Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doc
    replied
    Atunci va merge la fel ca la 1.6i 16v euro 5.

    Leave a comment:


  • bogdan_cr
    replied
    Da, exact asa e, Logan 1 ( x90ph2 ) 1.2 16v ecu SIM32 comunicatie diag reprog pe linie filara k, Logan 2 ( x52 ) 1.2 16v ecu V42 full CAN, suprimat total linie filara k

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Cand au aparut Logan-urile cu 1.2i 16v n-am gasit comunicare pe CAN. Intre timp poate au facut un update.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Sa inteleg ca numai Logan 2 1.2 16v nu exista acea comunicare pe CAN?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Eu nu sunt inginer si nici nu stau in Pitesti. Zici ca orasul este plin de ingineri. Nu am auzit pe nimeni sa spuna: exista un tuner bun la Pitesti. Titulatura asta de inginer da mai bine la romani, la fel cu tuning facut in Germania.

    Am mai prezentat eu cateva lucrari facute la Pitesti. Fiecare este liber sa mearga unde crede ca este mai bine pentru el. Momentan, eu mi-am facut un nume si sunt apreciat aici pe forum prin modificarile facute la sute de Logan-uri.

    Leave a comment:


  • iancu.marius
    replied
    La Pitesti este un inginer care pune cativa caluti cu 100 de lei (1,2 16 v)

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    @Doc: Niște informații clare referitoare la 0,9 TCe H4B400 există pe undeva, pe site-ul tău nu am găsit.

    Leave a comment:


  • bogdan_cr
    replied
    Eu stiam ca x52 e full CAN, deci ... ?
    Si ecu Valeo v42 la motorizarea D4F e diag-on-CAN inca de la x90ph2 / k4m

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by DjEvo View Post
    @doc - am un logan 1.2 16v mai exact x52 sl10. Remaparea cum se face ? Afecteaza garantia ?
    Afecteaza consumul ? Si mai ales , in timp , ce se poate strica din cauza remaparii / chip ului ?
    Si cam ce pret ar fi ?

    Merci !
    Oferta pentru remapare Dacia Logan 1.2i 16v EURO 5 este de 500 lei. Remaparea se face cu ecu dat jos de pe masina (spre deosebire de Renault, Dacia nu are comunicare pe CAN). Durata de lucru este de aproximativ 2 ore. In principiu, la Dacia nu s-au vazut la garantie modificarile facute in software.

    Nu se strica nimic la motor daca remapare este facuta bine.

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Citeste mai sus si pe linkurile din semnatura lui doc
    Sunt posesori multi dar nu cred ca prea multi doritori...majoritatea sunt reticenti in privinta remaparii.
    Oricum, 150 euro pt asta micu' 1.2 nu se merita, parerea mea, dar cine stie poate cineva a facut . Poate vom avea si impresi, poate...

    Leave a comment:


  • DjEvo
    replied
    @doc - am un logan 1.2 16v mai exact x52 sl10. Remaparea cum se face ? Afecteaza garantia ?
    Afecteaza consumul ? Si mai ales , in timp , ce se poate strica din cauza remaparii / chip ului ?
    Si cam ce pret ar fi ?

    Merci !

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by masinamica View Post
    Ba se rescrie! .nu mai sterge postarile!
    Pai esti offtopic. Citeste atent ce se discuta mai sus si mai discutam.

    Da, 1.5dCi 75CP se programarea prin mufa de diagnoza obd. Motorizarea 1.2i 75CP nu se poate remapa direct prin obd.

    Leave a comment:


  • Tinuletz
    replied
    poi la 1.2 e cel mai scump si implicit cei mai multi posesori activi pe forum....daca ar fi mai ieftin as face si eu ca sa obtin acei cativa caluti :P

    Leave a comment:


  • masinamica
    replied
    Ba se rescrie! .nu mai sterge postarile!

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Pentru ca la Dacia nu se rescrie ecu direct prin portul de diagnoza ca la modelele Renault. Cresterea de putere la motorizarea 1.2i se face prin demontarea ecu de pe masina si programarea lui in boot mode.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google