Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am cautat azi prin meniul ddt2000 sa vad ce presiune are aerul conditionat dar nu am gasit , ma poate ajuta cineva cu mai multe detalii , va rog , nu inteleg franceza asta deloc merci mult

    Comment


    • Uite o poza unde trebuie sa te uiti.
      Acolo unde scrie " pression du circuit de climatisation ( Bar ) ", in ecranul Etat des entrees.
      Sint sigur ca n-ai vazut-o din cauza ca e pusa cam intr-un colt al ecranului respectiv.
      Ceea ce am pus aici este valaibil pentru un ecu Sirius32 - EMS3132 care am presupus ca ai tu pe masina.
      In poza toate sint pe zero ca ecu era pozat in atelier ( ecu de test ) nu era pe masina.
      Attached Files

      Comment


      • astazi am vazut , presiunea e de o,2 ...masina e din 2007 e normal sa piarda freonul ? sau are vreo garnitura ceva pe acolo si nu mai e buna ?

        Comment


        • In mod normal sistemul de aer conditionat isi pierde din eficienta, intre 5 si 10%, in fiecare an.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            In mod normal sistemul de aer conditionat isi pierde din eficienta, intre 5 si 10%, in fiecare an.
            nu neaparat, megane-ul meu are 6 ani, AC-ul il folosesc zilnic, si nu prea pierde. De exemplu la Logan pierdea mai mult pe la garnituri si imbinari, bagam cam 300g la 2 ani.

            Originally posted by troubleman View Post
            astazi am vazut , presiunea e de o,2 ...masina e din 2007 e normal sa piarda freonul ? sau are vreo garnitura ceva pe acolo si nu mai e buna ?
            0.2 ? pai nu prea ai deloc, pierde pe undeva, parca sub 3 bari nu porneste compresorul. Fa un plin la cineva priceput si o sa-ti bagi si substanta sa vezi apoi pe unde pierde. Pretul in general e cam 20ron/100g, parca la Logan intra 550g, si la tine o sa cam intre, avand in vedere ca e aproape gol. Mai poate sa fie si senzorul de presiune defect , sa ai freon si sa nu-ti indice bine, dar se intampla mai rar asta.
            Last edited by djcristi; 25 July 2014, 22:46. Reason: Automerged Doublepost
            Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

            Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

            Comment


            • @djcristi Tu il folosesti, unii nu il pornesc cu lunile.

              @troubleman Vezi tabelul
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                @djcristi Tu il folosesti, unii nu il pornesc cu lunile.
                oricum ar fi, nu se pierde tot daca nu ai vreo problema... intradevar se pierde mai repede daca nu e folosit, deasta e si recomandat sa dai drumul la ac cateva minute macar o data pe luna.
                Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                Comment


                • eu nu am mai pornit ac-ul de anul trecut , anul trecut mergea , cum imi dau seama daca pierde freon fara sa merg la service ? senzorul ala il pot proba eu acasa daca indica bine presiunea freonului ? merci mult de ajutor

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    In mod normal sistemul de aer conditionat isi pierde din eficienta, intre 5 si 10%, in fiecare an.
                    un link catre ceva tehnic in domeniu?

                    Comment


                    • Originally posted by troubleman View Post
                      eu nu am mai pornit ac-ul de anul trecut , anul trecut mergea , cum imi dau seama daca pierde freon fara sa merg la service ? senzorul ala il pot proba eu acasa daca indica bine presiunea freonului ? merci mult de ajutor
                      mergi la un service sau la cineva care face umplere cu freon si te lamureste el, nu ai ce sa testezi acasa.
                      Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                      Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                      Comment


                      • Salut.Folosesc versiunea ddt2000 2.3 .....de unde pot copia/cumpara o versiune mai noua.......Multumesc

                        Comment


                        • @troubleman: ca sa-ti dai seama daca pierde freon instalatia, pui ddt-ul sau clipul si vezi presiunea din instalatie, 4-6 bari cu A/C oprit , 15-20 bari cu el pornit.
                          @adrian22: nu te ajuta o versiune mai noua de ddt decat daca ai interfata Derelek, versiunile mai noi de ecu-uri sunt pe CAN.

                          Comment


                          • Multumesc pentru sfat.

                            Comment


                            • Originally posted by k9k2009 View Post
                              am sa verific circuitul electrovalvei...,in prezent nu mai este activa "defectiunea", daca o sterg nu cred ca mai apare. ma intreb oare cum se verifica daca functioneaza cum trebuie aceasta electrovalva, posibil sa fie de la ea schimbarea in comportamentul motorului si sa trebuiasca sa o schimb ca nu mai este buna, azi am rotit doua spire la tija de la turbocomptresor si cu ddt2000 urmaream presiunea dar nu prea m-am lamurit...
                              atasez doua capturi. ce presiune ar baga turbina in fiecare dintre capturi?
                              merci
                              s-a rezolvat, am schimbat electrovana turbocompresor, am pus una noua, si din nou trage motorul cum trebuie . pierderea de putere era undeva intre 2000 si 3200 rot/min.
                              acum din nou se aude usor fasaitul turbinei

                              Comment


                              • Deci!
                                se da una ipoteza:
                                una bucata Solenza, cu ECU cu cablaj intrerupt! daca misc de mufa, face contact, porneste totul ok! daca in timp ce functioneaza, misc de mufa ECU, se opreste!
                                am desfacut ECU, l-am probat si am observat ca doar intr-un colt daca il misc face astfel de probleme!
                                ideea e ca vreau sa-l schimb cu alt ECU, insa trebuie imperecheat cu UCH-ul!
                                este versiune de Solenza mai veche, nu are UCH!
                                cine ma poate sfatui?
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google