scazut. Dorinta este sa-i mai pun niste cai, dar mai studiem problema tehnico-economic. Daca ma intreaba cineva, recomand cu caldura remaparea

        Comment


        • tehnico-economic mai mult decat o remapare nu o sa te ajute nimic la un dizal cu nimic altceva nu castigi 20 de cai la 300ron...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Remapat de vreo 4 zile la Doc. 1.6MPI 8 valve vreo 87 CP dusi la 98. acceleratia e mai rapida in raspuns, motorul e mai elastic, il duci in aceeasi viteza pe o plaja mai larga. In a 3-a si a 4-a trage mult mai bine cand o calc cu suparare proletara. Nu pot spune de consum ca abea am facut vreo 200km. Pentru banii dati sunt multumit. Oricum, daca e sa-mi mai iau masina pe benzina, sub 100 de cai minim nu mai ma risc, mai bine tin Loganul. probabil ca urmatoarea masina e ford focus pe benzina de 100 cai remapat sau Logan ph2 prestige de 105 armasari remapat spre 115 (cu bunavointa Doc). Remapare - DA!!!! Clar
            Last edited by ruh01; 13 September 2009, 17:57.

            Comment


            • Cand treci la urmatoarea masina ma suni si rezolvam. Aproape orice masina cu calculator de injectie se poate modifica.

              @pepy: ramai doar la remapare, investitiile in tuning mecanic pentru o masina pe care o folosesti zilnic nu isi au rostul.
              Last edited by Doc; 16 September 2009, 10:41. Reason: Automerged Doublepost
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • Pai remaparea se face usor, dai niste bani "remapatorului" care apasa niste taste si ca prin minune apar caii putere (cai dati cu aghiazma)! Ca sa obtii cai pursange trebuie sa cheltui foarte multi bani! Nu am nimic, contra remap-ului dar voi chiar credeti ca nu se baga Dacia sa ofere mai multi cai la acelasi pret doar prin apasare de taste? Voi chiar credeti ca Dacia a facut "downgrade" la softul motoarelor doar ca sa puteti voi sa le remapati? Oare 100 CP mananca mai putin ca 90 CP (asta este un paradox)? Exista documentatie care explica vindecarea bolnavilor de cancer doar prin efectul placebo (intrebati adminul doctor si va poate confirma)! Si pana la urma daca ar face dacia un Logan de raliu, ii pune chip tunning si gata ? Rog chip tunnerii sa nu se supere pe mine dar parca prea e totul frumos la bani putini (si "prostii" aia de la Dacia nici nu au habar ce pot motoarele lor)!

                Comment


                • renault a proiectat motoarele sa mearga de la -40 la +70 grade celsius, cu benzina de la 90 la 100; deci la noi nefiind cazul, nici de furtuni de nisip, nici umiditate 100%, nici -40, nici +70, rezulta ca poti schimba anumiti parametrii ai motorului (avans la scanteie, timp de injectie, corectie factor de amestec, norma de poluare) fara a-i afecta functionarea si fara a depasi limita tehnologica la care a fost proiectat sa functioneze motorul repsectiv. astfel castigi putin cuplu si implicit, ceva cai. altfel cum iti explici ca acelasi motor 1.6mpi avea inainte de a se introduce euro 2-3-4, 98 de cai? da, acelasi motor...
                  in alta ordine de idei, ca unul care am avut ambele motoare de 1.6, pot sa-ti confirm ca ala mai tare consuma mai putin decat ala mai slab. paradoxal, 16v are un consum mai mic deoarece are raport de compresie mai mare, alta forma a camerei de ardere, bobine de inductie individuale pt fiecare bujie, eficienta volumetrica mai buna, deci poti merge cu un amestec mai sarac din cauza compresiei mai mari. eu am citit in cartea de motoare termice ca aceste metode chiar cresc puterea motorului si scad consumul la anumite regimuri de functionare. stiu ca e greu de crezut, dar zeci de mii de ingineri proiectanti de motoare tocmai pe asta se bazeaza cand fac motoare mai tari si cu consum mai mic. injectie secventiala, compresie, diagrame de distributie marite, etc...metode sunt suficiente si se aplica chiar si la logan. pare incredibil, dar e adevarat.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @doc, daca investitiile sunt minime, eu cred ca merita sa bagi niste bani sa poti sa sari de 100cp, mai ales ca merg mult consider ca ma ajuta puterea in plus

