Montare Contactori Usi Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ... e contactorul stricat... !?!
    Sau e montat ulterior si nu sunt legate firele bine.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #77
      Salutare, am montat si eu contactorii pentru usiile din spate. Am adus si cateva poze
      DSC_6992.jpg DSC_6993.jpg DSC_6994.jpg DSC_6995.jpg DSC_6997.jpg DSC_6998.jpg DSC_6999.jpg DSC_7000.jpg DSC_7002.jpg DSC_7003.jpg DSC_7004.jpg DSC_7005.jpg

      Comment


      • #78
        daca prind ceva timp in seara asta o sa pun si eu contactorii la usile din spate si o sa activez martorul in bord

        Comment


        • #79
          Sa aduci vesti bune bafta si numai bine.

          Comment


          • #80
            Mi-am luat si eu 2 contactori sh cu mufe si cabluri de la un logan care avea asa ceva din fabrica la usile din spate. Unde ar trebui sa conectez cele 2 mufe ale contactorilor care sunt la celalalt capat al cablurilor? Dupa cum se vede in poze un contactor are mufe si la un capat si la celalalt, sunt 2 mufe la celelalt capat legate de un singur contactor. Problema mai mare este ca nu stiu unde ar veni mufele alea si niste cabluri pentru ca persoana care mi-a vandut contactorii nu a stiut sa-mi zica exact de unde a scos mufele alea si cablurile de unde le-a taiat pentru ca nu le-a demontat personal de la masina. Nu cred ca va dati seama din poze dar eu cand am descurcat firele sa vad exact cu ar veni cand le montez la masina am descoperit ca 2 dintre cablurile mufelor adica unul nergru si unul gri au fost dezizolate si nu-mi dau seama cum veneau pentru ca de la unul dintre contactori pleaca 1 fir negru si 2 fire gri care duc la capatul celalalt al mufei. Contactorul asta din care pleaca 3 fire, 2 gri si unul negru este in felul urmator:
            Un fir gri se duce la un capat de mufa si celalat fir tot gri la cealalta mufa pentru ca la contactorul asta sunt legate doua mufe care ar intra nu stiu unde si la contactorul celalalt care are decat mufa care intre in el cu 2 cabluri unul negru si unul roz cu care ar trebui probabil sa ma leg la al doilea capat de mufa din contactorul cu 3 fire dar nu cred ca merge pentru ca nu as putea sa leg firul roz cu cel gri deoarece ambele mufe de la celelalte capete au decat 2 fire fiecare unul negru si unul gri. Cel roz de la al doilea contactor nu stiu unde ar trebui sa il leg.
            Desigur ca pot sa simplic foarte usor treaba asta folosind contactorii cu mufele fara mufele de la celelalte capete si ma leg direct cu cablurile in serie la contactorii din fata sau in portbagaj la plafoniera.
            Va multumesc mult daca ma puteti lumina si pe mine cu mufele astea care nu prea au logica cum ar veni cablurile.
            Attached Files
            Last edited by Andy96; 22 July 2014, 18:05.

            Comment


            • #81
              Urmareste schema, ce ai tu in prima poza e pentru usi spate si portbagaj
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #82
                Multumesc mult t0rquemada pentru schema! Acum am inteles de ce unul dintre contactori are 3 fire la mufa. Astazi am demontat bancheta din spate de la masina sa ma uit pe unde ar trebui sa bag firele de la contactori ca sa le duc la mufa lampii din portbagaj pentru ca acolo m-am hotarat sa ma leg cu firele. Ce nu stiu eu este despre urmatoarele:
                Cei 2 contactori pe care vreau sa-i montez au cate 2 fire fiecare, la un contactor am un fir gri si unul negru iar la celalalt contactor am un fir roz si unul negru Care din aceste 4 fire sunt de + si care sunt de - ?
                Mufa lampii din portbagaj are tot 2 fire, unul rosu inchis si unul maro. Care este de + si care este de - ?

                Comment


                • #83
                  Nu conteaza, acestia au 2 fire pentru ca nu au surub(cum erau la berlina) pe unul din fire "vine" masa, iar pe celalat "pleaca" tot o masa (semnal negativ) catre UCH.

                  Eu as conecta firele negre la masa, iar cele colorate le-as duce catre UCH.

