Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pistritu
    replied
    New entry pentru logan, furtune de frana metalice facute

    poze
    Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

    Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

    Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

    Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

    Free image hosting and sharing service, upload pictures, photo host. Offers integration solutions for uploading images to forums.

    Leave a comment:


  • kppus
    replied
    Nu mai este nimeni pe aici ? intr-un final am rezolvat cu o alta pompa centrala de van/pick-up dar mai trebuie lucrate la repartiror. Care ma poate ajute cum pot umbla la el, il strang sau il desfac?

    Leave a comment:


  • kppus
    replied
    Va salut domnilor. Am o problema, am schimbat pe fata tot sistemul de franare cu etrieri de van, discuri ventilate etc , iar pe spate am bagat sistemul de franare de pe modus, discuri ,placute etc. Problema este ca nu imi tine franele, imi tine jos , am facut aerisirea in toate felurile si tot degeaba, ce trebuie sa mai schimb?pompa de frana de langa tulumba aia , repartirorul ?

    Leave a comment:


  • kppus
    replied
    Esti un domn, ms de raspuns !
    Last edited by 77sky; 6 January 2021, 13:50.

    Leave a comment:


  • burtosu
    replied
    Nu conteaza,senzorul ABS citeste rulmentul,n-are treaba cu etrierii.

    Leave a comment:


  • kppus
    replied
    Va salut,am un logan din 2010 cu abs. Intreb ca sa nu mor prost ,vreau sa imi schimb ansamblu de franare de pe fata cu unul de la Logan Van ,daca am abs si etrierii trebuie sa fie pentru abs?sau nu conteaza?,intreb pentru ca am vrut sa cumpar iar cel de acolo m-a intrebat ,asa ca intreb si eu la randul meu !

    Leave a comment:


  • EdwardVox
    replied
    Salut baieti, incerc si eu sa fac ceva la frane, merg pe o combinatie intre etrieri Peugeot 206rc cu discuri de megane 2 ATE 280x24. Intrebarea mea este daca stie cineva ceva..mergeu sau nu?

    Leave a comment:


  • CatalinRobert
    replied
    Salut
    Scriu si eu aici in speranta ca poate gasesc pe cineva sa ma ajute...
    Imi poate face si mie cineva niste flanse pentru fuzeta de dacia supernova sa pot pune etrierul de logan pentru discurile de 260 ventilate?
    Stiu ca se face la un strungar dar nu ma pricep la acele desene la flanse si la masuratorile acelea.
    Daca deranjeaza acest post se poate sterge si imi cer scuze daca am deranjat.
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Frumos ! Arata superb.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by dsign View Post

    In curand revin cu info despre noul meu sistem de franare :

    - Brembo 4 pistonase fata, disc 280mm
    - Disc 270mm spate
    - Pompa centrala 23.8 mm

    Logan 1.6 16v - motor K4M845, Renault Sport, clapeta mecanica
    Abia am facut primii pasi cu masina, cu noua configuratie la franare, insa si cu un nou motor.

    Inca din primii km, desi placutele nu sunt rodate, pedala tine de sus, la cea mai usoara apasare. Am efectuat cateva franari de la viteza de aprox 100 km/h - testez intr-o zona izolata, insa nu foarte spatioasa - si ma declar 100% multumit. Nu am avut niciodata asa franare.

    Momentan a primit lichid ATE SL, urmeaza sa pun ceva mai performant.
    Flexibilele sunt asamblate de mine, folosind furtun cu impletitura de inox si fitinguri tot din inox. Materialele sunt omologate pentru utilizare in competitii, asemenea flexibile folosesc de multi ani pe masina cealalta, care acum merge la curse.
    Astept sa se rodeze tot sistemul corect, sa schimb lichidul si poate fac si niste teste masurate, de data asta.

