Intrebare Autocalibrare Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cam sus mapa.
    pune si foto cu mapa veche te rog ca sa vedem .

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • #62
      harti

      cam asa aparea harta acum vreo 4 luni
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Eu zic ca era mai bine inainte.
        Interfete instalatii GPL

        Comment


        • #64
          Sigur era mai bine inainte dar nu stiu cum sa fac sa iasa multiplicatorul mai mic dupa autocalibrare.

          Comment


          • #65
            E simplu. Modifici manual.

            In fereastra cu harti daca nu selectezi niciun punct si apesi tasta "sageata jos" se va muta multiplicatorul in jos, fara sa-si schimbe forma.

            Ce nu ai specificat, printul cu multiplicator dupa autocalibrare este imediat dupa, sau ai mai circulat cu ea? Adica hartile se modifica cu timpul si nu instant dupa ce umblii la multiplicator.

            Daca trebuie sa faci modificari doar pe anumite regiuni, selectezi un puct dand click pe el. Daca crezi ca mai ai nevoie de alte puncte, dai click dreapta pe linia multiplicatorului si va apare un nou punct. Apoi incet incet ajustezi sa fie bine.
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • #66
              Astea sunt printurile dupa 200 km de la autocalibrare. Mentionez ca nu am modificat multiplicatorul.Asa a iesit din autocalibrare. Am facut print si cu timpii de injectie pe GPL si benzina. Multumesc.
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Harta de la postul 62 e mai "buna" , multiplicatorul la tine e cam sus , parca 1.6 e max...Eu as mai creste un pic si temp de comutare de la 30 pe la 36-40 , dar nu e must .

                Comment


                • #68
                  eu rulez cu multiplicator 1.2, deci la voi pare foarte mare. poate ar fi bine un multiplicator mai mic, dar ajustati putin timpii de injectie. am stag 300plus, si poate e diferit....

                  Comment


                  • #69
                    Asta mi-a iesit dupa alta recalibrare si ceva ajustari. Mi se pare mai ok.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      Salutare

                      tcomai mi-a iesit un consum de 10% extra urban. M-am conectat la ECU gas si am urmatoarele erori
                      P gas Too low pressure
                      P gas diff Too low diff pressure.

                      Are cineva vreo idee cum trebuie setate

                      Landi Renzo de uzina.

                      Comment


                      • #71
                        Dupa mai multe ajustari

                        Asta am obtinut dupa mai multe ajustari.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          au aparut si primele probleme la recalibrare:
                          Attached Files

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #73
                            se poate face si calibrare la instalatia de fabrica landi renzo, este recomandat sa o faci, cand am schimbat filtrele de gaz mecanicul mi-a zis ca nu e bine sa o calibrezi....
                            My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                            Comment


                            • #74
                              o mapa cam stransa dar buna:
                              Attached Files

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment


                              • #75
                                salut!
                                de cate ori se schimba filtrele se face si calibrare va spun ca lucrez in domeniu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google