D A C I A S H O P - Magazin De Piese, Accesorii Si Tuning Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dsign
    replied
    Mai frate, de unde mama ciorii vrei sa stim de ce nu mai apare cauciucul X pe planetara Y?
    Nu ti se pare normal sa intrebam si noi la producatori? Si nu ti se pare normal sa aibe si aia de la ofiice@.....com un anumit timp de raspuns?

    Vorbesc la plural pt ca fix zilele astea ma lovesc de o problema asemanatoare la mine la birou. Am receptionat problema clientului, n-am stiut a raspunde, am intrebat mai departe si astept un raspuns. Mi s-a promis ca voi primi acel raspuns in aprox 48 ore. In timpul asta ma ocup si de alte acareturi, asa ca omul meu va avea un raspuns in aprox 4 zile. In cazul meu vorbesc de echipament de cateva mii de euro + constructor japonez de la care nu te astepti sa lipseasca componente din cutie sigilata.


    Ce ti se pare atat de absurd? Crezi ca a stat Soran in fabrica sa vada de ce nu se monteaza cauciucul pe planetara?

    Ah, si tot "experimentind" - bine ca a fost eu sa testez o multime de solutii, ca sa aibe tot forumul ce copia - am ajutat un coleg de forum de departe (Cluj) sa-si rezolve vibratiile pe care le simtea in podea de la 100km/h incolo. Mecanicii de la Renault ii montasera gresit planetara dupa schimbul de burduf. Vorbim de Megane Coach 1.6e, o masina similara dpdv transmisie cu Logan.
    Daca mecanicul lui Adytza a gresit? Te intrebi asta? Tu cum ai proceda in astfel de situatii?

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by dsign View Post

    Se elibereaza documente la vanzare, stai calm
    Da, preferential!

    Pe celalalt topic spuneai ca vinde Daciashop produse netestate... Cum vede dl. Kojak o rezolvare la aceasta situatie?

    Vezi ca nu esti atent?
    Sau intelegi din nou ce vrei tu, nu ce am spus eu.
    REPET, asa cum i-am repetat si prietenului tau, Soran (apropos, daca nu mai ai relatii contractuale cu daciashopu, respectiv cu el, acum te-ai transformat in purtatorul lui de cuvant sau "avocat"?), am afirmat ca vindeti (si) gunoaie de piese pe care le recomandati ca marfa buna.
    Ce testezi tu sau nu pe masinile tale, e de multe ori irelevant ptr. un cumparator. Nu detii "adevaru' absolut" in domeniu.


    Sau dl. Kojak se asteapta ca piesele la sfert de pret sa fie la acelasi nivel calitativ cu cele OE? Nu se poate "pretenash". Si da, un magazin poate avea in lista de produse si unele mai ieftine.

    Nu m-am legat de preturile practicate de voi, fiecare umbla cu ce adaosuri doreste.
    Atat am subliniat doar, ca nu sunteti singurul magazin de profil care vinde piese O.E.M. (aici v-ati laudat de multe ori - e adevarat, in trecut - ca detineti exclusivitatea comercializarii pieselor O.E.M. dacia-reno, in afara retelei autorizate) si preturile practicate de voi sunt printre cele mai mari.
    Incet dar sigur se apropie de cele din reteaua Dacia.
    Si da, nu ma feresc sa o spun public.


    In cazul de fata clientul a solicitat produse ieftine. Care sunt supuse garantiei, respectand prevederile legale. Asadar, unde e problema? Ca s-a raspuns unui mail in 4 zile???
    Daca oferiti si rezolvare "satisfacatoare" ptr. client, nu doar o formulare de amarat de raspuns in alea 4 zile, eu unu' nu mai comentez nimic referitor la subiect!
    Last edited by Kojak; 6 October 2014, 14:13.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Sigur ca se mai schimba unele chestiuni, nu e nevoie sa trambitam pe forumuri. Sunt aspecte personale.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    (Apropo, intervin aici in calitate de prieten al lui Sorin, actiuni la Daciashop nu am).
    da mah...si marmota
    Aviz amatorilor, s-ar putea sa te mai si creada unii!

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Conform cu primul post din topic as fi inteles ca Dsign are de a face cu Daciashop. Daca s-a modificat situatia, nu o stie toata lumea.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Trebuie sa acceptati ca exista situatii care nu va convin voua dar care nu au alta rezolvare ...


    Cat despre mine : nu e vorba de cat de mult suport eu sau nu critici. Nu pe mine ma criticati. Dsign (Dani Simion daca vrei) nu este egal cu Daciashop.
    Prin natura meseriei ma intilnesc cu situatii similare. Ai vrut lamuriri, le-ai primit.

    Originally posted by Kojak View Post
    Pretenash, nu e de rezolvat nimic, mai ales pe privat.
    Din respect ptr. ceilalti membrii ai forumului, si ptr. transpareta discutiei consider de cuviinta sa port dialogul aici.
    Sa nu eliberezi bon fiscal. factura la achizitia de piese ti se pare ok?
    Asta inseamna dupa umila ta parere sa aruc cu noroi in mod gratuit?

