Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am intrebat la RAR am fost cu alte treburi ) orice motor de logan se poate omologa pe orice logan cu sub 500 lei. este adevarat cu franele.
    mare smecherie iti pui etrieri si discuri de 16v.

    la Valcea intr un parc unde erau foarte multe loganuri vindea unul un motor 16v ( pe probate ) 1000 lei cu tot ( electronica soft chei manopeta tot )

    din punctul meu de vedere daca tot ma apuc sa fac interventii heavy duty asupra motorului m as orienta spre ce este mai bun si gata facut asamblat sa fie bolt on. nu sa stau sa ma complic cu soft uri axe batai de pistoane sa nu mai zic stres si bani aruncati in van. imi pare rau de ce ai patit sincer. problema este ca noi tot nu ne invatam minte pana nu o luam rau. modificari pe masina care te plimba si te duce NU SE FAC.

    cine poate isi ia a doua masina pe care o batjocoreste cum vrea. se strica ? o trag pe dreapta sa nu ceara bani si o faci cand ai timp. dar pana atunci ai un amarat de 1.4 care este devotat si prezent la datorie zi noapte vara iarna, mereu. ca nu trage ? non-sense

    Comment


    • #32
      Buna ziua,

      Costul reomologarii vehiculului este de aproximativ 660 lei.

      Cu stima,

      Serban Dobre

      Departament Omologari Individuale

      Registrul Auto Roman

      Calea Grivitei nr.391A, sector 1, Bucuresti

      Tel./fax: 021.202 7099

      Uite mesajul lor. am gresit cand am zis 780 lei. Nu mai tineam minte. Asta e.. asta a fost damblaua mea si nu a putut nimeni sa ma faca sa o schimb.

      Comment


      • #33
        mie mi au spus 500 in Voluntari. in fine cu 160 in plus sau in minus tot acolo ajungi

        sa inteleg ca ai vrut sa faci asta in mod expre' ? sa pui interne de 1.6 in carcasa de 1.4 ?

        de la masina ce doreai / doresti ? cruise sau curse ? amandoua impreuna nu se poate.

        Comment


        • #34
          Vroia sa ma bata pe mine cu orice pret, lasa ca stiu eu.. si cu 1.6 hibrid tot egali am stat), nu m-a batut!! Tot EGALI am stat. Acum nu o dam cu derivate si alte imprejurari).


          Asa e destinul asta.

          Cand o avea Melcu' 1.6 hibrid tragea pana in 4000 mai tare ca a lui CGK, i-am si zis asta. O fi de la volanta de 1.4, habar nu am dar mi-a placut la nebunie pana in 4000 rpm. Apoi te lua durerea de cap.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #35
            Voiam o masina pe care sa o folosesc zi de zi pentru a merge la facultate si ocazional pentru fun sa mai fac cate o liniuta.

            Comment


            • #36
              atunci sincer nu aveai nevoie de transplantul asta.

              Comment


              • #37
                dar de ce aveam nevoie?

                Comment


                • #38
                  Cand o avea Melcu' 1.6 hibrid tragea pana in 4000 mai tare ca a lui CGK, i-am si zis asta. O fi de la volanta de 1.4, habar nu am dar mi-a placut la nebunie pana in 4000 rpm. Apoi te lua durerea de cap.[/QUOTE]

                  N-are treaba cu volanta ca tragea bine in ture mici.Si dnf are tot volanta si ambreiaju de 1.4 si trage bine si jos si sus.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #39
                    pai tragea bine in ture mici, dupa aceea softul neadecvat si axa faceau ca masina sa nu mai aiba o accelerare la fel de buna.

                    Comment


                    • #40
                      pentru 1 2 liniute iti era suficient si 1.4 sa te distrezi. din ce am citit ii cam ardeai pe ba3tzy.

                      trebuia sa o lasi stock si sa ii pun un sharpe sa scoti un catalizator o roata mica

                      sunt curios cum o sa iasa masina lui razvan. abia astept sa ii iasa bine sa ma pun cu el din 2000 rpm daca ziceti ca trage asa bine

                      @ all diera volanta la 1.4 / 1.6 ? este mai mica la 1.4 ? inseamna ca este mai usoara nu ?

                      Comment


                      • #41
                        Da este mai usoara volanta. Da ii cam bateam pe cei cu 1.4. Din pacate nu am gasit niciun 1.6 stoc sa ma dau sa vad cum stau cu el. Problema era ca puneam probleme doar masinilor cu motoare mici... Daca voiam sa ma dau cu masini de peste 90 de cai nu aveam nicio sansa.

                        Comment


                        • #42
                          pai ar merge volanta de 1.4 cu ambreiaj mai zdravan pe 1.6. cred ca se simte frumos. asta sa nu se alezeze sau gaureasca volante cum am mai auzit pe aici

                          Comment


                          • #43
                            alessandro: Discul de ambreiaj la 1.4 are 180mm si la 1.6 200mm.A fost un lot prin 2007 sau 2008 cand s-a pus si pe 1.4 ambreiaje de 200mm.Nu cred ca merge volanta de 1.4 cu discul de 200mm.
                            Eu spre ex la a mea am ambreiaj de 200mm+volanta...asa era la moda in 2006 cand a luat taicamio masina.O scoteai de pe banda si o bagai inapoi sa schimbi ambreiaju cu cel de 200mm.Asa se purta la batrani
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #44
                              volanta de 1.4 cu tot cu ambreiaj de 1.4. daci downgrade dar castigi prin calitatea pieselor. iei ambreiaj sport sau mai de calitate

                              Comment


                              • #45
                                Asa are DNF..1.6 cu evacuare, soft si filtru+volanta si ambreiaj de 1.4.Si are 130si ceva de mii ambreiajul pe fostul 1.4 +cateva mii pe asta de 1.6 si nu da semne de oboseala.Deci nu e problema cu calitatea pieselor.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google