Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Update diagnoză injecție

    Cum necum, am reușit să afișez valorile, iată-le mai jos:
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Trebuia să apesi pe cercul verde apoi pe play și aveai valori în timp real.
      La prima vedere, poza 3, sonda aval are 0 ohm iar în poza 2 și 6 tensiune sondelor e ok.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Aha, eu apăsam pe play direct, fără să apăs cerculețul verde și nu știam de ce nu merge în timp real. Am remarcat valoarea aia rezistență zero la sonda aval. Să refac testul în timp real și revin cu rezultate.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by ibuzescu View Post
          Doar de curiozitate, am încercat să șterg erorile primite iar eroarea de pe injecție nu s-a lăsat ștearsă; mesajul primit a fost cel ce se poate vedea în poză.
          Cel mai probabil aveai motorul pornit cand ai incercat sa stergi erorile.

          Originally posted by ibuzescu View Post
          Aha, eu apăsam pe play direct, fără să apăs cerculețul verde și nu știam de ce nu merge în timp real.
          daca stai cu mouse-ul peste acele butoane o sa vezi ca:
          - cercul verde = "start/stop communication" - fara el apasat nu comunica DELOC cu masina
          - play = "play continuously" - interogheaza in continuu valorile
          - pause = " play one step" - interogheaza o singura data valorile
          Last edited by dr_p; 23 February 2016, 16:24.

          Comment


          • Am văzut și hinturile, mulțumesc. Am făcut adineauri și testul live și impedanța sondei aval e constant zero, cea a sondei amonte e 1,8ohm. Tensiunea pe sonda amonte variază (sinusoidal parcă citisem undeva) iar cea de pe sonda aval e constantă. Se poate acum trage o concluzie ?

            Am mai capturat un ecran despre care nu înțeleg ce vrea să zică.
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Sonda aval e terminată, asta dacă are cablajul intact.

              Ecranul capturat se referă la senzorul de detonație, prin care "recunoaște" aprinderea la cilindrul1
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Am înțeles, mulțumesc foarte mult pentru amabilitate și ajutor și o să purced la inspectarea sondei aval.
                sigpic

                Comment


                • Surprize, surprize !

                  Alaltăieri, brusc, a început mașina să facă zgomot ca atunci când e spartă toba. Azi, am verificat pe dedesubt toba și, ochiometric e intactă. Ambele sonde sunt și ele intacte, cablurile lor așijderea, le-am curățat contactele cu spray de contacte. Am desfăcut apoi ecranul de protecție termică de pe galeria de evacuare, gândind că poate trebuie schimbat inelul de etanșare al galeriei, ocazie cu care s-a revelat plăcuta surpriză atașată !
                  Așadar, o să refac diagnoza după înlocuire și mai vedem apoi.
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • 1-tensiunea pe sondele de oxygen trebuie sa fie maxim 1000mv (normal intre 150-850 cu variatii rapide mare/mic) 1220 cat ai tu pe amonte nu este normal
                    2-sonda aval este citita doar in timpul rulajului cu masina

                    Comment


                    • 1) Variațiile sunt rapide iar tensiunea mai mare de 1V gândesc că e probabil rezultatul galeriei fisurate.
                      2) Să înțeleg că la relanti impedanță zero pentru sonda aval e ceva normal ?

                      Cum spuneam, o să schimb galeria de evacuare, voi face din nou diagnoza și apoi revin cu rezultate.
                      sigpic

                      Comment


                      • 1- nu cred sa aiba legatura crapatura cu valoarea de pe sonda,acea valoare indica un amestec foarte bogat care in conditii normale nu se atinge (ori citeste sonda eronat ori ai un amestec imperfect)cum merge motorul?
                        2-nu sunt sigur 100% maine verific la mine si confirm(stiu ca nu este loata in considerare la relanti)

                        Comment


                        • Când motorul este rece precum și când traficul este bară la bară prelungit, motorul începe să tremure rău dar nu moare; își revine doar călcând violent accelerația după care merge excelent, până la noul episod de tuse.
                          sigpic

                          Comment


                          • Astazi am pus diagnoza pe masina si impedanta pe sonda aval este 0 la relanti iar dupa ce se pune masina in miscare este 4,425 ,insemnand ca sonda ta este buna iar pe amonte am 1,865.
                            Dar cred ca aceste valori sunt pentru rezistenta de incalzire a sondei si nu au treaba cu citirea amestecului
                            Problema ai cu sonda amonte 1220mv este o valoare prea mare

                            Comment


                            • Cred că lucrurile se vor clarifica după ce voi schimba galeria de evacuare. E posibil ca tensiunea aia să traducă tocmai amestecul de gaze evacuat. Abia weekendul viitor voi face asta. Mulțumesc pentru feedback.
                              sigpic

                              Comment


                              • Asteptam concluziile ,si cred ca ar trebuii sa resetezi adaptivi poate scapi de problema cu tremuratul pana o rezolvi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google