Chiptuning Dacia incepand cu 150 ron by Obdtuning.ro

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by BRUTUSANF
    pai un dino este vreo 300 ron ,deci eu zic ca nu are rost ,o sa o simti dupa cativa zeci de km ,las-o sa se obinuiasca putin calculatorul cu softul nou
    si daca pe dyno dupa resoftare iti da 92 cp ? o sa crezi ca softul e prost ,si ti-a dat doar 2 cp , cand de fapt daca faceai si testul before iti dadea doar vreo 84 cp sau cine mai stie ,doar ca tu stiai de la dacia ca 1.6 8v are 90 cp ,gresit din start ,daca inmultesti aia 64 kw o sa iti dea aproape 88 cp deci...se recomanda sa se faca testul si inainte,altfel nu prea are nici o valoare daca se face doar dupa ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #77
      A fost masurat si la dyno mastertuner un Logan 1.5 DCI 65cp cu soft original si cu modificare Stg2 by DimSport/OBDtuning si iata rezultatul !

      Iata de ce creste si viteza finala cu modificarea DimSport , tocmai pt ca puterea max este constanta intre 3700-4500 adica 90cp si se mentine !

      dacia-dci-65.jpg
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #78
        Originally posted by Cristi_Xp
        si daca pe dyno dupa resoftare iti da 92 cp ? o sa crezi ca softul e prost ,si ti-a dat doar 2 cp , cand de fapt daca faceai si testul before iti dadea doar vreo 84 cp sau cine mai stie ,doar ca tu stiai de la dacia ca 1.6 8v are 90 cp ,gresit din start ,daca inmultesti aia 64 kw o sa iti dea aproape 88 cp deci...se recomanda sa se faca testul si inainte,altfel nu prea are nici o valoare daca se face doar dupa ...
        da este foarte corect ,de fapt nici nu stii daca ai din fabrica 90 corect
        frumos asa ar fi sa faci si inainte si dupa dar asta inseamna ca dai o gramada de bani pe curiozitate ,pe cand daca iti cunosti masina iti dai seama ca trage mai bine nu ca mi-a crescut nu stiu cu cat
        sa se simta mai rapida
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #79
          Costul este acelasi, la testarea dyno se face original si tunat in aceeasi zi si ora.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #80
            asta e, acum daca am facu-o ... ce-i drept se cunoaste putin diferenta, e mai nervoasa dar nu cu mult sau poate asteptarile mele erau prea mari ! cine stie ? in fond nu am dat decat 1,5 mil. ce o sa mai vad, ar fi consumul daca a crescut il chem pe individ sa mi-o faca la loc.... el a zis ca nu se cunoaste deloc consumul ....
            :popa:

            Comment


            • #81
              adevarat bagheera, nu trebuie sa simti nimic la consum dar puterea trebuie sa o simti!
              eu am resoftare si e diferenta enorma! probabil nu ti-a facut si corectiile la injectoare sau a scris un soft de rahat
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #82
                Mai intai de toate bun gasit tuturor!
                Este primul meu post pe acest forum.

                Ma tenteaza f. mult ideea unui chip tuning de aceea am citit tot topicul de fata.
                Ma cam nedumiresc insa ultimile 2 posturi. Desi amandoi observ ca aveti DCI-uri parerile sunt impartite, desi as inclina sa-i dau dreptate lui Cristi. Totusi un plus de 30% e cam greu de ignorat.
                Mai degraba un profan ca mine poate sa nu observe cresterea de nici 10% pe care as obtine-o eu, la motorul meu pe benzina.
                Dar tot sunt hotarat sa-l fac, chiar la pretul de pe site, nu cred ca am rabdare sa astept 3 luni. Zic eu ca merita si fara discount.

                Inca odata salutari tuturor coforumistilor si seara buna!
                fara semnatura, ca nu e voie cu linkuri!
                asta e, in Somalia unii o duc mult mai rau...

                Comment


                • #83
                  salut eac si bine ai venit pe forum.
                  in primul rind la un dci plusul de performanta e de aproximativ 20%, nu 30% .
                  diferenta intre mine si bagheera e ca eu am facut un test inainte si dupa, aceasi zi, aceasi motorina, aceasi vreme. uite aici filmul.
                  daca iti cunosti bine masina si ai ceva km facuti cu ea, o sa simti diferenta, o s-o simti bine ;)
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by crististreulea
                    adevarat bagheera, nu trebuie sa simti nimic la consum dar puterea trebuie sa o simti!
                    eu am resoftare si e diferenta enorma! probabil nu ti-a facut si corectiile la injectoare sau a scris un soft de rahat
                    la consum nu ai observat nici o diferenta?

                    Comment


                    • #85
                      primii 100 km mi s-a parut consumul mai mare de la 5.0 % media la 5.8 % acum insa dupa aproape 800 km a revenit la normal la 5.0 %
                      poate ai dreptate mi-o fi pus un soft de cacao poate daca ne intalnim vreodata (intalnirea loganistilor) vom face o tura cu masina mea sa-mi spui si mie daca este vreo diferentza ceva .....poate duminica la casa poporului ...
                      :popa:

                      Comment


                      • #86
                        cel mai bine se observa diferentele pe dyno,sau cu un gtech care masoare 0-100 km/h , sau...sfert de mila...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by SUPERCAR
                          la consum nu ai observat nici o diferenta?
                          am observat si am observat la greu. nu ma mai pot abtine sa nu-i dau o liniuta, un burn, frinede mina si nu apuc sa fac consumul in mers normal.
                          in mare nu se vede consum exagerat. regim oras foarte putin peste 6.
                          mai rau e ca in momentul de fata sintem 4 soferi pe ea cu schimbul, care cum apuca si ficare baga motorina cum apuca. deci nu prea apuc sa-i fac consumul.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #88
                            la orice masina resoftata sau cu calculatorul schimbat sau doar cu o toba sport pusa sus pe masina nu mai poti sa mergi in regim normal ca sa poti sa mentii totusi consumul in limite normale
                            e clar ca majorarea de putere nu se poate face decit din consum
                            uitativa la motoarele de f1 au 2500 si 800 de cai si sug 75-100 l la 100km
                            deci cine zice ca consumul este tot acelasi sau chiar mai mic va minte in fata cu nerusinare
                            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                            Comment


                            • #89
                              sorine eu tocmai in drum catre buzias mi sa aprins becul la rezervor, am bagat de 50 lei si astept sa se aprinda din nou becul. ma straduiesc ca cei 230km sa merg frumos ca si cum nu ar fi chip tuning pe el.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • #90
                                sorine, masinile de f1 au motoare care ating 15-16000 ture/minut. si merg numai in regim de acceleratie, cu amesteg imbogatit...nu se compara parametrii de functionare. plus ca alea-s benzinare aspirate. am colegi de servici cu turbodiesel care unii zic ca n-a crescut consumul, altii ca da, dar foarte putin. la benzinar clar creste, cu 0,5-1l/100...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google