Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raoulemilian
    replied
    Pana la urma e bun kitul asta sau sunt si alte metode ca sa iesi mai ieftin cu aceleasi performante? http://www.daciashop.ro/kit-upgrade-frane

    Leave a comment:


  • D T M
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    Eu am acum asa:

    - discuri + etrieri de VAN/Pick-up in fata
    - discuri + etrieri Clio1 in spate
    - pompa de frana de VAN/Pick-up

    Inainte de a pune discurile pe spate si cu pompa de VAN, pedala avea cursa maricica. Acum cursa pedalei este mai mica, se poate doza frana bine, "ingheata" rotile si la rece si la cald. Inca nu am testat pe banc, sa vad cum stau, dar fac asta maine si revin cu rezultate.
    Salut!!! as vrea sa te intreb in primul rand daca ai ABS sau nu. Care e parerea ta cu o astefel de modificare ce ai tu pe masinuta, e mai bine cu ABS sau mai bine fara???. In ceea ce priveste axul spate, e necesar sa schimbi puntea cu totul ca sa pui discuri si etrieri??? Imi poti spune te rog de la care varianta de Clio se potriveste pe Logan puntea spate (ma refer la motorizare) si anii intre care s-a fabricat acea versiune. Am facut si eu u upgrade dar din motive strict financiare m-am limitat la etrieri fata TRW de pe un 1.5dci din dezmembrari, discuri EBC TurboGroove si vreau sa pun Ferodo DS 2000 Performance (ceea ce am avut si cu discurile pline de dinainte, marca CAR Made in Italy su striatii si perforatii. S-a comportat excelent!!! Mania mea fiind insa discul ventilat doar cu striatii. Vreau sa schimb si lichidul de frana am optat pt ATE Racing Blue, insa ma intreb daca drenez in totalitate lichidul vechi si pun ATE-ul nu va afecta garniturile ??? Merci anticipat de informatii daca vrei sa le impartasesti si cu noi bineinteles. Pompa de VAN/PickUp ce diametru are la cilindri??? ...fata de de cel montat de fabrica pe un 1.4 fara ABS ??? Apropo felicitari mie personal Loganul tau imi place cel mai mult. Pana si culoarea

    Originally posted by alessandro View Post
    le ai dus la limita ? le ai incins bine sa vezi cum se comporta ? te intreb pentru ca vreau sa aflu cat mai multre. ma ierti daca sunt
    stresant

    ce nu mi place la placutele ferodo pentru van (fdb4035) este ca nu calca toata suprafata pe disc din prima.

    FDB1052 eu zic ca sunt perfecte pentru etrierii de van. calca din prima cu tpata suprafata pe disc si au o tentativa de comportament mai sportiv
    alessandro initial am vrut sa imi pun si eu etrieri ATE de VAN/PickUp si ma enervam ca pana si ferodo Premier are placutele tesite la extremitati. Vezi insa Ferodo DS Performance (2000) cred alea calca cu toata suprafata pe disc. Doar ca sunt cam scumpe 300-400 ron... Eu am avut DS Performance pe disc plin ce-i drept cu striatii si gauri CAR si s-au comportat suuuper. De inrosit chiar nu am avut curajul, insa placutele cu cat se incingeau mai tare cu atat prindeau mai bine, insa daca afara e frig nu ai frane si iarna e de preferat sa treci pe Premier.

    Originally posted by dsign View Post
    Taicule, inteleg chestiunile astea... Insa nu cred eu ca chiar te pun in cap niste discuri cu 2 cm mai mari in diametru.


    In alta ordine de idei, am o problema: toata lumea mi-a tipat la ureche sa-mi pun pompa mai mare (de frana) dupa ce am pus etrierii aia de VAN.

    Bun, acum am pus marea pompa, am pus si discuri pe spate (ai caror etrieri cica ar inghiti mai putin lichid de frana) insa pedala tot e moala si are o cursa de un kilometru...

    Repartitorul este strans BLANA. Aerisirea a fost facuta la marea meserie, fara graba, lichidul este unul bun

    Ia sa va vad, meseriasilor! Ca de facut teoria batului de chibrit cu 0.5mm mai lung sunteti capabili
    candva am avut Dacie berlina 1310 din 97' cu dublu circuit (si bord cn ) si dupa o uzura a sabotilor nu se autoregla distanta (la fel si la logan) pana sa citesc articolul tau si spui ca ai discuri/etriere si pe spate, nu stiu ce sa zic. Insa din experienta stiu ca la vechea mea dacie am reglat tija impingatopare a pompei de frana si s-a rezolvat. Nu mai avea joc pedala bineinteles exista riscul sa ramana frana blocata intr-adevar e nevoie de un reglaj foarte fin. Mai am un Logan din 2004 Ambition plus cu ABS si frana e beton, dar pedala prinde jos si ma enerveaza. Am luat din dezmembrari o pompa cu servo cu tot (doar asa sa nu o ieie altu) ca tot eftien era si ma gandesc sa o schimb. Sau sa reglez cursa tijei. Fiind cu ABS porma tre sa aerisesc si am auzit ca astea cu ABS sunt al naibii de greu de aerisit.
    Last edited by D T M; 3 August 2013, 19:29. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Pai va trebui sa pastrezi raportul presiunilor cat de cat, cu reglaj spre maximul plajei pt spate. Daca face cineva reglajul cu ceas, respectele mele, astept poze si detalii

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    III - VALORI DE CONTROL
    1 - Fără balanţă:
    - Pentru nivelul de echipare E0, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 27 şi 38 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
    - Pentru nivelul de echipare E1, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 32 şi 43,8 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.
    - Pentru nivelul de echipare E2, presiunea spate trebuie să fie cuprinsă între 33,8 şi 46 bari pentru o presiune de 100 bari în faţă.

