Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • haide bre, sunt masini care au 11-11.5:1 de fabrica si recomanda a folosi benzina de 98 , nu iti interzic sa folosesti aia de 95 .Din cate stiu eu , un motor comprimat ar trebui sa se miste foarte bine jos in ture si sa nu aibe probleme cu relantiul . Stiu un caz de axe de 286 grade si compresie 13,3:1 , nici macar nu iti dai seama ca masina are axe din cauza compresiei marite...
    Stiu ca porneste o idee mai greu cand e comprimat, insesizabil .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • la mana a fost invartit fara bujii, cica merge "normal". recomandarea a fost s-o lasam putin timp in idle, sa se aseze putin segmentii si toate cele, apoi voi pleca suor cu ea la plimbare, fara sa depasesc 2500 de ture macar 200-300km, apoi sa nu depasesc 3000rpm macar 1000km. cica asa ar fi un rodaj sanatos.

      cu admisia de aluminiu nu as fi putut deocamdata utiliza gazul, neavand stuturile necesare.

      Comment


      • Alea de pe situl dacia sumt valorile pentru generatia actuala de K7M , de la euro 4 in jos rapotul de compresie pentru K7M e de la 9,7/1 in sus, inclusiv in manualul service logan.

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          haide bre, sunt masini care au 11-11.5:1 de fabrica si recomanda a folosi benzina de 98 , nu iti interzic sa folosesti aia de 95 .Din cate stiu eu , un motor comprimat ar trebui sa se miste foarte bine jos in ture si sa nu aibe probleme cu relantiul . Stiu un caz de axe de 286 grade si compresie 13,3:1 , nici macar nu iti dai seama ca masina are axe din cauza compresiei marite...
          Stiu ca porneste o idee mai greu cand e comprimat, insesizabil .
          Domnule, daca ne uitam pe fisele motoarelor "normale" au compresii intre 9 si 10. Deja motoarele de la 10,5 in sus sunt motoare cu puteri crescute/performante sportive.

          Care sunt motoarele alea cu 11 - 11,5 respectiv 13,3? Cu siguranta sunt motorizarile unor modele sport.

          Trebuie sa vedem tot ce inseamna compresia respectiva - temperaturi mai mari, ulei de calitate ridicata - fiindca creste presiune si temperatura din carter, intervale de schimb ulei mai mici... solutii de racire mai bune, pentru a pastra ungerea si racirea motorului.

          Motoarele alea cu 11 - 13 asa au fost proiectate de fabricant

          Comment


          • hai ca ati inceput sa o luati pe tarla cu rapoarte de compresii, vorbe si critici fara fapte pentru unii dintre voi ...
            ... hai razvane odata , da-i cheie si spune-ne cum se simte dupa aia 200-300 km

            Comment


            • Si mai e o treaba la motoarele comprimate. Cine iti strange chiulasa trebuie sa ti-o faca "tzambal" stransa exact la cuplul dat de producator si uniform pe toate prezoanele.

              Daca incingi/fierbi motorul impusca garnitura de chiulasa mult mai repede decat la un motor normal, iar daca nu e stransa uniform, deformeaza chiulasa mult mai usor.

              Altfel, din ce sustin unii pe aici, producatorii de motoare sunt niste idioti ca nu le fac pe toate la rapoarte de compresie de 10,5 - 11,5:1

              Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni si chiar apreciez parerile altor useri. Pentru Cristi_XP mult respect! (de preferat fara haide bre)
              Last edited by ion_R5; 10 December 2011, 16:57.

              Comment


              • raport compresie "calculat"cam 10,5. am mers deja 50km, fara nici o problema. nu tremura mai mult ca 1.4, ci dimpotriva, e mai silentions. motorul a pornit, spre surpinderea tuturor, la sfert! am stat 30 de min la ralanti, mai mult pentru aerisirea circuitului de racire si imprastierea uleiului prin tot motorul. nu am sezor pozitie clapeta pe clapeta veche de Logan, asa ca merg doar usurel . am atins, fara sa vreau 3500 rpm intr-o depasire. motorul se simte mai puternic decat cel de 1.4.

