AC-ul il simte si passat diesel de 130 de cai. ca nu-l simte asa de mult ca logan 1.4 este alta discutie. Dupa remap (oriunde e facuta oricum mai mult de maaxim 7 cai nu cred ca se poate), masina cu AC on merge "aproximativ" la fel ca atunci cand era stock, cu AC off. Zic aproximativ, fiindca pe turele mici si medii tot se simte ca "pui frana" cand cuplezi ac-ul.
Am testat la 120 km/h, la 3000 de ture (am tr.5 diesel). Cand dai drumul la AC, fara sa misti pedala de acceleratie, masina franeaza, stabilizandu-se pe la 110 km/h. Cand era stock, treaba asta se simtea si mai tare.
Am testat la 120 km/h, la 3000 de ture (am tr.5 diesel). Cand dai drumul la AC, fara sa misti pedala de acceleratie, masina franeaza, stabilizandu-se pe la 110 km/h. Cand era stock, treaba asta se simtea si mai tare.







. Nici nu ma asteptam la altceva. Ca tot aici e taramul intins al posibilitatii de opinie legata de remaparea 1.6mpi...sa revin cu opinie. Cu cresterea de putere...cuplu...o fi ceva..nu contest, eu de fel sunt mai nesimtit...insa acum cateva zile am resetat din nou calculatorul. Am facut doar drumuri acasa servici, respectiv Militari-Pipera. Plecat la 7 si ceva de acasa, plecat pe la 5 de la servici. Consum...6.6% fara strop de AC bineinteles...Nu suport AC ca se umfla galcile si nici nu a fost cald zilele astea. La drum lung am constatat de asemenea ceva scadere, insa nu asa de vizibila. 





Comment