Intrebare Autocalibrare Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calibrare STAG 200 -1.x.x.x dupa 40 000 km

    Arunc si eu pe aici o harta a unui taxi care a rulat 40 000 km de la calibrarea initiala, fara sa schimbe filtrele - ajuns la atelier cu probleme la incalzirea reductorului, ca altfel mai trageau de ea )...
    Interesant ca nu trecuse de 10 msec timp injectie benzina (deci soferii nu au avut talpa grea)- punctele peste 10,5 au aparut dupa ce am facut un test in sarcina pe autostrada, in print se rula pe benzina.
    Montajul nu imi apartine, duzele sunt prea mici dar am considerat ca pentru oras e OK dupa ce am marit putin presiunea.
    Ca un pont, punctele din extreme, nu au importanta ca pozitie deoarece timpii de injectie la Logan nu vor ajunge niciodata pe acolo. E important insa sa verifici calibrarea la limitele timpilor de injectie.
    Attached Files
    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

    Comment


    • astazi am observat...pornesc masina, trece pe gpl iar in mers, dupa un timp trece pe benzina fara sa anunte (sa scoata sunet, doar licare ledul)....este de la frig sau calibrare?(cand am facut calibrarea a inceput si frigul!)

      imi spune si mie cineva parametrii originali de la tomasetto stag 200?
      Last edited by firiss; 2 February 2012, 23:08. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • problema comutare pe benzina

        Este din cauza temperaturii citite pe reductor, fiind frig afara si senzorul in aer rece nu preia suficienta caldura de la reductor. Verifica daca reductorul este cald in momentul respectiv, si daca da, seteaza pragul de comutare pe GPL mai jos, sau acopera senzorul incat sa nu se mai raceasca - atentie la limita de comutare, exista riscul sa se opreasca motorul daca este prea jos. Altfel, ar trebui reconditionat reductorul daca nu se incalzeste suficient dar ai caldura in masina.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • ms alex, problema era pompa de apa, pierdea antigel si nu isi mai facea circuitul bine, am schimbat, acum vad ca este ok!

          Comment


          • Salut,

            dupa autocalibrare am obtinut:

            Sa-mi spuna cineva daca este bine, sau ce trebuie sa mai fac.
            Multumesc,
            Attached Files

            Comment


            • unde ai sus in dreapta 0.33 ar fi bine ceva mai mic....dar dupa parerea mea este ok si asa, pe maxim este 0.35....eu inainte aveam 0.39...dupa ce am reglat culbutorii am ajus la 0.28-0.30!!! eu zis sa lasi asa

              Comment


              • kti

                in primul rand
                liniile nu o sa poti sa le suprapui niciodata
                daca resusesti se vor mentine pt putin timp
                in primul rand
                in nr 2 si nr 3
                adika mapele prezente
                ai o presiune in admisie mare
                ceea ce in seamna ca ai probleme
                masina ta nu merge bine
                sunt 2 cauze
                ori tacheti sunt stransi si va recomnad sa ii reglati la 0.30 evacuare si 0.10 admisie ori sau dus injectoarele de gaz
                orikum dupa ce vei regla tacheti vei vedea
                presiunea normala la o masina este 0/30
                plus minus 2
                maxim
                ce e peste 0.35 nu e buna
                revino dupa

                Comment


                • CORECT pare ,,in parametrii,,
                  insa si la temperaturi este ceva,
                  cam mica a gazului avand in vedere ca in foto apare t apei 80*C.
                  ori senzorul ori vaporizatorul este cam prost ,, pozitionat,, pe masina.

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • Cat ar trebui sa indice temperatura gazului daca la apa indica peste 85 grade dupa cel putin 30 minute de mers ? La mine indica in jur de 30 grade la gpl .

                    Comment


                    • Originally posted by Ciochy View Post
                      o interfata pt Milano unde gasesc ?
                      aceeasi problema o am si eu. ma poate ajuta cineva cu un soft?

                      Comment


                      • Vezi ca nu este permis sa postezi aceeasi intrebare peste tot.

