Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de fapt nu a ti inteles e mai mult ambitia lui de a schimba internele si nu motorul cu totul...

    Comment


    • corect silviu. plus dorinta da e evita cozi interminabile/hatogaraie si altele.

      Comment


      • Bravo domnule.

        Bine ca ai avut curaj sa faci ceea ce iti doresti cu masina ta. Nu te lasa descurajat de cei care zic ca mai bine una sau alta.

        Daca ti-a facut placere sa iti modifici Loganul personal nu mai conteaza ce zic altii.

        Pe de alta parte astept sa vedem cateva rezultate palpabile ale modificarii. Cateva liniute comparative cu un 1.4 nemodificat sunt asteptate cu interes.
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • Defapt trebuie sa se dea cu un 1.6 nemodificat, aceleasi optiuni ca el gpl etc sa fie cat mai aproape de adevar.Nu mai e 1.4..
          Asteptam sa dea caldura afar si sa vedem rezultatele
          Last edited by al!n; 30 January 2012, 19:49.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • azi am reusit sa iau compresia: cam 7,5-8 pe la toti cilindrii. slabut, dar ma asteptam, fiindca nu schimbasem segmentii. astept penuria de posturi cu "told you so!". pe deasupra, am pus bujii eyquiem pe specificatia de 1.6, si cam merge in 3...

            Comment


            • Mie nu mi se par o cauza segmentii.Totusi ai 70mii de km sau cat are si forja nu prea i-ai dat+ca ai luat si o gramada din chiulasa.
              Masina mea are 45mii de km vede de cel putin 4-5ori pe zi 7000rpm +ca merg mai turat de fel si ai vazut ce compresie am, si eu am luat din chiulasa decat 0.6mm.
              Sau mai ales dsign care merge blana continuu, peste 100mii de km chiulasa neumblata si are compresie de 12.

              Sigur nu scapa nimic pe la scaune si supape?
              Last edited by al!n; 30 January 2012, 23:04.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • sigur. dar nu prevad vreo segmentare prea curand. masina trage excelent.

                Comment


                • Ai masurat cu ceas dinala electronic de scoate bon sau cu d-ala clasic?
                  Probabil o fi fost si de la apartul de ai masurat.Ia sa mai incercati sa o impingeti acu sa vedeti daca mai scapa asa usor.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • eu am 11 media la compresie si am 210.000km ... si a vazut destule forje !
                    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                    Comment


                    • aparat clasic, gen manometru. nu cred totusi ca-i defect.

                      Comment


                      • la cat nu mai porneste ? la 5 ?

                        Comment


                        • ) nu mai fi asa rau. Razvan sigur ai vreo strada uscata si unde nu prea e circulata sa incerci un 0-100 filmat sa ne spui si noua cat scoti. Razvan cand zici ca chiuloasa este perfecta ai verificat-o la ultima schimbare de vibrochen sau spui doar asa ca nu are cum sa fi stricat ceva cand ai avut cativa dinti mutati distributia?
                          Last edited by o8MeLC; 31 January 2012, 00:08.

                          Comment


                          • la 5 6 compresie porneste suprinzator de repede... Mai jos nu stiu daca o mai ia. Oricum la valorile astea consuma ulei in egala masura cu benzina )))

                            Comment


                            • Eu stiam ca un motor cu compresia mare porneste mai greu si unu cu compresia mai slaba porneste mai rpd.E adevarat?
                              Eu totusi tind sa cred ca e aparatul de vina.Si lui mcd ii dadea 7.5-8 si trage bine masina.
                              La o compresie asa mica nu cred ca s-ar mai misca prea bine.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • porneste perfect

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google