Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare, la supernova cum vad UCE ul ? Multumesc anticipat.

    salut florin, se poate cu DDT2000, dar trebuie sa vorbesti cu cineva care a mai facut pentru ca trebuie facute rapid toate setarile, din cate mi a explicat un amic.
    Last edited by goguspan; 5 February 2016, 13:37. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Te ajut eu!

      Sunt din Slobozia. Dar sa nu fie pe CAN

      Comment


      • Comunicația PC-LoganPH1 pe interfață VAG.COM 409 USB/OBD2 și DDT2000 este posibilă doar până la o anumită versiune a DDT ?
        sigpic

        Comment


        • Depinde.

          1. interfata să fie ok (chip ftdi original nu clonă, că altfel de la 2.12 e stricată de driver) și instalată corect

          2. ddt23 (cu bază la nivel de 2010) instalat și configurat corect.

          3. win xp/7, maxim ie10
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • 1) Am testat interfața în aplicația VAG COM 409 și rezultatul este pozitiv (interfață compatibilă OBD2/EOBD și ar trebui să funcționeze cu orice aplicație OBD2)
            2) ddt26...
            3) wln7/32b, ie8

            și totuși nu funcționează ddtul, nu vede nimic la scan sau dacă selectez logan/sandero; la port am com2 peste tot
            Last edited by ibuzescu; 21 February 2016, 23:14.
            sigpic

            Comment


            • Încearcă 2301
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Mda, o să încerc, mulțumesc.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by ibuzescu View Post
                  i totui nu funcioneaz ddtul, nu vede nimic la scan sau dac selectez logan/sandero; la port am com2 peste tot
                  Daca ai interfata pe usb nu trebuie selectat in DDT portul usb? De ce alegi portul com?
                  Mai este mult pana departe ...sigpic

                  Comment


                  • Oare? ai convertor usb la rs232 nu interfață derelek ce e recunoscută automat.

                    Dacă mai e un port serial activ, cum selectează automat ddtul portul corect?
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Întocmai, în DDT se selectează portul COM nu USB.
                      sigpic

                      Comment


                      • Erori sonde lambda

                        Am reușit să stabilesc comunicația și am citit niscai erori printre care și cele care descriu cauza tremuratului și rateurilor pe care le am la rece și peste care nu pot trece decât călcând puternic accelerația. Aceste pene semnalate pe sondele lambda cum se traduc ? altfel spus, indică o cauză certă sau măcar probabilă ? Dacă da, care anume ?
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • Păi ai 2 tipuri diferite:

                          memorisees = înregistrate la un moment dat, nu înseamnă că e prezentă

                          presente = prezentă

                          Lamda aval a avut o eroare(mufa?)
                          Lamba amonte a avut o pană ce a determinat aprinderea MIL dar are și pană prezentă (90% sondă defectă)
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Cea aval e posibil să fi dat eroarea când s-a rupt suportul de tobă intermediară însă cea amonte, acum înțeleg, e cea care dă eroarea prezentă și care într-adevăr, a aprins și martorul check engine. Doar de curiozitate, am încercat să șterg erorile primite iar eroarea de pe injecție nu s-a lăsat ștearsă; mesajul primit a fost cel ce se poate vedea în poză.
                            Attached Files
                            sigpic

                            Comment


                            • E oarecum normal, ai încă o eroare activă care nu poate fi ștearsă.

                              Dacă poți, cu motor pornit intri la:
                              - Etat des entrees la Divers și vezi Tension de la sonde a oxygene amonte/aval ce ai
                              - Etat des sortie la Etat de la commande de chauffage de la sonde amonte/aval
                              - InfoOBD la Divers Resistence de chauffage de la sonde amonte / aval

                              Care e pe 0 sau neplauzibil e sigur defectă.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Am intrat, cu motorul pornit și nu îmi afișează nicio valoare nicăieri, de ce oare ?
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google