                        Probabil ai gasit deja persoana potrivita care te poate ajuta

                        Rabdarea da roade pana la urma.
                        Interfete instalatii GPL

                        Comment


                        • Originally posted by cro84 View Post
                          Am o instalatie Landi Renzo montata aftermarket pe un logan 1.2 16v euro5. Din pacate nu merge autocalibrarea . Am schimbat setari pe la coeficientii K de la 67 pana la 160 in toata plaja de turatie fara schimbare. Imi da aceeasi eroare in timpul calibrarii : "turatie Neadecvata" . Ce ar putea fi in neregula ? Atasez cateva poze .
                          Salut
                          Ce versiune de soft pentru diagnoza este? de unde ai luat-o?
                          multumesc

                          Comment


                          • ,, pozele sunt f reusite ,,
                            turatie neadegvata ?
                            ai sigur releu pe pompa de alimentare
                            spor

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • salutare

                              Originally posted by laurentziu83 View Post
                              Bon, ambele mape sunt destul de corecte.
                              Linia albastra reprezinta timpii de injectie pe benzina, la diferite sarcini ale masinii. Daca mergi cu diagnoza conectata ai sa vezi cum variaza cursorul pe mapa.
                              Linia albastra nu poate fi modificata, ea reprezinta timpii de injectie asa cum sunt programati ei pe UCE injectie, asta din fabrica. Ei se mai modifica in functie de ce se raporteaza din senzorii masinii (lambda, detonatie, temperatura, volanta, etc), pentru a asigura un amestec optim tot timpul.
                              Linia verde reprezinta timpii de injectie pe gaz. STAG 200 isi copiaza timpii de injectie pe benzina si in functie de asta isi creeaza proprii timpi de injectie pe gaz. Copierea se face in momentul in care se face autocalibrarea. Dupa autocalibrare este recomandat sa se mearga pe benzina cativa km (eu recomand chiar mai multi, in diferite stiluri de condus) pentru a da posibilitatea STAG-ului sa aiba in memorie o plaja cat mai vasta de timpi de injectie. Apoi se vor parcurge cativa km pe gaz, la fel, in diferite stiluri, pana va aparea si mapa de gaz, adica linia verde. Linia verde este posibil sa apara chiar sub linia albastra, posibil stag-ul sa fi creeat o mapa de gaz destul de saraca si este nevoie sa fie corectata. Ideal ar fi ca mapa de gaz sa fie situata in paralel fata de mapa de benzina, putin deasupra ei (stiut fiind ca gazul e mai slab decat benzina). Ideea de a suprapune mapele nu este o idee buna, deoarece se va lucra cu timpi de injectie mai mici, amestec mai sarac, consum mare de gaz si de aici se vor uza supapele in timp (vorbesc din experienta). Ideal este sa se obtina un amestec cat de cat bogat, in care masina sa mearga lejer, chiar si incarcata, dar totusi sa se obtina un consum in limite normale. A se nota ca nu se poate obtine un consum mic cu un amestec sarac, decat in litri la ora la relanti, altfel va fi nevoie de apasarea mai pronuntata a acceleratiei, pentru a compensa asta.
                              Mapele din cele 2 poze nu par sa fie prea diferite, cel mult eu observ ca a doua mapa e mai "stransa" la regimul de mers usor, adica la jumatatea mapei. Nu cumva simti ca masina trage putin mai greu decat inainte? In rest, diferente nu prea sunt. Acum, daca tu esti multumit de consumul pe care il ai, nu mai are rost sa mai cauti un consum mai mic, e un consum foarte ok pentru motorul pe care il ai (eu nu mai zic nimic, sub 8% nu scot), tine cont ca niciodata nu vei scoate consum identic gaz-benzina la acelasi stil de condus, ci mai trebuie sa mai adaugi minim 1 litru in plus. Daca ai fi scos 6% la mersul pe benzina in acelasi stil, atunci 7% e excelent. Mie Clio imi consuma 6.5% pe benzina la mers linistit (100-120 extraurban si 80-90 prin sate), si 7-7.5% la un mers mai agresiv si drum aglomerat(130-140 extraurban si 100-110 prin sate) deci n-am sa sper niciodata la mai putin de 7.5% pe baz, e imposibil.
                              am vazut ca te pricepi tare la stag 200.te rog lamureste-ma si pe mine cu ce operatiuni trebuiesc facute pentru o revizie la tomasetto stag200-4. ma refer cu ac gas sincro.setarile ce trebuiesc facute si ordinea lor.

                              Comment


                              • Va salut.
                                De curand am schimbat prima data filtrele si dupa un drum cam de 1000 km am intrat sa vad cum se prezinta harta.
                                Cineva care se pricepe poate sa imi spuna o parare?
                                Merci
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google