Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • exact. si acum imi pare rau ca n-a mers, mai ales ca aveam deja in plan, asa cum stiai si tu, acelasi upgrade. mai exact, de a doua zi cand am luat masina. au urmat ani de verificari, informari, citit manuale ale motoarelor din scoarta-n scoarta, cote. pe hartie mergea! esecul tau m-a facut sa dau putin inapoi, dar ma risc mai putin, motorul fiind desfacut in prezenta mea.avea pe el distributia originala , deci kilometrii sunt macar partial verificati. setul arata mult mai curat decat era al tau, este mai degraba rosiatic decat maron.

    Comment


    • @08MeLC sa inteleg ca dupa ce ai revenit la setul original bataia de arbore cotit a disparut,sau te-ai ales si cu un arbore cotit cu un maneton bulit?Cred ca a ramas ceva mizerie atunci cand ai asamblat motorul cu setul de 1.6. Vreau sa mai intreb ceva , seturile motoare nu sunt tot pe culori (in functie de greutate dimensiuni,alezaje)?

      Comment


      • nu prea mai exista acest concept. diferentele sunt de 0,005gr. intre pistoane acum.

        Comment


        • madi diferenta este data de inaltimea pistonului si arborele cotit.

          Cand am revenit la setul meu aveam manetoanele mele care nu aveau nicio treaba cu cele de 1.6. Masina acum merge foarte bine. Are aproape 3000 km de cand l-am facut si nu am avut probleme cu el. Masina consuma aproape la fel dar nu trage inca la fel (segmentii si cuzinetii sunt noi)

          Nu stiu faza cu sortatul dupa culori.

          Razvan ce ai mai facut la motor?

          Comment


          • Luat de val am sarit arborele cotit care e de 1.6 .S-ar putea sa fi gresit atunci cand ai schimbat cuzinetii. Dar totusi ai clasa de culori la cuzineti, clase de precizie manetoane si palier plus clasa precizie cilindrii.
            Attached Files

            Comment


            • Se poate ca asta sa fie problema... Acum degeaba ami vorbim. Nu stiu ce sa spun despre mecanic, daca a facut bine sau nu. Asta e acum. M-am invatat minte.

              Cuzinetii nici nu mai stiu daca au fost cei de 1.4 sau 1.6. Stiu doar ca ai mei aratau mai bine ca cei de 1.6.

              Comment


              • si mai este probabil sa fi avut un piston sau capac biela desperecheat

                Comment


                • sau pur si simplu nu se pun cuzineti de pe un set motor pe altul. fiecare vilbrochen cu cuzinetii lui.

                  Comment


                  • asa stiam si eu, odata ce arborele cotit se pune pe alt motor trebuie sa iei cuzineti noi sau cuzinetii pe care ii avea

                    Comment


                    • cuzinetii originali ii am deja, lipiti pe vibroken cu scotch

                      Comment


                      • cum bine zicea cineva, inteleptul isi face vara sanie, din lemn, ca s-o puna iarna pe foc, sa se incalzeasca in plus, inteleptul ia arborele de 1.6, care nu e la fel cu ala de 1.4 si pune cuzinetii aluia de 1.6, care cu uzuri cu tot, sunt formati pe vibrochenul respectiv, cu bielele si pistoanele ansamblului, ca sa "puste" si clasa de greutate. altfel, ies tiganeli, burlane de soba, ceaune sau oale de noapte, nu motoare
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • am luat totul la pachet. cuzinetii si segmentii sunt special lasati la locul lor, prinsi cu scotch exact pe locul unde erau. asa, nu pot fi pusi decat unde erau, asa cum erau. blocurile sunt identice.

                          nu sunt sigur daca si honuirea "camasilor" este identica. cert este ca blocul descompletat era foarte neted la interior, semn de uzura aproape zero..
                          Last edited by razvanamza; 7 December 2011, 01:20. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • n-ai ce sa rectifici, pui pistoanele alea din 1.6 in 1.4, pereche cu biela lui fiecare, dar pui segmenti noi.
                            apropo, musai schimbat vilbrochenul, ca doar cu pistoanele si biela, tot 1.4 ramane, dar cu raport de compresie de 5:1, ca subaru turbo
                            vezi ca madi a uita ca diferenta de cursa inte 1.4 si 1.6 o face arborele cotit, dat tocmai ca sa intre in acelasi bloc ansamblul arbore-biela-piston, pistonul de 1.6 e mai mic in inaltime, altfel ar zbura afara din motor, prin chiulasa, la cat il ridica manetonul de 1.6.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • M-am corectat ceva mai tarziu, am inteles ca este nevoie de tot ansamblu piston-biela-arbore cotit de 1.6 .

                              Comment


                              • manetonul este mai mare la 1.6 un fel de 1.4 stroked

                                ansamblul biela piston cu cat difera lalungime intre 14 / 16

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google