Modificarea Sistemului De Franare.
Collapse
X
-
Cu ce sunt mai buni astia de clio3 decat cei de Van de exemplu?permit instalarea unor discuri si placute mai mari?
-
Nu se pupa etrierii de clio 3 cu prinderea pentru logan . Am incercat . Am avut posibilitatea sa incerc sa pun discurile de clio pe logan , dar din pacate nu au puscat din cauza faptului ca dadeau in fuzeta . Singura posibilitate era sa fac un fel de distantier intre fuzeta si disc sau sa alezez un pic din fuzeta ...ceea ce mi se par o prostie ambele cazuri .
Leave a comment:
-
are cineva idee daca etrierii de clio III (discuri ventilate) se pupa cu suportii de etrier si discurile ventilate de logan?
vad ca discurile ventilate au fix aceleasi dimensiuni la clio III si la logan.
Leave a comment:
-
Schimbare etrieri Logan MCV 1.5 dci 86 cai
Salutare tuturor,
Vreau sa-mi schimb etrierii de frana+suportii de etrieri. Motivele:
1. Nu am un mecanic cat de cat capabil sa-mi curete cum trebuie si sa unga pistonasele si cilindrii.
2. Eu nu am timpul necesar sa efectuez operatia asta. Plus ca trebuie sa caut garnituri de cilindrii...etc. Din cauza unui mic incident a trebuit sa schimb discurile de frana pe fata bineanteles, si etrierul de pe stanga(nu si suportul) pt ca avea o ureche fisurata. Etrierul de pe dreapta a ramas la locul lui. Placutele au ramas aceleasi, Ferodo, care au 5000 de km. Probleme aparute:
- roata stanga franare excesiva, striatii pe disc, huruit la viraj dreapta de la placute
- roata stanga, joc al etrierului in bolturi (etrier ,nu suport de etrier) si la plecare de pe loc din cauza vibratiilor probabil) se aude in tacanit din dreapta de ma scoate din minti!
Leave a comment:
-
la temperaturi normale de operare chit ca ai ventilat sau neventilat masina va opri la fel.
problema se pune cand cobori un drum alpin. cand discurile pline se incalzesc mai repede
@ alex miu se gasesc si pe daciashop http://www.daciashop.ro/set-reparatie-etrier
eu am facut etrieri de VAN. am gasit la magazine de piese auto. pe comanda
Leave a comment:
-
ba are si avantaju cum tine frana, cand se incalzesc chiar asa tare, parca nici nu tine, asa simt. La inceput erau ok, o sa schimb placutele si o sa aerisesc pana una alta
Leave a comment:
-
S-a mai explicat: discurile ventilate au alte avantaje, nu cum/cat iti tine frana. Verifica instalatia de la A la Z, vezi ce placute ai. Dupa ce ai un sistem functional 100%, iti poti face o idee despre cat de eficienta este frana pe un Logan. Daca nu te duci la curse sau nu faci raliu cu "ligheanu", franele stoc trebuie sa fie mai mult decat suficiente, mai ales daca folosesti discuri+placute de calitate, iar amortizoarele sunt in parametri.
Leave a comment:
-
Originally posted by ionut.stavar View Postham04 dar ce motor de 1.4 trebuie frane de raliu?Eu ma pot plange de calitatea vopselei,tabla proasta dar nu de frane care scuza-ma am 1.4 si tin beton,m-a scos din multe situatii de cacao mai ales in combinatie cu Abs-ul.Tu ai probleme de intretinere nu ca sunt proaste franele de logan si tie frica sa iesi cu el pe strada,nu generaliza.
Leave a comment:
-
Vezi ca sunt cateva poze puse de Alessandro in primele pagini cu un etrier demontat.Repartitorul pe spate garantez ca e blocat si nu iti mai lucreaza,asa se intampla la cotoarbele astea daca nu este verificat,curatat si gresat periodic.
Alessandro unde ai gasit separat kitul de garnituri pentru etrier?
Leave a comment:
-
De tamburi oricum ma ocupam, mi-au mai facut figuri in trecut, cand dreapta spate nu frana prea bine pe bancul de teste la ITP, o sa iau niste pasta ceramica si o sa ung pe acolo, o sa verific si pistonasele daca lucreaza cum trebuie si repartitorul.
Leave a comment:
-
si sa cumperi 1 litru de lichid de frana. sa speli instalatia bine.
nu uita sa verifici si repartitorul pe spate si tamburii. macar curatare / degresare si gresare
daca masina are km multi tamburii vor avea grad de uzura si ii vei scoate destul de greu. probabil cu bucati din ferodou.
cu o bormasina cu piatra in varf le poti corecta gradul. daca nu te ai prins despre ce vorbesc cu siguranta te vei lovi de problema asta si iti vei da seama.
Leave a comment:
-
nu ai nevoie de tutorial...parerea mea
scoti acel burduf din cauciuc pentru protectie, scoti pistonasul si inauntru are o garnitura.
o schimbi bagi pistonasul la loc, burduful si gata. eu asa am facut pe unde am schimbat. ai muchii ai canturi pe unde intra garnitura si cauciucele. mi se pare greu sa gresesti
inainte sa ii montezi ( sa legi conducta de frana ) cu o seringa curata ii umbli cu lichid de frana cat intra. ajuta la aerisireLast edited by alessandro; 30 June 2012, 11:27.
Leave a comment:
-
Important e sa tina frana, scartaiturile n-ar fi o problema. Ai idee daca pe forumul asta e vreun tutorial pt reparatia etrierilor, de schimbat garniturile la pistonas. Ma gandesc ca la etrierii TRW care o sa-i iau o sa fiu nevoit sa fac operatiunea asta inainte de a-i monta si nu prea am idee cum se face exact.
Leave a comment:
-
discurile alea Brembo chinuite si ras-chinuite nu au nici pe naiba. sunt foarte rezistente, si ventilatia este ceva mai desteapta decat a unui disc normal.
vezi ca este posibil sa apara niste scartaieturi discrete la franarile de la viteze mici ( parcari si opriri la semafor )
Leave a comment:
Leave a comment: