Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lungu Dan
    replied
    Vreau sa stiu parerile celor care au schimbat discurile pline cu discuri ventilate si alte placute de frana decat cele originale pe berlina.Vreau sa fac aceasta schimbare,dar mai intai sa aflu mai multe pareri.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Pe masina de unde provine etrieul respectiv exista ABS, asadar ... nu va fi problema.

    Leave a comment:


  • silviu_cos
    replied
    da , abea apoi mi-am dat seama ... habar nu am sa`ti zic sincer .

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    la cum se manifesta schimbarile bruste de presiune in noii etrieri ma refer. nu la senzor.

    Leave a comment:


  • silviu_cos
    replied
    am si clio si logan , modificarile se fac la clio . ce treaba are abs-ul? e pe planetara, crezi ca`l intereseaza pe el daca blocheaza roata un etrier brembo+ disc de 300 mm sau un trw cu 260 mm? eu nu cred sa am probleme in privinta asta , efectul e acelasi .
    PS : doar la socurile care le da el sa fie ceva... cum elibereaza etrierul discul... habar n-am ! o sa incerc , daca nu merge ghinion !
    Last edited by silviu_cos; 8 January 2012, 12:50.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    oare cum o sa lucreze ABS ul cu noile periferice ? ai clio sau logan ?

    Leave a comment:


  • silviu_cos
    replied
    pai eu sper ca va frana lafel de prompt dar se va putea controla mai bine forta de franare . masina are abs oricum ...

    Leave a comment:


  • ion_R5
    replied
    Originally posted by silviu_cos View Post
    sunt constient ca o ingreunez ... iar referitor la distanta de franare , trebuie sa ai in vedere ca merg cu 205 40 17 . o sa fac niste masuratori inainte si dupa sa vad cum stau . daca micsorez distanta cu 1-2 m , sincer sunt ffff multumit , e diferenta dintre a scapa sau a face accident. in plus pana la vara am in plan o crestere de putere cu peste 50% deci sunt binevenite franele astea . dar sa revenim la oile mele , cum spuneam mi se lovesc prinderile inainte ca etrierul sa ajunga in pozitia lui normala.
    Silviu, daca majorezi discurile + etrieri cu mai multe pistonase + placute cu suprafata mai mare + anvelope mai late - cu siguranta masina va opri mai repede... poate distanta de franare de la 80 - 100 km/k va scadea cu 2 m sau chiar mai mult. Va trebui insa sa ai mare grija iarna pe zapada gheata, fiindca vei avea toate sansele sa te duci sanie, fiind obisnuit ca masina sa franeze foarte prompt.

    Leave a comment:


  • silviu_cos
    replied
    din pacate trebuie sa te contrazic . am probat etrierii astia pe discuri de scenic si vin perfect atunci cand sunt jos ... odata ce intra si fuzeta in calcul , da cu virgula , din cauza prinderilor fuzetei .

    Leave a comment:


  • lau911
    replied
    cred ca forma discului de scenic nu e buna pentru un ertier cu 4 pistonase
    ce vad eu e ca etrierul cu 4 e facut sa calce pe un disc cu centrul mai mare, de aceea credem ca nu calca corect .
    Senicul are etrier normal..e diferenta
    Cred ca discurile sunt problema ,nu etrieri

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google