Tutorial Montare Cruise Control Pe DIZAL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am rezolvat functionarea, dar numai pana pa 90km/h, peste aceasta viteza apare fenomenul descris mai sus, stie cineza ce parametrii trebuiesc modificati?

    Comment


    • #62
      Salut, sunt si eu deasemenea interesat de montarea unui tempomat(conduc mult pe autostrada).Cum i-au legtura cu cineva care se pricepe? Menionez ca sunt din Arad si maina in cauza e un logan mcv dci de 86 CP. Mulumesc anticipat

      Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

      Comment


      • #63
        Originally posted by Benjamin93 View Post
        Salut, sunt si eu deasemenea interesat de montarea unui tempomat(conduc mult pe autostrada).Cum i-au legtura cu cineva care se pricepe? Menionez ca sunt din Arad si maina in cauza e un logan mcv dci de 86 CP. Mulumesc anticipat

        Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
        Ia legatura cu utilizatorul Fane din Calarasi.

        Comment


        • #64
          Userul Fane dupa ce si-a rezolvat problema a uitat sa mai imparta si cu restu lumii ! Asa e la noi la romani : vrem sa primim tot da sa nu dam nimic mai departe !

          Comment


          • #65
            În continuare nici o rezolvare pentru problemă?
            Văzusem ca Fane ceruse 100 lei bănuiesc pentru a rezolva problema...

            Comment


            • #66
              Salut tuturor! Daca utilizatorul Fane ar fi atit de bun cu noi si ar posta pe care versiune de soft se comporta criuse-ul cel mai adecvat, si chiar ar posta acel file, atunci eu voi putea analiza sectiunea din firmware, raspunzatoare pentru Cruise (ca nu e mare). Si as posta solutia pentru toti. Desigur, care ar putea citi firmware din blocul de injectie (DCM1.2) si la fel sa-l poata inscrie inapoi.
              Am montat rezistentele pe un Logan Pickup, mai mult din curiozitate, sa vad cum merge. Cinstit, nu m-o impresionat. Fara contactorul pe ambreiaj, la apasarea pedalei, rage motorul ca nebunu cu CC activat. La fel se simte o pauza evidenta de la apasarea butorului reset sau pedalei de frana pina la deactivarea CC. La blocul de injectie DDCR, care se monteaza pe Megane2, Scenic2, si care este mai VECHI decit blocul DCM1.2, folosit la toate Loganurile diesel - Cruise-ul lucreaza impecabil.

              Comment


              • #67
                Cand o sa aveti si drepturi de autor pentru softul ala din calculatorul motor, atunci sa il postati... pana atunci, vi le trimiteti pe mail.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  Cand o sa aveti si drepturi de autor pentru softul ala din calculatorul motor, atunci sa il postati... pana atunci, vi le trimiteti pe mail.
                  cine sa le trimita? s-a vazut cu sacii in caruta si dupa cerea 100 lei sa rezolve la altii , tipic............

                  Comment


                  • #69
                    Salut! Am si eu un Logan 1, 1.5 dci, 68 CP, cu care fac multi kilometri. M-ar interesa si pe mine montarea unui tempomat. Ma poate ajuta cineva?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #70
                      Salut.
                      Vreau sa montez si eu CC pe un Logan Laureate DCI 2008.
                      Am gasit in pini A2 si C4 al calculatorului fire deja montate.
                      Unde se duce firul de la A2 (cc), ma poate ajuta cimeva.

                      Ms.

                      Comment


                      • #71
                        Salut, cred ca este bine sa precizezi si cati CP are motorul (din cate stiu din 2008 au fost de 65, 70 si doua de 85 CP), sau si mai bine daca cunosti codul motor K9Kxxx ori oferi seria VIN, functie si de asta pin-out poate sa fie diferit, plus ca este bine daca atasezi si o poza -doua cu mufa respectiva in care sa se vada pinii si firele, pentru ca pentru multe 1.5 dCi “…in pini A2 si C4 al calculatorului fire deja montate” pot sa fie pentru cu totul altceva si NU pentru cruise control asa cum ai scris “Unde se duce firul de la A2 (cc) …”

                        Comment


                        • #72
                          Multumesc anticipat.
                          Atasez acum.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment


                          • #73
                            Daca tipul motor este cel din prima poza K9K-K7 atunci destul de probabil ca este cel de 70 CP iar codul motor K9K792, dar mufa din a doua poza nu “seamana” cu vreun pin-out pe care il am pentru acest motor, poate ceilalti colegi te pot ajuta mai bine, iar sugestia mea este sa ai totusi grija ce si cum faci pe acolo.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google