    2 - Cu balanţă:
    Efectuaţi controlul presiunilor pentru următoarele două încărcări:
    - Pentru o încărcare pe trenul spate de 425 kg şi o presiune de 100 bari în faţă, trebuie să obţineţi în circuitul spate o presiune cuprinsă între 27,7 şi 39,6 bari.
    - Pentru o încărcare pe trenul spate de 550 kg şi o presiune de 100 bari în faţă, trebuie să obţineţi în circuitul spate o presiune cuprinsă între 45,4 şi 57,3 bari.

    Asta teoretic cu sistemul Lucas/TRW pe fata. Dar cu sistemul ATE pe fata se mentin valorile? Asta intrebam eu de fapt?

    Banuiesc ca la o presiune de 100 bari pe fata sistemul ATE genereaza o forta de franare mai mare decat sistemul Lucas/TRW.

    Si cum sistemul se pune din fabrica pe VAN sau MCV 1.6.16v un manual al celor doua modele iarasi nu ajuta pentru ca distributia maselor nu este aceeasi cu cea de la berlina.

    Vad ca intervalul de presiune pe spate e destul de larg (pana la 30% diferenta intre minim si maxim) deci o apropiere de maxim banuiesc ca ar fi indicata pentru cei cu sistem ATE pe fata.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Cel mai elegant se face conform manualului de service, cu inserierea unui ceas de presiune pe conductele spate, dupa repartitor. Insa e mult mai de durata, asa ca se face din aproape in aproape.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    cred ca se poate face din aproape in aproape - reglat, masurat, reglat, masurat...
    pana da pe stand valorile corespunzatoare.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Intrebare tehnica: daca la sistemul de franare cu discuri pline + tamburi de nu stiu cat pe spate (logan 1.4 2005 laureate adica echipare E2) am modificat doar etrierii pe fata cu unii de van plus placute si discuri aferente, cum trebuie modificata setarea repartitorului pentru a se obtine repartizarea teoretica de 70% fata 30% spate?

    Se poate face in service pe stand? Stiu cei din reprezentante cum sa-mi seteze repartitorul indiferent de combinatia sistem placute fata - tamburi spate?

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Eficienta la stand este teoretica. Eficienta pe strada tine de muuulte aspecte.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Eu cand am zis ca o sa se mai intareasca/ridice m-am referit fata de primii km cu placutele nepasuite pe discuri. In nici un caz nu o sa mai fie ca la vechiul sistem.
    Ce imi place mie mult este faptul ca frana devine "progresiva": apesi usor franeaza usor, apesi mai tare te pune in cap. A nu se intelege ca exista AFU.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    dar daca eficienta e buna la stand? mai e necesar?
    mie imi era teama ca sa nu fi fost prost aerisita...dar asta trebuia sa se vada la stand.
    am mai facut niste km zilele astea si s-a mai ridicat dar numai putin.
    mersi dsign, fix de asta imi era teama - ca e din motiv de etrieri mai voluminosi.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    S-au schimbat niste dimensiuni la cilindrii sistemului de franare, s-au schimbat niste rapoarte volumetrice... Pentru pedala ferma e necesar trecere la pompa cu capacitate mai mare

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    pai daca poti compara....care e impresia?
    la mine e una buna sau asa imi place sa cred ca sa nu ma gandesc ca am dat banii degeaba .
    pentru mine e la maxim din moment ce asa cum ziceam acum intra ABS-ul, iar chestia asta nu a mai facut-o de doi ani de cand am anvelopele astea.

    Leave a comment:


  • TM80MAT
    replied
    Gresit . Majoritatea care am facut upgrade la frane , tot avem pedala mai moale . Am discuri brembo si placute brembo si tot am pedala mai moale . De frana nu am cum sa ma plang , deoarece am deja peste 3000 km si pot compara cu sistemele de franare de pe alte masini mult mai potente . Singuru impediment e ca uneori risc sa dau cu capul de volan , deoarece in timpul zilei schimb si pana la 4 masini diferite , atat benzina cat si motorina , jeep-uri cat si berline , si cutiile de viteze la fel . La finalul programului cand ma urc la masina mea , dureaza 30 min - 1 ora pana ma reacomodez .

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Pentru ca nu s-au rodat placutele. In 400Km se intareste.

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    Da tu de ce crezi ca imi zice ozenel?
    Tocmai am terminat de pus discuri ventilate 260 cu 22 ATE, etrierii ATE si placutele care sunt oaaaau de mari fata de celelalte.
    Am aerisit cate doua ture a 7-8 pedale la fiecare roata fata si doar cate o tura de 7 pedale pe spate.
    Am facut stand de frana si a iesit 70% eficienta pe fata fara sa "rodez" placutele pe discuri.
    Mai nou intra abs cand franez cu anvelopele de vara. Pana acum in doua sezoane nu a intrat deloc.
    Astia mai priceputi, care stiti, de ce am inca pedala moale? Se duce pana la fund desi eu am frana calumea.
    Last edited by skd_ozenel; 22 June 2013, 13:45.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google