Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am filmat si eu
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • Mpp trebuie curatat cu subst ce nu ataca plasticul, Eu am curatat IAC (Mpp la Matiz) cu W40, a iesit mizeria din el, masina a mers mult mai bine cca 6 luni dupa care mpp s-a blocat, motorul se oprea in mers cand sch vitezele, nu statea la relanty. Mpp are un mec din plastic in interior care se deformeaza, distruge sub act subst de tip acetona, ce curata carburatoare.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

      Interesant in film este uleiul strans in capacul filtrului de aer, el este cauza relelor. Supapa PCV din capacul culbutori nu funct bine. Eu as face o modificare, montez pe furtunul recirculare gaze un separator de ulei. Uleiul strans il bag din nou in circuit golind manual rezervorul.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      Last edited by Oti; 27 September 2015, 23:53. Reason: Automerged Doublepost
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Originally posted by Oti View Post
        Mpp trebuie curatat cu subst ce nu ataca plasticul, Eu am curatat IAC (Mpp la Matiz) cu W40, a iesit mizeria din el, masina a mers mult mai bine cca 6 luni dupa care mpp s-a blocat, motorul se oprea in mers cand sch vitezele, nu statea la relanty. Mpp are un mec din plastic in interior care se deformeaza, distruge sub act subst de tip acetona, ce curata carburatoare.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

        Interesant in film este uleiul strans in capacul filtrului de aer, el este cauza relelor. Supapa PCV din capacul culbutori nu funct bine. Eu as face o modificare, montez pe furtunul recirculare gaze un separator de ulei. Uleiul strans il bag din nou in circuit golind manual rezervorul.

        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
        Cu ce anume ar trebui curatat?
        Are cineva poze cu corp clapeta demontat?Ma refer la senzor pozitie, banutul clapetei sau cum se mai cheama....etc?
        Unde pot gasi prin Iasi vaselina siliconica?

        Comment


        • Ideea este ca-l strici cand demontezi, recalibrarea este dificila daca nu ai experienta si sculele potrivite. Cel mai grav este ca nu gasesti oameni pregatiti pt asa ceva. Nu ramane altceva decat schimbarea cu ceva nou, gata reglat de fabrica.
          ps
          Subst pt curatare sunt cele care au specificat ca nu ataca plasticul, spray-uri tehnice din domeniul electric, au un dezavantaj , nu stiu cat de bine curata uleiul ars amestecat cu praf.
          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          Last edited by Oti; 28 September 2015, 16:32.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Oti nu-ti face griji, la noi care avem motorul de 1.2 n-ai ce plastic sa ataci daca se scoate corp clapeta de pe galeria de admisie.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Corpul clapeta( Clapeta fluture) si MPP la 1.6 16v E4 arata cam asa. Le-am curatat (Loctite 7063) in week dar fara vreun rezultat in problema blocarii turatiei pentru cateva secunde/minute. Si eu am vazut ca este cam uleioasa cutia clapetei si admisia. De ce/de unde apare acest ulei?
              Attached Files

              Comment


              • Singurul loc de unde poate veni (uleiul), este pe traseul recirculare gaze arse, capacul culbutori are o supapa PCV (spun si eu ce am aflat de la colegi, multumesc pe aceasta cale lui prometheus) care nu functioneaza cum trebuie, gazele arse +vaporii de ulei sau ulei trec de supapa prea usor si condenseaza, colmateaza, murdaresc clapeta si capacul filtrului de aer. Solutia cea mai ieftina ar fi intercalarea pe furtun a unui separator de ulei, nu am incercat, solutia am gasit-o pe forumul Dacia, pt Solenza. Cica se mai gasesc separatoare de ulei pt Oltcit prin targuri.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • La 1.6 16v am impresia ca se poate inlocui doar acea valva PCV si ai scapat de probleme , la motorul de 1.2 e mai nasoala treaba pentru ca valva PCV este integrata in capacul de culbutori singura solutie eleganta ar fi schimbarea capacului dar costa cam mult .
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Hmm am cautat pe google si in manual dar nu am gasit nimic pentru Logan despre aceasta valva. O sa ma mai informez sa vad cum sta treaba.

                    Comment


                    • Eu cred ca mai am MPP (IAC) defect de la Matiz, cu prima ocazie il disec si pun poze.

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Originally posted by Oti View Post
                        Singurul loc de unde poate veni (uleiul), este pe traseul recirculare gaze arse, capacul culbutori are o supapa PCV (spun si eu ce am aflat de la colegi, multumesc pe aceasta cale lui prometheus) care nu functioneaza cum trebuie, gazele arse +vaporii de ulei sau ulei trec de supapa prea usor si condenseaza, colmateaza, murdaresc clapeta si capacul filtrului de aer. Solutia cea mai ieftina ar fi intercalarea pe furtun a unui separator de ulei, nu am incercat, solutia am gasit-o pe forumul Dacia, pt Solenza. Cica se mai gasesc separatoare de ulei pt Oltcit prin targuri.

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        Ma intreb si eu... nu cumva petele alea de ulei de se vad in filmuletul lui Cristi sa fie de fapt vaselina pusa la filtru (sa etanseizeze), care sa topit de la caldura ?
                        Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                        Comment


                        • Chestia cu recircularea gazelor din carter este universala, de la Dacia 1300 incoa, pe toate forumurile este dezbatuta.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Am pus si poza cu firele .......
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am vazut ca tija are filetul compromis pe o portiune, asa e? Cand este tras complet exista riscul sa se blocheze, degeaba il trage arcul, apropo exista?

                              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google