                Comment


                • Bravo, felicitari!

                  E bine daca a iesit cam 10,5:1 (bine ca ai exagerat mai sus spre 11 sau mai mult, ca dupa aia incep sa apara si efectele negative)

                  Faptul ca a pornit la prima cheie, e un semn foarte bun. Mai peste vreo 1000 km, poate ii iei o compresie, sa vezi la cat ridica presiunea in fiecare cilindru. Daca aveai o compresie masurata inainte de modificare, puteai sa faci o comparatie.

                  Poate scrii un sumar cu piesele puse pe motor (pistoane, segmenti, cuzineti, galerie admisie, etc - si cu ceva costuri)

                  Comment


                  • Originally posted by ion_R5 View Post
                    Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni si chiar apreciez parerile altor useri. Pentru Cristi_XP mult respect! (de preferat fara haide bre)
                    e un tic verbal in scris , nimic personal
                    razvane , mai scrie odata datele alea de azi dimineata , ca nu mai tin minte nimic ... numa ce ma trezisem
                    fara senzorul acela , is convins ca fara sa turezi in sprituri n-o sa poti urca niciun bumper ca lumea fara sa moara motorul )
                    Last edited by Cristi_Xp; 10 December 2011, 20:31.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • am reusit sa merg fara senzor, numai ca se tureaza ca melcul pana la 2000, unde intra turbo . in mare nu am reusit sa accelerez mai tare decat puteam cu 1.4, din lipsa "puterii" date de controlul clapetei. dar in tr.5 de la 50km/h urca fara probleme spre 80, chiar foarte usor. se poate subtura pana la 1500 de ture, unde nu bate/nu scutura (probabil efectul groovurilor si al compresiei marite care ajutra jos). masina are cuplu mai mult, clar mai mult ca 1.4. fata de un 1.6 veritabil nu pot sa dau verdicte, fiindca nu pot sa-i dezlantui adevaratul potential. calculul pe hartie a dat 1730cmc, nu inteleg de ce.....


                      cursa piston (masurata, 87.8mm)
                      dimensiune din PMS pana la marginea blocului 7.8 mm.
                      camera de ardere micsorata prin scadere 1mm din chiulasa.
                      diferenta de lungime la maneton este in plus pentru 1.6 de "doar" 0.2-0.3mm
                      aproape nu ne-a venit sa credem. cotele la biele sunt identice. chiulasele sunt complet identice. axa cu came, are pe admisie lobul cu aproape 2mm mai mare, evacuare aprox. la fel. s-a folosit subler de mecanic.

                      suruburile chiulasei s-au strans dupa manual, celelate la simtul mecanicului, fiind acelasi mecanic care a reasamblat motorul lui 08melc (Sorin), in prezent cu garaj propriu.

                      peste 200-300km putem considera transferul un succes.

                      Comment


                      • dupa prima blana daca n-ai ramas cu el in punga il poti considera un succes
                        astept sucurile de la aia care au zis ca sare chiulasa in aer daca pui piston de 1.4 )
                        calculul pe hartie a dat 1730cmc, nu inteleg de ce.....
                        ce-ai calculat bre pe hartie ? )
                        Last edited by Cristi_Xp; 10 December 2011, 21:19.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • capacitatea cilindrica

                          Comment


                          • pai cursa n-ar trebui sa fie 80.5mm ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • asa stiam si eu. e chiar putin curios.

                              87.8-8.7=79. inseamna ca prima valoare este distanta de la bloc la PMI. cu erori cu tot, e pe acolo.
                              Last edited by razvanamza; 10 December 2011, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Pai domnul Cristi in brosura aia spune de spatiu de 3.5mm, in manual bielele sunt egale si antraxul intre axe e de 128mm ( bolt - maneton ).De e vorba aia " teoria ca teoria da practica te omoara".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google