Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    De ce suma dispui ? Cat esti dispus sa investesti ?

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • nelus78
    replied
    Ma colegule daca cautam sh intrebam in alta parte,,eu am intrebat ce discuri si placute sa pun.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    .... d-alea noi, ma colegule, d-alea noi.

    Citeste si tu in urma, ca au tot vorbit colegii nostri.

    Leave a comment:


  • nelus78
    replied
    ce discuri de van sa pun,,?discuri de origine? discuri ATE? si ce placute?

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Nu sunt diferente, se pot interschimba.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    e vreo diferenta intre
    - etrierii de frane cu ventilate si ABS
    - etrierii de frane cu ventilate fara ABS?
    sunt interschimbabili?

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by ham04 View Post
    , iar discurile pline imbatranite si subtiate.
    Ciudat, stiam ca imbatranirea e buna la fonta, elimina tesniunile interne de la turnare....

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Doar MCV 1.6 16v are etrieri de van

    La restul motorizarilor sunt etrieri de berlina

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • Laur1591
    replied
    vreau o informatie va rog

    As vrea sa stiu si eu daca etrierii si dimensiunile la placutele de frana de la MCV sunt aceleasi ca la van.Va multumesc!

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    Dupa cateva zile de la montarea noilor discuri Brembo Easy Check si a placutelor TRW Cotec (achizitionate de pe Daciashop) incep sa am franele asa cum mi-am dorit. Chiar a meritat conversia de pe discuri pline, pe discuri ventilate, cu etrieri noi-nouti, lichid de frana nou. Singurul minus, poate mult spus minus, e faptul ca pe undeva mi se pare ca e o idee mai lenta in demaraj masina, posibil din cauza greutatii un pic mai mari a discurilor. Nu e exclusa ideea de placebo, poate mi se pare. Etrierii vechi de la discurile pline erau cam gripati, n-am reusit sa scot pistonasul afara nici dupa ce am suflat aer inauntru, iar discurile pline imbatranite si subtiate.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    @ozenel, fi-ul discurilor de clio 3 = fi-ul discurilor de Logan VAN/Pick-up, atentie! Nu sunt aceleasi discuri pe orice Logan.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    am inteles...ma las pagubas. inca sunt pe masina si masina e disponibila din an in paste.

    goofalau.... "fi"-ul e diametrul discurilor tata. adica "fi"-ul discurilor de clio III = "fi"-ul discurilor de logan = diametrul de 260 mm.
    nu te aprinde!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    @goofi, discurile de clio 3 sunt tot in 4 prezoane. Mai mult, cele de fi260mm sunt FIX aceleasi ca pe VAN/Pickup.

    Intr-adevar, exista prindere in 5 prezoane, dar doar la RS.

    @ozenel, pana nu masori tu cu sublerul, nu vei afla.

    Leave a comment:


  • goofiy
    replied
    pai degeaba are acelasi "fi" si discuri de 260 daca are prindere in 5 prezoane ...deci de aia baietii le folosesc pe alea de MCV/VAN, pentru ca au prindere tot in 4 prezoane..

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Nu stiu cu ce sunt mai buni dar 'fi'-ul discurilor e acelasi, si cum aveam ocazia sa fac rost de un set de etriere de clio III cu ventilate de 260...parca era mai conenabil decat sa dau banii pe ele.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google