A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Faceti ce faceti si iar ajungeti la scandal!!!

    Probabil ca acel RedLine 75w-80 este mai bun decat Elf NFJ/NFP , dar chiar nu-i vad rostul atat timp cat eu de exemplu cu masina nu merg la curse legale/circuite sau carat saci de ciment , pentru o utilizare normnala Elf NFJ pentru seria JH este arhi suficient!!
    Last edited by prometheus; 6 June 2016, 09:53.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Hellooo. Exact. Elf NFJ / NFP sunt foarte bune.
      Doar ca lumea vrea sa facem teoria batului de chibrit in 4 enciclopedii a cate 5 volume de 500 pagini fiecare.
      Mai un flame mai un scandal, un avertisment o chestie.

      Comment


      • Eh, cine sa inteleaga diferenta intre un reductor si o cutie de viteze manuala....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Revin cu impresii la aproape un an de la schimbarea uleiului in cutie.Am pus Mobil 75w90.La s curt timp dupa ce am schimbat uleiul ,o perioada , parca intra greu in tereapta I, in mers, dar si-a revenit.Am trecut iarna foarte bine.Nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta la mers;nici in bine, nici in rau.

          Comment


          • Asta e efectul la cutie cu un ulei mai vascos, nu ii place.
            Cand vine iarna probabil ca problema cu intratu in tr I / II va reveni.
            Nu stiu ce se intampla cu uleiu de trasmisie in timp, daca isi pierde din vascozitate sau se ingroasa.

            Cert e ca la capitolu ulei transmisie sunt sensibile si trebuie respectat indicele de vascozitate dat de fabrica.

            Comment


            • Stai linistit, eu am schimbat uleiul la cutie la 340.000km si 10 ani! Intr-adevar uleiul arata cam naspa si l-am schimbat cu elf 75w80. Masina functioneaza perfect!

              Comment


              • bobocel nu e o lauda. daca incepeau sa fluiere rulmentii cutiei mai era ok ? la fel e si cu distributia. daca merge 2-300.000 km cu aceeasi si nu se intampla nimic e bine , dar daca se rupe ...
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Nu e chiar asa de grava situatia in cazul cutiei de viteze ca la motor.
                  Rulmentii se duc daca n-ai ulei in cutie.
                  Din toate taxi-urile cati crezi ca au facut schimb ulei la cutie ? Foarte putini, cazuri de cutii stricate f putine.

                  Nu sunt adeptul neschimbatului de ulei la cutie (si eu l-am schimbat pe la 70000 km)

                  Comment


                  • Am facut si eu operatiunea asta ieri. Prima impresie: cutia pare mai "inchegata". Sa vedem in timp cum se comporta.

                    Comment


                    • mi-am facut si eu programare sapt viitoare, la reprezentanta. am avut noroc ca s-a schimbat echipa de la receptie si am dat peste un tip f misto si deschis, specializat pe renault si l-am intrebat ce parere are el despre schimbul de ulei de la cutie, daca se schimba au ba, ca unu din colegii lui i-am zis ca m-a speriat, cu pv, cu uzina etc. a zambit si a zis ca asta e un exces de zel, si ca in mod normal se schimba, la renault se schimba la 6 ani si 80 de mii de km. a zis sa vin la el ca ma rezolva fara probleme

                      dupa un mers prelungit de cateva sute de km pe canicula am observat, aleatoriu, ca apar mici ezitari la cuplarea in tr 1 si in marchearriere, presupun ca de la ulei...are 7 ani si 3 luni si 82 de mii de km. sper sa se rezolve problema si sa fiu multumit

                      revin cu impresii

                      din cate am vazut eu si uleiu din cutie atinge temperaturi maricele. la renault clio rs cu rs monitor si cu edc am vazut ca temp uleiului din cutie varia intre 78 si 87 de grade, functie de stilul de mers, la manuale ma gândesc ca nu e chiar atat de incins, mai ales la o cutie cuplata la un motor de logan care nu dezvolta mari puteri dar ma gândesc ca la un 60 de grade tot o ajunge
                      Last edited by cristi....; 6 July 2016, 14:15.

                      Comment


                      • Originally posted by cristi.... View Post
                        mai ales la o cutie cuplata la un motor de logan care nu dezvolta mari puteri dar ma gândesc ca la un 60 de grade tot o ajunge
                        Normal ca atinge. Contribuie si caldura degajata de la motorul de deasupra ei.
                        Cat despre cuplarea in marsarier, e problema clasica la Logan, mie mereu mi-a facut figuri.

                        Comment


                        • Mie mi-a facut figuri cu cuplatul in marchariere de cand era masina noua!
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • La toate face figuri mai ales vara, inainte sa-i dai marsalier bag-o in tr I sau III, care ti-e mai usor si nu mai caraie (si n-o baga brusc in marsalier)

                            Comment


                            • Sfatul lui Octavian e cel mai bun de aplicat atat iarna cat si vara. In felul acesta nu apar niciodata surprize.
                              Eu am constatat atat la 1.4 cat si la 1.2..Si desi prima impresie ar fi ca e ridicol sa "mesteci" la schimbator, e o varianta de a elimina acele sunete ciudate..

                              Comment


                              • asta cu aplicatu in tr 1/3 inainte de R nu o stiam, de obicei astept 2-3-4 secunde inainte sa dau cu spatele pt a o parca dar cateodata vine cate unu mai destept mai tare din spate si atunci trebuie sa ma misc si eu mai cu talent si a mai carait de cateva ori dar nimic grav

                                o sa incerc chiar maine tr 3 mi se pare cea mai potrivita, multam de pont
                                Last edited by cristi....; 8 July 2016, 01:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google