Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • va salut , eu tocmai am facut dintr-un 1.4 >> 1.6 si vreau sa va spun ca motorul merge perfect.
    diferenta intre un piston de 1.4 si unul de 1.6 este ca pistonul de 1.4 este mai inalt decat cel de 1.6,
    Iar diferenta de cursa se face din manetonul de la arborele cotit, care si ala este diferit de cel de 1.4.
    Chestia cu inaltatoare pt chiulasa m-a amuzat teribil.
    pistonul de 1.6 nu urca mau mult ca cel de 1.4, ci coboara mai mult.
    deci nu are nici o treaba cu chiulasa, ca ar atnge in ea.
    eu am intrebata si la rar, treimitand un mail, si mi s_a raspuns ca nu pot face aceasta operatiune deoarece o sa imi loveasca biela in partea inferioara a blocului motor. Uite ca nu mi_a lovit nici o biela, motorul merge perfect, fara nici o probl.
    app, blocul motor este acelasi si pt 1.4 si pt 1.6.

    pentru alte detalii , va stau la dispozitie
    Last edited by solano; 26 January 2012, 13:14.
    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

    Comment


    • Pai eu cand ziceam mai sus de uzura multi spuneau ca "ce uzura sa aibe domne in 60k km " . si nici eu nu vorbeam din prisma unui mare mecanic ... ci a unuia care a batut kilometrii intregi cu blocul motor in brate (LA PROPRIU) prin bucuresti tocmai ca nu mergea motorul cum trebuie din cauza uzurilor aparent inexistente . deci... pe undeva si eu am fost Stan Patitu`

      Comment


      • Originally posted by silviu_cos View Post
        cu 1000E luai un motor intreg , il montai si iti mai ramaneau bani si de de bere . in plus mai ramaneai si cu motorul de de 1400cc de rezerva .
        nu inteleg de unde aveti unii atata frica de politie... motorul reprezinta un CONSUMABIL .
        cu 1000 euro luai un 2.0 16v. din ala smecher de 182 cai . ii tragi o admisie de 2.0 140 si zici ca i 1.6 16v de la mama lui din fabrica
        Last edited by alessandro; 26 January 2012, 13:50.

        Comment


        • Aha, si-uite-asa o barba avea ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • da , ai dreptate dar eu ma refeream strict la modificarea 1.4>>>1.6 . cu ~1000E sunt multe modificari ce le poti face . depinde ce cunostinte ai , cat vrei sa muncesti . daca esti "anti-mecanica" cu 1000E nu poti face mare lucru insa daaaca ai cat de cat habar si iti doresti sa faci , banii astia te ajuta sa iti pui si 2.0 16v cum ziceai tu .
            @ samy : decat sa incerci ... mai bine sa crezi ca nu merge nu??
            Last edited by silviu_cos; 26 January 2012, 14:00.

            Comment


            • Originally posted by solano View Post
              eu am intrebata si la rar, treimitand un mail, si mi s_a raspuns ca nu pot face aceasta operatiune deoarece o sa imi loveasca biela in partea inferioara a blocului motor. Uite ca nu mi_a lovit nici o biela, motorul merge perfect, fara nici o probl.
              RARu ti-a zis tie asa ceva ?) da ei de unde stiu ... desfac toata ziua motoare?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Originally posted by samy0388 View Post
                Aha, si-uite-asa o barba avea ...
                crezi ca nu gasesti 2.0 16v 182 cai la 1000 euro ? doar eu stiu unul

                ca sa scoti din 16v puterea aia bagi pe putin 3000 euro

                sau dai 1300 euro pe axe si soft si ce scoti 120 cai lesinati

                si da 2.0 si 1.6 16v ambele cu admisie de plastic arata al naibii de asemenator ia uite http://www.okazii.ro/catalog/5454259...t-laguna2.html

                Comment


                • [QUOTE=Cristi_Xp;1165472]RARu ti-a zis tie asa ceva ?) da ei de unde stiu ... desfac toata ziua motoare?

                  cristi, da, asa mi_au raspuns, eu am intrebat daca imi fac operatiunea asta, de ce documente am nevoie pentru a_l trece in carte?
                  desi am aflat dupa ca nu are cum sa vada nimeni chestia asta.( ca am 1.6)
                  si mi s_a raspuns ca nu se poate face, pentru ca e diferenta de cursa si ca imi loveste biela in partea inferioara a blocului motor.
                  Imi pare rau ca am sters mail, sa va arat concis.
                  http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

                  Comment


                  • alti dorei )))
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • da, sa stii )
                      http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        crezi ca nu gasesti 2.0 16v 182 cai la 1000 euro ? doar eu stiu unul

                        ca sa scoti din 16v puterea aia bagi pe putin 3000 euro

                        sau dai 1300 euro pe axe si soft si ce scoti 120 cai lesinati

                        si da 2.0 si 1.6 16v ambele cu admisie de plastic arata al naibii de asemenator ia uite http://www.okazii.ro/catalog/5454259...t-laguna2.html
                        cutia de viteze, electronica si restul adaptarilor necesare ca masina sa mearga nu se mai socotesc?sau sunt bonus?

                        Comment


                        • 2.0 16v 140 cai de pe Laguna 1 are aceleasi prinderi si aceiasi electronica ca 16v
                          e 1000 euro o laguna 2.0 140 cai cu totul in stare de functionare. am vazut o eu

                          un vecin a avut de vanzare cu 1200 euro una 1.8 16v 120 cai absolut imecabila

                          swap ul de motor ramane cea mai ieftina varianta. si practic esti stock. nu ai modificari care afecteaza confortul

                          Comment


                          • swap ,swap dar ori mananci mecanica pe paine si il faci acasa (darami un perete la sufagerie ,bagi masina in casa si lucrezi ... ) ori te lasi pagubas ca la service te usuca pt o asemenea operatie , mai ales pe LOGAN.
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • vai cate prostii vorbiti ...
                              Crezi ca il intereseaza pe ala cum arata admisia ta cand codul motorului nu pusca cu codul de logan
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • se uita politzei u pe strada sa vada codul motorului ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google