    In poze : etrierul multipiston, pompa mare in comparatie cu cea originala
    Attached Files

    Leave a comment:


  • grigu32
    replied
    buna ideea cu bancul de frane. cu prima ocazie am sa trec pe acolo. bani sa fie doar

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    O testare riguroasa pe banc te-ar ajuta enorm.
    Nu stiu, nu pot, nu ma impac cu sistemul asta, desi am lucrat cf manualului de reparatii. Tamburii si sabotii sunt pentru mine un mister. Am aceeasi problema la Duster. Nici eu si nici mecanicii nu pot regla, desi la 47 000 km sabotii sunt "ca noi"

    Leave a comment:


  • grigu32
    replied
    asta e, daca ti se pare ca sunt semianalfabet e strict parerea ta, i can live with that. acuma sa fim seriosi, forumul e forum si scriem in asa fel incat sa se inteleaga dar in acelasi timp sa fie si o oarecare lejeritate. daca e pana acolo, ar cam trebui sa scriem si cu diacritice, ca sa vada lumea ca am mai dat pe la orele de romana.

    legat de studentie, imi pare rau, sunt prea mandru ca am reusit sa intru la conservator fara sa am pile sau relatii.. ca inca nu sunt asa de copt la minte si ca mai am de invatat, da. ai dreptate. dar imi stiu nivelul si mi se pare o jignire faptul ca ma bagi in oala prostalailor care iau bacalaureatul si intra la facultate cu 300 de euro. dar repet, parerea ta, i can live with that.

    on topic: te-am mai intrebat acu un an de discurile spate pentru abs. daca functioneaza bine, am sa am in vedere si upgradeul asta.
    legat de tamburi..ca ziceai acum ca daca nu ma ajuta spatele, ajung sa fierb lichidu si sa raman fara frane, am sa duc masina la mecanic si am sa-l rog sa imi regleze pe acolo ce e de reglat ca sa franeze si tamburii, nu doar franele fata.
    multumesc de ajutor

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    @grigu, posibil ca sistemul de spate sa nu te ajute suficient. Eu unul recunosc, in afara de masina lui taica-miu (1.4 stock, frane neventilate) - care are niste frane beton - nu am vazut sistem cu tamburi la Dacia sa functioneze cum trebuie. Ba e blocat autoreglajul, ba e blocat repartitorul, ba curge un cilindru... Eu nu am fost in stare sa fac niste saboti sa mearga perfect 1000 km. A lui trece prin service doar pe la revizie, intotdeauna la Dacia (ceea ce nu inseamna neaparat ca e bine) si are o pedala cu un raspuns dracesc. Nu am simtit-o niciodata sa cedeze, atat ca nu are ABS si devine periculoasa peste un anumit prag.

    Daca la franare prelungita nu te ajuta spatele, este normal sa fierbi lichidul si sa raamai fara pedala.

    La ABS, sistemul cu discuri pe spate functioneaza excelent.

    In curand revin cu info despre noul meu sistem de franare :

    - Brembo 4 pistonase fata, disc 280mm
    - Disc 270mm spate
    - Pompa centrala 23.8 mm

    @grigu, te dai de gol cu bacul. Spatiul dupa fiecare semn de punctuatie, litera mare la inceputul frazei, alineatele, etc - ai cam lipsit de la gramatica elementara. Si eu ma simteam jignit cand mi se spunea la fel - invatati ba, ca ne ducem dracului - si acum i-as pupa talpile profesoarei respective. Macar nu mai spune nimanui ca esti student ... Nu ti-am scris astea ca sa te superi.

    Leave a comment:


  • grigu32
    replied
    da, eu recunosc ca sunt incepator si am spus ce mi se parea ciudat. eu n-am auzit in viata mea ca rotile sa se blocheze cand masina are abs functional..da uite ca o singura data am patit chestia asta si efectiv nu imi explic de ce, de aia am scris si aici ca poate cineva stie cam care ar fi posibilitatile si in functie de ce observ la masina pot sa imi dau seama de ce am patit acele lucruri si asa invat si eu explicatiile si nu mai trebuie sa scriu pe forum de fiecare data cand observ eu ceva ciudat, ca doar am retinut care ar fi cauza/cauzele
    masina inca trece itp fara spaga si fara "mentouni" speciale,deci presupun ca o fi in parametrii dpdv tehnic
    Last edited by grigu32; 9 September 2016, 16:33.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google