                  Pentru lamapa din portbagaj, orientativ vezi ce culoare are firul de pe pin40 mufa verde, apoi identifica-l in mufa R2(parca se numeste) cea dintre scaunul soferului si usa stanga fata, asta daca nu dispui de un multimetru.
                  Daca ai un multimetru vezi pe ce fir ai masa permanenta(indiferent de pozitia contactului de capota)
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Andy96 View Post
                    Multumesc mult t0rquemada pentru schema! Acum am inteles de ce unul dintre contactori are 3 fire la mufa. Astazi am demontat bancheta din spate de la masina sa ma uit pe unde ar trebui sa bag firele de la contactori ca sa le duc la mufa lampii din portbagaj pentru ca acolo m-am hotarat sa ma leg cu firele. Ce nu stiu eu este despre urmatoarele:
                    Cei 2 contactori pe care vreau sa-i montez au cate 2 fire fiecare, la un contactor am un fir gri si unul negru iar la celalalt contactor am un fir roz si unul negru Care din aceste 4 fire sunt de + si care sunt de - ?
                    Mufa lampii din portbagaj are tot 2 fire, unul rosu inchis si unul maro. Care este de + si care este de - ?
                    nu se conecteaza la mufa lampii din portbagaj. se conecteaza la intrerupatorul din portbagaj care da comanda de aprindere a lampilor portbagaj si interior logan.
                    eu am achizitionat 2 contactori pentru care am confectionat un cablaj care sa conecteze cele 2 butoane cu mufa din portbagaj care da comanda de aprindere a lampilor portbagaj si interior logan. astfel, am conectat intre ele cele 2 "fire negre"(a celor doua contactoare ale tale) si unul dintre firele contactorului din portbagaj apoi am conectata intre ele "firele gri si roz" si al doilea fir al contactorului din portbagaj. functioneaza si astazi fara probleme.
                    intrebare: care dintre contactori este dotat cu 3 fire la mufa? in schema fiecare contactor este cu 2 fire notate cu 1 si 2 mai putin contactorul portbagaj care are doar firul notat gresit cu 2(corect nr. 1). firul cu nr. 1(corect nr. 2) exista in cablaj si acesta "leaga" contactorul cu caroseria(nr. 1 ducand la UCH)
                    Last edited by 07hzp; 28 July 2014, 23:31.
                    Eu beau sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Daca stii sa citesti o schema nu e greu.

                      Senzorii usilor spate sunt montati in paralel cu senzorul de la portbagaj, si de obicei au aceleasi culori pana in UCH pin 40. Conectarea celor 3 senzori e E13N-A pe firul spre R2.

                      Evident firul nu se duce in lampa de portbagaj, UCH controland aprinderea ei.

                      Senzorii pentru usile spate de unde iau masa? (ghici ghicitoare)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #86
                        corect! doar ca ceea ce am înțeles de la colegul nostru este ca vrea sa lege contactorii la mufa lămpii din portbagaj, de aceea am scris observațiile de mai sus. nu de alta dar sa nu strice ceva la electrica.
                        "Acum am inteles de ce unul dintre contactori are 3 fire la mufa. Astazi am demontat bancheta din spate de la masina sa ma uit pe unde ar trebui sa bag firele de la contactori ca sa le duc la mufa lampii din portbagaj pentru ca acolo m-am hotarat sa ma leg cu firele" - consider ca intrebarea mea este pertinenta, deoarece oricare contactor al deschiderilor mobile ale autovehicolului(usile fata, usile spate, capota portbagaj) se leaga la instalatia electrica prin intermediul a 2 fise electrice. repet intrebarea: care dintre contactori are 3 fire la mufa?
                        Eu beau sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Iar ai citit printre randuri, pe pagina 4 erau pozele astea




                          Colegul are senzori la usile fata si la portbagaj,vrea senzori si la usile spate, a facut rost de ce se vede in poze, si a intrebat. I-am raspuns, apoi ai inceput cu corectiile
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #88
                            am filmat si eu operatiunea
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #89
                              Sal are cineva ideie din fabrica tot asa vin legati contactorii spate de cei din n fata daca nu vin ne poate spune si noua cineva de unde sun legati la ce pini din uch presupun???

                              Comment


                              • #90
                                Salutare am si eu o problema cu martorul uși deschise,la ușile fata se aprinde ,la ușile spate se aprinde plafoniere la deschiderea uși dar nu se prinde martorul din bord unde o fi problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google