Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • f0rdiesel
    replied
    La 1,5dci au simtit-o (fara sa le zic ca motorul e remapat) si doi pasageri pe care ii aveam in masina.
    Erau colegi de-ai mei si am mers impreuna pana la Tg Mures.
    Ei erau proprietari de Seat -benzina iar celalalt de astra 1,7cdti.

    Leave a comment:


  • catalin08
    replied
    Originally posted by stoicanu View Post
    Parerea mea e ca cresterile aste mici le simnti si tu ca sofer fara sa faci testul.
    Conditia e sa cunosti masina destul de bine
    Fara sa poluez inutil, dar aici ai mare dreptate. Eu si sotia, ce conducem zilnic masina am simtit modificarea facuta (am pus acest mic update si in semnatura chiar), cat despre pasageri sau cei ce nu au condus masina inainte sau dupa e relativ, cresterea de putere fiind foarte sensibila. Nu va obliga nimeni sa apelati la Doc sau orice alt om care va poate "tuna" astfel motorul.

    Chiar daca discutia anterioara era despre DCI, doar ca informatie pot spune ca al meu 1,6 8V pe ruta Bucuresti-Brasov si retur, conditii de iarna/temperaturi scazute, realizeaza cam acelasi consum, uneori chiar mai mare, dar fiti seriosi, nu puteti avea pretentii de consum de la un asemenea motor.

    Ma scuzati de OFF-TOPIC!

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Parerea mea e ca cresterile aste mici le simnti si tu ca sofer fara sa faci testul.
    Conditia e sa cunosti masina destul de bine

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Tocmai de asta nu ma agit sa pierd timpul pe bancul dyno cu motoare aspirate fara alte modificari decat soft. Am avut proiectul meu personal de tuning cu Honda si am stat cate 2-3 zile pe dyno. Cresterile puterii in limita de 8% de abia se simt pe dyno.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Si testuk Dyno e cu cantec .
    Poti sa il faci de 3 ori si sa iasa trei valori diferite fara sa faci nimic la motor.
    On topic
    @Doc exista stage 2 la 0.9 tce?

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Si tu ai dreptate !

    Leave a comment:


  • bogdan_cr
    replied
    Orice discutie despre remappare FARA grafic Dyno INAINTE si DUPA remappare e aiurea, va certati fara argumente, toti absolut.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Nici eu nu inteleg de ce sunt facut mincinos. Chiar si valorile afisate pe site la seturile de tuning sunt cu titlu de informativ.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Doc a remapat si dacia mea logan de 1.4 de vreo 40000 km, masina merge exemplar, consumul a SCAZUT la mers obisnuit, dar nu e ceva wow,nu cu mult, da minim 300 ml sigur. Crestere de putere nu am simtit, poate foarte foarte foarte putin urca mai ok la deal. Nu ai de ce sa arunci cu pietre in el... a remapat cred ca sute de loganuri fara plangeri ulterioare...

    Daca nu vrei nu faci, daca vrei sa consume mai putin, mergi cu bicicleta...

    La dci sigur se simte remaparea.
    Last edited by mumus; 7 March 2015, 11:37.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by gangara View Post
    3.Nu arunc cu pietre in remap, doar mi se pare normal sa stiu pe ce dau banii. Pe site ul din link se prezinta :"Ajustatea optimizata a cuplului motor duce la o reducere a consumului de combustibil de aproximativ 5 %." Deci...duce. Nu poate sa duca...nu pana la 5%. Pur si simplu promite cca 5%. E drept ca pe alte site uri se jura ca scade pana la 20%. Aberant bineinteles.
    Ma repet, aceasta fraza apare la seturile de tuning pentru Dacia Logan 1.5dCi 90CP prezentate pe site??? Daca nu, unde este minciuna?

    Link STAGE 1: http://www.obdtuning.ro/ro/chiptunin...g-stage-1-2154

    Link STAGE 2: http://www.obdtuning.ro/ro/chiptunin...g-stage-2-2155

    Unde vezi tu ca apare fraza "Ajustatea optimizata a cuplului motor duce la o reducere a consumului de combustibil de aproximativ 5 %." in aceste seturi de tuning (prezentari de date tehnice)?

    Sau tie iti place sa amesteci fraze din site (descrieri generale despre remapare) cu modelul tau de masina Dacia Logan 1.5dCi 90CP si sa ne arati cat de documentat esti fata de noi restul. Pur si simplu, reducerea consumului de carburant este un "bonus" asa cum s-a exprimat si colegul nostru de forum.

    Nu ai camion ca sa-ti vand softuri pentru economie de carburant. Am scos de pe site variantele de ecotuning la masini, am intalnit cazuri cand dupa o modificare pentru reducerea consumului clientul se astepta sa ii rupa dintii la motor si sa consume cu pipeta.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Off topic
    A numarat cineva pixeli la un telefon sau alea 16 milioane de culori cu care se lauda diverse firme
    Gandire tehnica.

    @mumus se poate.
    Mai intai arunci lucrurile inutile din masina si deja ai o economie
    Last edited by stoicanu; 27 February 2015, 16:47. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Tu de fapt vrei un eco tuning, vrei ca masina sa consume mai putin, parca se putea face si asa ceva.

    Leave a comment:


  • gangara
    replied
    In fine...n are rost. Ma retrag. Voi chiar nu puteti discerne ce e aia o gandire tehnica si ce e aia prezentarea unui produs.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Eu nu am facut remaparea pentru un consum mai mic
    Dar daca e sa fie consider a fi un bonus

    Leave a comment:


  • puimik
    replied
    Dupa tine cum s-ar putea obtine un consum mai bun la viteza constanta de 130-140 km/h ? Soft-ul pacaleste masina sa consume...aer sau vapori ?

    Revenind la topic, la mine s-a simtit Stage 1, consuma mai mult decat inainte dar asta doar din cauza stilului mei de condus + viteza medie de 15 km/H pe care reusesc cu succes sa o scot in drumul meu spre munca. In rest, dupa cum a specificat si Doc, pentru un consum mic nu trebuie sa abuzezi de viteza. Am vazut consum de 3.8l% la o viteza de 80-100km/h.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google