Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • marius2on
    replied
    Salut,sunt nou pe aici,citesc de ceva vreme forum si as vrea sa pun o intrebare.Am un logan laureate din 2009 motor K4N 1.6 16v de 105 cp. se poate facel aceea rescriere de soft?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cu placere. Ma bucur sa aud ca esti multumit.

    Leave a comment:


  • Gelu`
    replied
    Astazi am facut si eu resoftarea la doc si pot sa spun ca nu ma asteptam dar este ce mi-am dorit se simte foarte bine diferenta pleaca mai repede de jos si viteza maxima e mai mare pentru cei care se gandesc daca se merita sau nu eu unul zic ca se merita. inca o data multumesc Doc

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    soft original ..
    Pe gpl, repriza de la 110 la 130 km/h se simtea cand calcam pedala de acceleratie.....

    dupa remapare ....
    Acum apas pedala si dupa un timp ma trezesc ca sunt la 130 la ora .
    La plecarea de pe loc cu masina plina si AC pornit, nu mai ai senzatia ca stai pe loc - da NICI nu decolezi .
    Prin aceasta remapare cred ca au coborat cuplul maxim de la 3000 de ture mai jos la 2300 - 2600 de ture.

    Leave a comment:


  • rudy_grf
    replied
    Soclu de la bec? Noi stim ca ii spune soc.
    On: stai linistit ca nu o sa ai un asemenea ''zvac'', citeste si tu mai in urma, pareri ale persoanelor care si-au facut remapare.

    Leave a comment:


  • stormhva
    replied
    dupa remapare diferenta fata de stock va fi una identica cu acel zvac de la soclu, cand motorul e rece? la asta am vrut sa fac referire.

    Leave a comment:


  • kubala7
    replied
    Originally posted by stormhva View Post
    Cei care au facut remaparea , diferenta intre un logan remapat si unu stock este ca atunci cand porniti motorul dimineata si primii 2-3 km masina are acel "zvac" produs de soc ?
    Povesti, ala e socul, asa mergea si inainte si dupa remapare, asta era si la vechea dacie 1310, cand trageai socul mergea mai bine...doar ca la asta e automat.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Cand e cald afara peste 35 de grade toate sunt lesinate, dar eu nu am pic de lag. E prima data cand aud de lag la 1,4 mpi de logan.
    Iar cu AC nu e lesinata deloc. Doar trage mai greu.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Io am remaparea facuta la Doc, da' nu prea obisnuiesc sa dau tare in ea dimineata cu mororu' rece. Oricum, "zvacu'" ala e dat de socu' automat, care imbogateste amestecu'.
    S-a intamplat de cateva ori cand ma grabeam rau sa dau in ea "pe inima rece" si trage intr-adevar f. bine...da' ma gandeam ca asa e si la alea stock.
    In schimb cand e f. cald afara, peste 35gr in aer, aglomerat si motoru' incins, are putin lag acceleratia. Daca mai bag si AC pe treapta mare, e lesinata de-a dreptu'.
    Last edited by Kojak; 24 August 2013, 16:34.

    Leave a comment:


  • madhorsefuzzy
    replied
    Este vorba de remaparea facuta la Doc?

    Eu nu am acel zvac, dar nici remapare facuta de Doc.

    Leave a comment:


  • stormhva
    replied
    Cei care au facut remaparea , diferenta intre un logan remapat si unu stock este ca atunci cand porniti motorul dimineata si primii 2-3 km masina are acel "zvac" produs de soc ?

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    daca pui bujiile alea dupa ce le-ai tinut pe-alea stoc 100.000km, logic ca se simte "mai ceva ca remaparea". si daca puneai brisk tot "beton" mergea!

    Leave a comment:


  • marius3105
    replied
    Doc ma intereseaza si pe mine o remapare la un logan 1.4 cu gpl. cand pot sa vin sa rezolvam? pretul este tot 150 ron nu? multumesc!

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Originally posted by aurelian68 View Post
    Eu am cumparat bujii DENSO,si va dau cuvantul meu ca nu am nevoie de remapare, incercati si voi ,costa doar 12 lei bujia,la indicatiile unui amic am cumparat este diferenta spectaculoasa intre cele de renault,va rog sa incercati,nu vreau sa fac reclama sau antireclama la remapare dar avand pe cineva la dacia a spus sa las masina cum au facut-o ei
    La 1.4 ai nevoie de remapare. Am si eu 1.4 MPI de 5 ani.

    Vei simti un plus mai mare cu remaparea decat posibilul placebo de la bujii.

    Remapare, bujii noi si filtru de aer schimbat la timp si ulei bun si masina va merge vizibil mai bine decat fara remapare, cu bujii vechi si filtru de aer imbacsit.

    La 1.4 ai nevoie de orice strop de putere in plus posibil.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google