    News flash: nu mai intereseaza ce ai testat sau ce faci tu cu masinile din dotare, aspectu' asta NU reprezinta o garantie a calitatii piesei.

    Se elibereaza documente la vanzare, stai calm

    Pe celalalt topic spuneai ca vinde Daciashop produse netestate... Cum vede dl. Kojak o rezolvare la aceasta situatie?

    Sau dl. Kojak se asteapta ca piesele la sfert de pret sa fie la acelasi nivel calitativ cu cele OE? Nu se poate "pretenash". Si da, un magazin poate avea in lista de produse si unele mai ieftine.

    In cazul de fata clientul a solicitat produse ieftine. Care sunt supuse garantiei, respectand prevederile legale. Asadar, unde e problema? Ca s-a raspuns unui mail in 4 zile???
    Last edited by dsign; 6 October 2014, 11:49. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    Pana la urma, care este problema ta? Ai avut o problema concreta cu piesele comercializate de Sorin? (Apropo, intervin aici in calitate de prieten al lui Sorin, actiuni la Daciashop nu am). Problema ta este ca nu ai strans un teanc de hartii dupa ce ai cumparat niste piesulici? Pai chiar e problema ta atunci si rezolv-o amiabil, in mediu privat, nu arunca cu noroi in mod gratuit.
    Pretenash, nu e de rezolvat nimic, mai ales pe privat.
    Din respect ptr. ceilalti membrii ai forumului, si ptr. transpareta discutiei consider de cuviinta sa port dialogul aici.
    Sa nu eliberezi bon fiscal. factura la achizitia de piese ti se pare ok?
    Asta inseamna dupa umila ta parere sa aruc cu noroi in mod gratuit?

    News flash: nu mai intereseaza ce ai testat sau ce faci tu cu masinile din dotare, aspectu' asta NU reprezinta o garantie a calitatii piesei.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Prietene, masina meaa fost cobai pentru multe dintre piesele pe care le gasesti pe site. Intamplator, am fost cobai chiar si pentru NGH, pentru planetare. Stiti cu totii ce faceam cu masina mea veche... Au rezistat cu brio iar acum sunt pe un Sandero, merg binemersi, fara probleme.

    Din pacate, nu pot testa TOATE piesele de pe site, nu sunt chiar atat de bogat.

    Pana la urma, care este problema ta? Ai avut o problema concreta cu piesele comercializate de Sorin? (Apropo, intervin aici in calitate de prieten al lui Sorin, actiuni la Daciashop nu am). Problema ta este ca nu ai strans un teanc de hartii dupa ce ai cumparat niste piesulici? Pai chiar e problema ta atunci si rezolv-o amiabil, in mediu privat, nu arunca cu noroi in mod gratuit.

    Problema lui adytza se va rezolva, nu-i purta tu de grija.
    Nu e nevoie sa va angajati gratuit ca si avocatii lui.

    Trebuie sa acceptati ca exista situatii care

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    Intrebarile voastre nu sunt absurde, insa abordarea voastra este de "maidan"

    Stimabile, vreau sa vad si io abordarea aia "de maidan", de pe topicu' asta, care te-a deranjat!
    Daca postul meu de mai sus ti s-a parut incomod si nu suporti critici, ma gandesc ca esti putin cam sensibil ptr. bransa asta de biznis.
    Stiu, poate ti-am alungat niste posibili clienti, asta e, are balta peste destul.
    Poate ca ar trebui sa mai umblati prin propria voastra ograda si sa va puneti putin la pct. cu mai multe treburii. Nu e cazu' sa le insir, daca esti curios, le gasesti pe topicul cu "planetarele".


    Nu este cazul sa va simtiti voi "asupritii" si vanzatorul sa fie "lupul cel rau"
    Suntem cu totii in aceeasi oala, se presupune ca ne ajutam unii pe altii.


    Oooo, da, unii mai mult decat altii, sau cum?


    Daca mai aveti si alte intrebari acide, va rog, postati, va raspund imediat ce am timp.

    "limbaj de maidan", "intrebari acide"....repet, e doar o mica "sensibilitate", sau putina aroganta? putin din amandoua?
    zece caractere
    Last edited by Kojak; 6 October 2014, 09:30.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu exista asa ceva , punct. Orice piesa care este achizitionata de la orice magazin fie el si online trebuie predata cu factura.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    distribuitori care lucreaza la "negru", fara facturi, aici nu este cazul
    -
    Nu stiu daca documentul primit la livrarea piesei, denumit aviz de livrare sau asa ceva si stampilat cu stampila de la lidl s-ar putea numi "factura". Daca zici tu ca e poate asa o fi, eu nu lucrez prea des cu asemenea documente.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Omu' are deja piesa montata PE masina.

