alea sport sunt mult mai tari ceea ce-ti confera o stabilitate sporita in curbe , la drum lung. Se simte o diferenta si la franare si la plecarile de pe loc !
Suspensie Sport, De Care Si De Ce?
Collapse
X
-
una peste alta, acum fac pasul asta, nu mai e cale de intoarcere...asta este, cu drumurile din romania, oricum nu ai unde sa mergi sportiv cu nicio masina. Eu imi schimb suspensia ca oricum amortizoarele sunt duse, de-aia am si luat amortizoare stock, arcurile, cele vechi le tin oricum, si ca mie imi trebuie la drum lung Romania- Germania, pe autostrazi o tinuta de drum cum imi pot oferi arcurile sport...nu sa alerg cu 180 la ora dar sa pot merge linistit cu 150 constant, fara sa ma mai plimbe vantul de pe o banda pe alta ( nu chiar asa dar pe acolo pe undeva ) pe autostrazi. Pentru asta o sa schimb si pinionul de a 5-a cu unul de la diesel, sa am si consum un pic mai redus la viteze mari ( avand turatie mai redusa la viteza respectiva fata de cu pinionul meu de a 5-a ).
In romania, asta e, o sa merg la fel, pana acum aveam handicap ca era suspensia stock si caroseria se inclina prea mult in curbe, de maine o sa merg la fel, pentru ca o sa topaie, sau mai rau, in curbe cu denivelariLast edited by bolo; 16 February 2009, 00:34.Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Originally posted by al!n View PostDeci sa inteleg ca si cu arcuri sport tzopaie pe denivelari si face ca toti dracii nu?Atunci ce diferenta mai e intre arcuri stock taiate si arcuri sport inafar ca cele sport costa o galagie de bani.Alea sport sunt mai rigide decat cele stock taiate?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
terminati cu taiatul arcurilor, o faceti broasca si pe drum fara denivelari. nu va mai bateti joc de masina cu "tiuning ieftin", dupa care sa ajungeti intr-un final la arcuri sport sau sa bagati bani in raparatia "broastei" dupa vizite prin santuri. si tot va trebui sa schimbati suspensia pana la urma.
@bolo: cum tu emrgi mult pe autostrazi, suspensia sport nu te va afecta, ba chiar o sa te ajute mult la mersul in afara tarii, unde sunt drumuri, nu poteci asfaltate
LE si off-topic: 'ti-ar al drec' scriptu' 3,14... care la o singura postare fara "edit" pui "automerged doublepost"! de unde ma-ta "doublepost" ?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
asa...primele impresii...WOOW, Superb!!!
nu e rigida de sa-mi clantane dintii sau sa am rinichii in pungi, la viraje, acum cel putin, se comporta superb, la franare si demaraj se comporta impecabil, la damburi si gropi, nu mari ci moderate cum gasim peste tot, nu trancane si nici nu ma smuceste, garda la sol s-a lasat dar nu f mult, nu am masurat inca, dar la roata din spate incap intre roata si aripa doar 2 degete, iar pe fata 2 degete si un pic!
Ce mai, sunt super incantat de alegerea facuta, si va mai zic dupa 2-3 zile cum se comporta dupa ce se aseaza mai bine suspensia...Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
nope, nici o repozitionare...de ce?
pentru ca...bucsile la logan sunt garantate, cica, sa functioneze in romania, la drumurile noastre minim 200.000 km, astea fiind spusele celor de la service, au avut cica loganuri cu intre 200.000 si 350.000 km, si bucsile erau intacte...
asa ca, eu daca am acum arcuri sport, si le "fortez" mai mult asa, daca fac 150.000 km in loc de 300.000 cu ele, nici nu ma intereseaza...stiti cat costa un set de bucse, pentru toata masina, cu tot cu montaj? va zic eu, acum daca le-as schimba pe toate m-ar costa 140 lei pe spate de bucata, 15-17 lei de bucata fata, si cu manopera ar ajunge la 4 milioane si un pic...zic ca 400 lei la 150.000 km e o nimica toata!
si mi-au mai zis ca, se repozitioneaza toate doar daca se lasa masina din suspensii asa de mult incat sa le forteze intr-adevar, dar daca se lasa, la logan, cu intre 30 si 35 mm, nu intra in calcul repozitionatul...
acum face fiecare cum vrea, dar eu le las asa...Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
pai pana se aseaza amortizoarele sport...abia se observa daca s-a lasat sau nu ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cu comfortul...na acuma tre s faci si cateva compromisuri mai mari in viata.....
glumesc! se simte superb, nu stiu cum or fi ale tale dar la mine, nu ma rupe la rinichi deloc, in curbe cu denivelari, am vazut deja cum se comporta, deci tre sa am grija mare pe viitor ( rotile fata dau in gol si spatele fuge de parca ai tras frana de mana, dupa un bum-bum mic de tot, cand topaie )
pe mine m-a surprins altceva...nu troncane nimic, deloc, la guri de canal care is betonate in jurul lor, e un pic denivelat etc, nu sare, nu bocane, doar ca trece un pic mai violent peste ca nu mai este cursa mare la amortizare si nu mai e ruliul caroseriei, in rest...toate super pana acum!!!
a da, la plecarile de pe loc...super senzatia, nu se ridica de bot, adica un pic normal dar nu mai luminez cu farurile la etajul 1 al blocurilor, si scartaie rotile in draci daca nu esti atent ...si cu franarea, se simte ca franeaza un pic mai bine, nu se mai lasa de bot masina...Last edited by bolo; 16 February 2009, 23:50.Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
incearca sa franezi pe denivelari...sa vezi ce fain e ... o roata in aer...una pe sosea
referitor la limba romana... se scrie confort ... ce ati scris voi e pe alta limba.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Xp...am incercat crede-ma, si intr-adevar asa face
dar asta ete, compromisuri peste compromisuri...daca ar fi sa mai pun ceva greutate pe ea, sa ramana pe sosea la faza asta, voi avea consum mai mare, si lipsa de caluti sub capota pentru greutatea respectiva...
mai cu grija, nu o voi forta de parca as avea alta masina sau o masina sport, si gataLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
Comment