                    Comment


                    • dizalul de 85 il duci la 100-105. ala de 68 sau de 65 nu. te opresti pe la 86-90 de cai. asta cu o simpla remapare. si la alea se poate mai mult, dar deja e alta treaba...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Nu este vorba doar de investiție în bani ci de timpul pierdut și nervi tăi. De multe ori ca să ajungi la un rezultat final satisfăcător trebuie să ai multă răbdare și bani, nu se face totul cum ai bate din palme.
                        De asemenea, la final s-ar putea să fii puțin dezamăgit de rezultat. Mașina nu se va mai comporta la fel in trafic, posibil să fie mai greu de condus.
                        Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                        Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                        www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                        Comment


                        • daca ar fi sa-l parafrazam pe gabriel cocu (cel cu emisiunea despre dresajul cainilor), am putea spune ca "in tuning, pasiunea nu cunoaste limite" daca vrei musai ceva si-ti place ce faci, rezultatul va fi pe masura. e normal ca o urma de nemultumire sa fie si daca faci un motor de 300cmc sa aiba 1000cp si sa mearga 10milioane de km cu consum urban de 0.5%, tot n-o sa fi fericit. vei vrea sa aiba in aceleasi conditii, 1100cp
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • @doc, sigur la mai multi cai masina o sa fie mai dificil de stapanit, cred ca mai exact mai greu de oprit, dar un sistem de franare mai performat(oricum trebuie sa schimb discurile la cei 132.000 km care-i am), o bara stabilizatoare pe fata, suspensii sport, se mai schimba problema, nu stiu cat de mult, dar merita cercetat . Astept acum o turbina de pe un megane rasturnat si sa trec la faza urmatoare de remapare.
                            @seba, nemultumirea asta e calea spre progres, cel putin asa zic eu, si sigur mi-ar fi placut sa consume ca inainte cand ma dau la ea, dar compenseaza nevasta-mea cu stilul ei de condus

                            Comment


                            • Pepy vad nu prea ai inteles ce am vrut sa spun, nu te gandi ca daca schimbi turbina si mai castigi 10CP in plus, Loganul tau o sa devina o fiara de nestapanit si nu o mai poti oprii pe strada. Orice modificare pe care o aduci in continuare va rupe echilibrul de acum, posibil chiar nevasta ta sa nu mai vrea sa conduca asa ceva. Acum de exemplu trage bine in ture mici, urca constant in turatie, nu smuceste, nu face zgomot si nu scoate fum mai mult decat normal este asa cum trebuie sa fie o masina normala. Dupa ce incepi sa umbli la turbo (pui ceva mai mare) s-ar putea ca in ture mici masina sa fie mai lenesa decat stoc si va trage bine doar in ture mai mari. Adica pur si simplu urci turatia de cuplu maxim ceva mai sus. Cand va face presiune noua turbina vei avea senzatie ca cineva te loveste din spate. In oras va fi destul de neplacut sa mergi cu o masina care nu trage bine in ture mici si devine mai violenta pe turatii mari.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • @mumus: jigloare marite si avans din delcou la carburatie nu echivaleaza cu remaparea unei injectii electronice secventiale.
                                @vasile78: ca sa-ti rapsund la intrebarea despre dacia de raliu, cei de la cupa logan au toti aceleasi ecu-uri, da, chipuite de dacia, motoarele avand ceva mai mult de 87 de cai, undeva la 96, dar toti au acelasi soft ca sa nu existe diferente. din considerente de norma de poluare, consum, fiabilitate, dacia nu pune aceleasi softuri pe loganurile de strada.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google