    Cine suporta cheltuielile ptr. manopera de dezasamblare de pe masina, ulterior reasamblare, in cazul in care piesa e neconforma si face obiectul garantiei, ptr. a fi trimisa la voi?

    Sau, cine suporta costurile combustibilului daca omu' se hotaraste sa vina special pana la voi?

    Repet, doar in ipoteza in care piesa este defect de fabricatie!

    Chiar daca nu sunt implicat, consider intrebarile pertinente si avem cu totii dreptul de a fi informati corect cu privire la anumite situatii...fosti sau actuali clienti.

    Raspunderea voastra nu se limiteaza doar la a vinde piesa, dupa care inchidem sandramaua si gasim pe altu', in cazul unor probleme.
    Daca vreti sa fiti lamuriti, incercati sa cititi cu atentie suportul legislativ.

    Intrebarile voastre nu sunt absurde, insa abordarea voastra este de "maidan"

    Nu este cazul sa va simtiti voi "asupritii" si vanzatorul sa fie "lupul cel rau"
    Suntem cu totii in aceeasi oala, se presupune ca ne ajutam unii pe altii.

    Sa rezumam:
    - cf. legii din Romania piesa achizitionata are garantie 24 luni de la data facturii, cu conditia sa fie montata intr-un SERVICE AUTORIZAT DE RAR PENTRU A EFECTUA OPERATIUNI LA MARCA X DE MASINI, in cazul nostru Dacia. Clientul are obligatia sa prezinte factura de montaj, copie dupa autorizatia RAR a service-ului (neaparat service-ul sa fie autorizat in mod expres pt Dacia), factura de achizitionare si piesa cu probleme. Piesa in cauza nu trebuie sa aibe urme de mopntaj necorespunzator.
    - toti furnizorii de piese lucreaza respectand aceasta lege; excludem din start acei distribuitori care lucreaza la "negru", fara facturi, aici nu este cazul
    - cine doreste calitate OE, este liber sa aleaga varianta OE; Daciashop este una dintre putinele societati care nu apartine de reaua Dacia-Renault dar care are contract direct de distributie a pieselor de origine.
    - cu siguranta nu veti gasi calitate OE la sfert de pret.
    - din cate stiu, Soran nu a iesit in strada si nu a tras pe nimeni de maneca sa cumpere produsul X sau produsul Y. Intotdeauna, decizia finala apartine clientului si acesta este raspunzator pt ea.
    - manopera si alte cheltuieli conexe (combustibil, telefon, programarea pierduta la coafor, etc) nu cade in sarcina furnizorului, asa ceva nu este reglementat.

    Daca mai aveti si alte intrebari acide, va rog, postati, va raspund imediat ce am timp.

    Nuuitati un lucru insa, dragi colegi : vorba dulce mult aduce!
    Fiti voi sanatosi, cain lumea asta exista probleme mult mai mari : foamete, razboaie, etc. Voi va incretiti fruntile cu 2 tevi de otel.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    @Kojak:
    la orice magazin de piese(zic orice pentru ca nu am intalnit deocamdata exceptia) ti se da doar contravaloarea PIESEI inapoi si de manopera esti direct responsabil....

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Omu' are deja piesa montata PE masina.

    Cine suporta cheltuielile ptr. manopera de dezasamblare de pe masina, ulterior reasamblare, in cazul in care piesa e neconforma si face obiectul garantiei, ptr. a fi trimisa la voi?

    Sau, cine suporta costurile combustibilului daca omu' se hotaraste sa vina special pana la voi?

    Repet, doar in ipoteza in care piesa este defect de fabricatie!

    Chiar daca nu sunt implicat, consider intrebarile pertinente si avem cu totii dreptul de a fi informati corect cu privire la anumite situatii...fosti sau actuali clienti.

    Raspunderea voastra nu se limiteaza doar la a vinde piesa, dupa care inchidem sandramaua si gasim pe altu', in cazul unor probleme.
    Last edited by Kojak; 4 October 2014, 02:37.

    Leave a comment:


  • Soran
    replied
    Eu zic sa vedem si noi piesa aia daca tot vorbim atata DEGEABA mai ales persoane care nu sunt implicate direct in aceasta problema.
    Nu trebuie sa ne lamurim si noi de niste aspecte sau nu avem voie sa punem intrebari? Raspunsul nostru a fost clar : Daca considerati ca este vorba de garantie se trimite piesa la noi pentru evaluare, daca e de vina piesa suportam integral costurile de curierat. Aceste reguli se aplica la oricine si la Emag si la Autokarma si asa mai departe.

    @Kojak ai vazut piesa, esti convins ca a fost montata corect, esti convins ca e defecta? Eu ma abtin sa dau un verdict pana nu vad macar piesa si am pus niste intrebari ca sa ma lamuresc care este treaba si sa discut cu cineva implicat in productie sa vad care e treaba cu aceea contragreutate.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google