Curatare Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gata la- m montat ,am pus contactul fara sa pornesc de 3 ori si tot a facut figuri,sa turat la 2100 de ture ,am pus iar de 3 ori contactul si tot asa a facut ,abia a patra oara si a luat mersul ,pus contactul de 3 ori fara sa pornesc de patru ori ,e ok merge acum sa vad pe parcurs ce zice.

    Am pus un filtru de aer nou nemtesc ,(marca BRECKNER)dupa cum scrie pe cutie ,dar mai angust cu 3-4 mm adica latimea hartiei ,e mai angust ca originalul ,o avea ceva ???. asta una .

    Am mai constatat ca daca ,apas brusc acceleratia zici ca se aneaca motoru ,asta asa an scurt oare de ce, benzinar masina, din cate mi a duc eu aminte nu facea asa anainte doar foarte putin ,voi ce parere aveti
    Last edited by electrica2000; 14 August 2012, 19:23.

    Comment


    • bag p.... tot asa face cu ,senzorul de pe volanta si motorasul pas cu pas noi noute ,tot nu urca de la prima cheie la turatiile care trebui adica la 1300-1400, pentru cei care nu stiu se opreste la 1000 apoi urca la 1300 ture si apoi coboara normal.

      Comment


      • pentru ca trebuie sa schimbi corp clapeta + mpp. La corpul clapeta se uzeaza locasul unde intra cuiul de la mpp. Poti sa schimbi 20 de motorase pas cu pas ca tot la fel va face.

        Prosti rau aia din service care recomanda schimbarea intregului ansamblu.

        Comment


        • mda dupa ce am "pierdut" 250 roni pe senzor si motoras noi ,asta e ,asa e cand te ei dupa alti care au patit la fel ,ei au avut noroc si au scapat doar cu motorasul sau senzorul schimbat.


          crull poate face mai rau de atat ,daca al mai las ce se poate antampla, nu o mai lua o la prima cheie ,ma gandesc sa schimb corpul la primavara ,ce zici ce parere ai .

          Comment


          • Si la mine cam de un an oscileaza relantiul la pornire , da nu prea ma deranjaza.

            Comment


            • oscilatul ca oscilatul ,dar face urat la pornire parca nu are putere de loc,cateva secunde (2-3) dar e bine ca o ia la prima cheie ,atunci la primavara o sa-l schimb,.

              Comment


              • si la mine are acea oscilatie la pornire (se tureaza pana la 1300) dar alta problema nu are.
                Am curatat si eu MPP si corpul clapeta si la fel face. M-am resemnat, il las in pace....bine ca nu are si alte manifestari.

                Comment


                • Am si eu o problema : masina porneste greu la prima cheie sau chiar nu porneste cand e racoare...a doua cheie o ia foarte bine fara probleme, iar daca e cald afara(canicula) porneste din prima. Motorasul pas cu pas nu e problema pt ca l-am schimbat cu unul nou de origine. Ma pute-ti ajuta cu o sugestie?

                  Comment


                  • Este senzorul de pe volanta. Curata-l si vezi cum se comporta masina apoi.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Multumesc, o sa incerc.

                      Comment


                      • eu unu nu cred ca e senzorul de pe volanta .

                        Comment


                        • si la mine face de cateva luni bune... o sa i mi cumpar altul l am curatat si tot asa face!!! e munca ...cred ca de la wd 40 deoarece e unsuros si grasimea tine mizeria daia revine! si face la fel!
                          http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

                          Comment


                          • valy_kpt, cum se manifesta la tine problema?

                            Comment


                            • am facut o prostie mare ! m am luat dupa cei care nu gandesc si i am desfacut tija aceea ... NU DESFACETI TIJA DE METAL (INTERIORUL ESTE CERAMIC CASANT) la mine S-a SPART!!! o sa mi cumpar zilele astea altul ...am facut-o pe desteptul si m am luat si eu dupa cei ce au desfacut motorasul de pp...du[pa ce am fost la dacia si cei de acolo au spus ca mi al curata ei ...niste baieti de nota 10 i am mai ajutat eu cu diverse...dar eu am bagat masina ei s au apucat si eu i am contrazis ca se desface si miezul ala si i am desfac eu tija FISURANd ceramica in care se tine!!!

                              nu tine relantiul...moare motorul cand ajung la semafor si reduc sa scot din viteza...sau la schimb vitezei!
                              Last edited by valy_kpt; 25 January 2013, 01:46. Reason: Automerged Doublepost
                              http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

                              Comment


                              • am crezut ca daca al schimb pe cel care l am spart desfacandui tija si curatand-o cu unul nou nu v-a mai face sa mi cada relantiul etc...simptomele sunt din nou !!!deoarece nu sunt prosti cei ce recomanda sa schimbam tot corpul clapeta!!!
                                NU TOTUL CONSTA IN FAPTUL CA CURATATI MOTORASUL PAS CU PAS SI IN INTERIORUL ACELUI CORP CLAPETA '' este gaura care se deformeaza ''uzanduse' de la miscarile pe care le face acel motoras in corpul clapera!!!
                                recomand doar schimbarea cu totul! exact cum recomanda si cele mai multe service uri!
                                http://www.loganclub.ro/forum/polish...-t43640p4.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google