la schrott, 1.4mpi...
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
@marx: am inteles cu totii ca nu vrei sa resoftezi masina.Ti-ai adus si argumente,cu atat mai bine!E opinia ta si se respecta. Ce nu inteleg - cel putin eu - de ce esti atat de pornit impotriva resoftarii? Ai pornit un jihad veritabil pe tema asta...in fine,mai invatam cate ceva despre motoare.
Comment
-
Mai, internele sunt identice. Perifericele se mai pot schimba.Originally posted by marx View Postdci 85 are alt intercooler alt egr alta turbina (sau presiune in turbo nu stiu exact) alta pompa de inalta presiune si alte injectoare.
...................
Daca eu imi pun o tzava in loc de carcasa filtru aer + un filtru sport, inseamna ca e diferit de alt 1.4 mpi?
Ce e nasol ca nu stiu unde vrei sa bati.
Ca dauneaza, ca nu dauneaza, etc etc.
Comment
-
salut,
in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar
(nu ma mai bag)
Comment
-
da nu am nimic impotriva resoftarii. tot incerca sa ma autoconving sa mi fac.Originally posted by sanderizer View Post@marx: am inteles cu totii ca nu vrei sa resoftezi masina.Ti-ai adus si argumente,cu atat mai bine!E opinia ta si se respecta. Ce nu inteleg - cel putin eu - de ce esti atat de pornit impotriva resoftarii? Ai pornit un jihad veritabil pe tema asta...in fine,mai invatam cate ceva despre motoare.
@ octavian ma refer la faptul ca fabricantul nu va creste niciodata puterea unui motor doar prin introducerea mufei in torpedou. absolut in totdeauna vor exista si alte schimbari facute la motor. mai mari sau mai mici. fabricantul nu o sa ia niciodata dci 70 ii baga mufa pe nas si ii da 85. va modifica una alta (injectoare, pompa. intercooler etc) si dupa face un soft ca sa le lege intre ele.
Comment
-
prin cresterea de cuplu automat se castiga si putere ,si da exact pe plaja aceea se simte castigul de cuplu .Originally posted by vali02br View Postsalut,
in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar
(nu ma mai bag)Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cauta si mai vorbim iti zic eu ca nu difera decat caluti, si dupa remapare ambele motare sunt duse in 160 cai.Originally posted by marx View Poststai linistit ca difera. ce mi ai dat tu aici sunt valori scoase de motor. nicidecum date despre constructia tehnica a motorului. nu ma mai intereseza sa caut pentru ca difera cu siguranta cel putin injectoarele pompa etc.
Cuplu ala micut de 12 n/m si 6-8 caluti cati o sa primesti in plus o sa simta si cel mai bine ii simti la urcare.Originally posted by vali02br View Postsalut,
in general merg la consum,80% schimb pana in 3500 de ture,intrebarea e castig ceva cuplu daca remapez la 1,4 pe plaja asta de turatii(2500-4000)?Precizez ca nu ma intereseaza decat cuplul,nu putere crescuta.A,si daca imi spuneti ca se simte numai daca trebuie sa bag benzina de 98,atunci e clar
(nu ma mai bag)
Comment
-
macar ai citit ce am scris ? nu am derptul la opinie personala ?
ti am mai scris ca nu sunt impotriva remaparii. imi spuneam punctul de vedere din privinta faptului ca din fabrica se fac nu se fac motoare diferite unde difera doar softul. remapare voi face. de unde pana unde jihad sau alte alea nu stiu ?
Comment
















Mai lasa Jihadul! Paste fericit!

Comment